Warszawska Kolej Dojazdowa
Moderator: JacekM
Chętnie bym podał, ale widzisz, nie na takim forum, gdzie PO RAZ KOLEJNY jestem obrażany ( od nieudaczników), a moderator nie reaguje zupełnie, a dopiero w momencie, gdy odpowiadam na zaczepki to cała winą obciąża mnie. I to - niestety - nie pierwsza taka sytuacja na forum. Sorki.Michał J pisze:A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
ROTFL!!!MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Niestety, jak rozumiem, za głupotę jeszcze nikogo nie zbanowano tutaj.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś.MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
w razie czego i tak mnie wyręczysz
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
IP dla tego postu cwq222.internetdsl.tpnet.pl [ 125 Posty ] [ IP <-> Host ] [ Whois ]Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 14:30 Autor: h IP: ---.internetdsl.tpnet.pl
Inne IP, z których pisał ten użytkownik ge-r1-atm.ptim.net.pl [ 30 Posty ] [ IP <-> Host ]Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 22:20 Autor: h IP: ---.ptim.net.pl
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Myślę, że tu żadnych dowodów nie trzeba, bo i po co...Fikander pisze:Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
Będziemy się wiecznie kłócić o jeden jedyny model niedopracowanego pociągu?
Dajmy sobie spokój.. WKD ma ze wszystkimi problemy.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
cóż, to nie ja się w ten sposób kompromituję.Bucefał pisze:Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś.MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
w razie czego i tak mnie wyręczysz
Proponuję dalej nie zaśmiecać tematu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
śmiać się, czy płakać...Walas pisze:EN95-01 dziś już jeżdzi.
[ Dodano: Czw 08 Sty, 2009 23:31 ]
Myślę, że masz trochę racji, ale nie do końca...Nowy skład powinien być chyba wyraźnie mniej awaryjny niż przeterminowane 30-latki, n'est-ce pas?Piotr Wi pisze:Z EN95 WKD jest zawsze tak 100 % sprawnych lub 100 % niesprawnych- po prostu 1 i zawsze widać, która uległa awarii. 1 EN94 uszkodzony to 3,03%, no może ze względu na trakcję podwójną 6,06 %.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.
MeWa pisze:nowy skład jest prototypem, a nie seryjnym produktem. I to jest zasadnicza różnica. Na tej podstawie będzie można coś lepszego skonstruować pewnie.
Wielki plus dla zarządzających WKD za zakup tylko jednego prototypowego pociągu. Po testach i próbach można zamówic tabor pozbawiony wad
Zresztą producent na pewno wyciągnie wnioski po takiej lekcji.
W metrze natomiast można było się naocznie przekonac jakie problemy spowodował zakup całej serii prototypowego taboru, zachodniego producenta zresztą. Większośc problemów udało się rozwiązac dopiero niedawno, kilka lat po zakupie