Warszawska Kolej Dojazdowa

Moderator: JacekM

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 07 sty 2009, 22:51

A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.

Bucefał
Posty: 134
Rejestracja: 19 sty 2008, 13:05

Post autor: Bucefał » 08 sty 2009, 0:13

Michał J pisze:A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.
Chętnie bym podał, ale widzisz, nie na takim forum, gdzie PO RAZ KOLEJNY jestem obrażany ( od nieudaczników), a moderator nie reaguje zupełnie, a dopiero w momencie, gdy odpowiadam na zaczepki to cała winą obciąża mnie. I to - niestety - nie pierwsza taka sytuacja na forum. Sorki.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 sty 2009, 0:35

wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 sty 2009, 10:44

MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
ROTFL!!!

Niestety, jak rozumiem, za głupotę jeszcze nikogo nie zbanowano tutaj.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 sty 2009, 10:56

Po przeczytaniu tych wszystkich "wiarygodnych źródeł" odnoszę wrażenie, że osobnik "h" to nasz kochany Buc :) To chyba jedyna osoba która potrafi wszystkich rozbawić na tym forum :)

Bucefał
Posty: 134
Rejestracja: 19 sty 2008, 13:05

Post autor: Bucefał » 08 sty 2009, 12:25

MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś. :dance:

w razie czego i tak mnie wyręczysz
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 08 sty 2009, 14:10

Flash8222 pisze:Po przeczytaniu tych wszystkich "wiarygodnych źródeł" odnoszę wrażenie, że osobnik "h" to nasz kochany Buc :) To chyba jedyna osoba która potrafi wszystkich rozbawić na tym forum :)
Też mi się tak wydaje.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 sty 2009, 14:40

Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 14:30 Autor: h IP: ---.internetdsl.tpnet.pl
IP dla tego postu cwq222.internetdsl.tpnet.pl [ 125 Posty ] [ IP <-> Host ] [ Whois ]
Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 22:20 Autor: h IP: ---.ptim.net.pl
Inne IP, z których pisał ten użytkownik ge-r1-atm.ptim.net.pl [ 30 Posty ] [ IP <-> Host ]
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 sty 2009, 14:47

Fikander pisze:Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
Myślę, że tu żadnych dowodów nie trzeba, bo i po co...
Będziemy się wiecznie kłócić o jeden jedyny model niedopracowanego pociągu?
Dajmy sobie spokój.. WKD ma ze wszystkimi problemy.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 sty 2009, 15:44

Bucefał pisze:
MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś. :dance:

w razie czego i tak mnie wyręczysz
cóż, to nie ja się w ten sposób kompromituję.

Proponuję dalej nie zaśmiecać tematu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Walas
Posty: 17251
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 sty 2009, 16:41

EN95-01 dziś już jeżdzi.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Piotr Wi
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2008, 19:37
Lokalizacja: Kanie

Post autor: Piotr Wi » 08 sty 2009, 22:05

Z EN95 WKD jest zawsze tak 100 % sprawnych lub 100 % niesprawnych- po prostu 1 i zawsze widać, która uległa awarii. 1 EN94 uszkodzony to 3,03%, no może ze względu na trakcję podwójną 6,06 %.

Bucefał
Posty: 134
Rejestracja: 19 sty 2008, 13:05

Post autor: Bucefał » 08 sty 2009, 23:29

Walas pisze:EN95-01 dziś już jeżdzi.
śmiać się, czy płakać... :-"

[ Dodano: Czw 08 Sty, 2009 23:31 ]
Piotr Wi pisze:Z EN95 WKD jest zawsze tak 100 % sprawnych lub 100 % niesprawnych- po prostu 1 i zawsze widać, która uległa awarii. 1 EN94 uszkodzony to 3,03%, no może ze względu na trakcję podwójną 6,06 %.
Myślę, że masz trochę racji, ale nie do końca...Nowy skład powinien być chyba wyraźnie mniej awaryjny niż przeterminowane 30-latki, n'est-ce pas?
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 sty 2009, 23:36

nowy skład jest prototypem, a nie seryjnym produktem. I to jest zasadnicza różnica. Na tej podstawie będzie można coś lepszego skonstruować pewnie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

metron

Post autor: metron » 09 sty 2009, 0:10

MeWa pisze:nowy skład jest prototypem, a nie seryjnym produktem. I to jest zasadnicza różnica. Na tej podstawie będzie można coś lepszego skonstruować pewnie.

Wielki plus dla zarządzających WKD za zakup tylko jednego prototypowego pociągu. Po testach i próbach można zamówic tabor pozbawiony wad
Zresztą producent na pewno wyciągnie wnioski po takiej lekcji.
W metrze natomiast można było się naocznie przekonac jakie problemy spowodował zakup całej serii prototypowego taboru, zachodniego producenta zresztą. Większośc problemów udało się rozwiązac dopiero niedawno, kilka lat po zakupie

ODPOWIEDZ