 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
[KM] Górny Mokotów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4464
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie ruszajcie dwójek bo to do niczego dobrego nie doprowadzi. Tak jak zauważył Wiliam 210 jest nieruszalne od MSWIA do Puławskiej chyba że dać ludziom coś w zamian. I tak na przykład można by się było zastanowić nad przedłużeniem 16 do Wilanowskiej. Swoją drogą szkoda że nie ma pętli Wierzbno bo w takiej sytuacji była by pomocna
A co do Kazimierzowskiej najlepiej puścić tam coś jeżdżącego często ale wszystkie przystanki na ciągu Kazimierzowskiej miało by na żądanie. Dzięki czemu jak pasażerów by nie było pojazd nie traciłby czasu na stawanie na przystankach.
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Od MSWiA do Puławskiej, ale w stronę Ursynowa, czy w stronę centrum? Bo tak się składa, że 210 spod Szpitala MSWiA na Puławską jedzie w obu kierunkachAutobus Czerwon pisze:10 jest nieruszalne od MSWIA do Puławskiej

I właściwie dlaczego jest nie do ruszenia? Ktoś tym jeździ w ogóle?
Np. 210 jadące inną trasą, obsługujące większą część Górnego Mokotowa z częstotliwością większą niż raz na pół godziny i niewożące powietrza na Ursynów mogłoby być? Mam nadzieję, że nikt nie wyskoczy zaraz z teorią, że absolutnie niezbędne jest bezpośrednie połączenie Szpitala MSWiA z Centrum Onkologii...Autobus Czerwon pisze:chyba że dać ludziom coś w zamian
-
- Posty: 4464
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest, ale dodatkowy przystanek nż nie zaszkodzi.Poc Vocem pisze:TO JEST W STREFIE DOJŚCIA. Naprawdę.
Bo zastępuje dawne 33. W sumie lepiej marnować SU10 niż świnki.bepe pisze:I właściwie dlaczego jest nie do ruszenia? Ktoś tym jeździ w ogóle?
No proszę, przecież jest 17 z Pola MokotowskiegoAutobus Czerwon pisze:Jest nie do ruszenia ponieważ seniorzy zaprotestowali że z metra nie ma jak dojechać do MSWIA, bo wcześniej zazwyczaj jeździli metrem do Wierzbna lub Wilanowskiej i dalej 33. Ale 33 zakrańcowało na Kieleckiej więc musieli wcisnąć takie 210...

Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie ma to jak próbować wydłużać linie tramwajowe z powodu potoków godnych busika, a może w ogóle istniejących tylko w wyobrażeniach politycznych.Autobus Czerwon pisze:Nie ruszajcie dwójek bo to do niczego dobrego nie doprowadzi. Tak jak zauważył Wiliam 210 jest nieruszalne od MSWIA do Puławskiej chyba że dać ludziom coś w zamian. I tak na przykład można by się było zastanowić nad przedłużeniem 16 do Wilanowskiej.
Autobus Czerwon pisze:A co do Kazimierzowskiej najlepiej puścić tam coś jeżdżącego często ale wszystkie przystanki na ciągu Kazimierzowskiej miało by na żądanie. Dzięki czemu jak pasażerów by nie było pojazd nie traciłby czasu na stawanie na przystankach.
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jeśli naprawdę jest konieczność by coś jeździło Kazimierzowską, to dlaczego by nie dać tam 117? Rolę by odgrywało podobną jak teraz na Francuskiej, Wołoska ani inne ciągi nie powinny specjalnie odczuć jego braku, skróciło by się trasę. Chyba że jego obecność przy GalMoku jest jakaś ważna?
A czy oprócz "nie bo nie" jesteś w stanie powiedzieć, dlaczego trasa dla 222:Autobus Czerwon pisze:Nie ruszajcie dwójek bo to do niczego dobrego nie doprowadzi.
Kod: Zaznacz cały
Spartańska - Woronicza - M Wierzbno - al. Niepodległości - Malczewskiego -...
[ Dodano: Sob 15 Wrz, 2012 23:29 ]
Nie, bo 117 w ogóle jest do podziału; w środkowej części do zastąpienia przez 210. GalMok to może nie jakiś dogmat, ale przyda się Wilanowowi.Wiliam pisze:to dlaczego by nie dać tam 117? Rolę by odgrywało podobną jak teraz na Francuskiej, Wołoska ani inne ciągi nie powinny specjalnie odczuć jego braku, skróciło by się trasę. Chyba że jego obecność przy GalMoku jest jakaś ważna?
Tak to jest, jak się coś komuś doda z zamiarem wyrównania później

Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Może i 117 jest do podziału, ale nie na aż trzy części.
Nie zrobisz z tego siekierowej dowozówki do Centrum dla Gocławia, bo jedzie Francuską.
W Centrum realizuje unikalną relację De Gaulle - MDM, na którą mimo wszystko są chętni, no i nie ma miejsca na krańcowanie tego. I w ten sposób dojeżdża się do Mokotowa. Zostaje Rakowicka, Spartańska albo łączenie z innymi zadaniami (Kazimierzowska?!).
Z pewnością do aż do Wilanowa taki twór nie jest potrzebny, ale tam powinno być już dawno coś innego (może z Bokserskiej przez GalMok i po trasie 117?).
Nie zrobisz z tego siekierowej dowozówki do Centrum dla Gocławia, bo jedzie Francuską.
W Centrum realizuje unikalną relację De Gaulle - MDM, na którą mimo wszystko są chętni, no i nie ma miejsca na krańcowanie tego. I w ten sposób dojeżdża się do Mokotowa. Zostaje Rakowicka, Spartańska albo łączenie z innymi zadaniami (Kazimierzowska?!).
Z pewnością do aż do Wilanowa taki twór nie jest potrzebny, ale tam powinno być już dawno coś innego (może z Bokserskiej przez GalMok i po trasie 117?).

-
- Posty: 4464
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dlaczego? Dowozi ona między innymi z Puławskiej i Spartańskiej do dwóch bazarków na Bytnara i na Malczewskiego. Po za tym żebyś widział ile ludzi tam wsiada i o której godzinie nawet tam czekają. Po za tym konieczność wybudowania przystanku Polskie Radio dla 222 na Malczewskiego za skrzyżowaniem. Tam naprawdę nie ma gdzie.KwZ pisze:Nie ruszajcie dwójek bo to do niczego dobrego nie doprowadzi.
A czy oprócz "nie bo nie" jesteś w stanie powiedzieć, dlaczego trasa dla 222:
Kod:
Spartańska - Woronicza - M Wierzbno - al. Niepodległości - Malczewskiego -...
jest zła?
Też mi się nie podoba ruszanie 222, ale akurat miejsce na nowy przystanek jest - był on chociażby podczas remontu Joliot-Curie.
210 na pewno jest do ruszenia, bo do metra jest 16 i 17, a samym autobusem nikt nie jeździ. Ale jeśli nie 210, to może faktycznie skrócić 117 do Spartańskiej przez Rakowiecką, Kazimierzowską, Krasickiego i Woronicza ? Z pewnością napełniłoby to 210 chociażby na Madalińskiego.
210 na pewno jest do ruszenia, bo do metra jest 16 i 17, a samym autobusem nikt nie jeździ. Ale jeśli nie 210, to może faktycznie skrócić 117 do Spartańskiej przez Rakowiecką, Kazimierzowską, Krasickiego i Woronicza ? Z pewnością napełniłoby to 210 chociażby na Madalińskiego.
-
- Posty: 4464
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A mnie się na przykład nie podoba w ogóle wywalanie 117 z Madalińskiego. Tam ta linia łapie drugi dech po opróżnieniu się przy Galerii Mokotów. Dlatego ja zawsze widziałem 117 na Rakowieckiej-Sanktuarium.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
117 oferuje podaż na poziomie 4*120=480 pas/h
210 oferuje na chwilę obecną 2*80=160 pas/h. Musi ok. 500 pas/h (~80% ze 160+480). Przy zastosowaniu standardowego taboru krótkiego oznacza to 5 kursów na godzinę.
210 jest mimo wszystko dość długie i podniesienie częstotliwości o 50% (mniej więcej wyrównanie podaży) wymagałoby dodania znacznie więcej brygad niż pozostawienie 117 na Madalińskiego. 117 na Madalińskiego kosztuje 36 minut, czyli trzy brygady wielkopojemne.
Podniesienie częstotliwości 210 z 2 k/h na 5 k/h oznacza podniesienie ilostanu brygadowego z 5 na jakieś 13 plus pustki w innych miejscach. To ździebko nieopłacalne jest zwyczajnie.
210 oferuje na chwilę obecną 2*80=160 pas/h. Musi ok. 500 pas/h (~80% ze 160+480). Przy zastosowaniu standardowego taboru krótkiego oznacza to 5 kursów na godzinę.
210 jest mimo wszystko dość długie i podniesienie częstotliwości o 50% (mniej więcej wyrównanie podaży) wymagałoby dodania znacznie więcej brygad niż pozostawienie 117 na Madalińskiego. 117 na Madalińskiego kosztuje 36 minut, czyli trzy brygady wielkopojemne.
Podniesienie częstotliwości 210 z 2 k/h na 5 k/h oznacza podniesienie ilostanu brygadowego z 5 na jakieś 13 plus pustki w innych miejscach. To ździebko nieopłacalne jest zwyczajnie.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears