: 07 sty 2009, 22:51
A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.
Chętnie bym podał, ale widzisz, nie na takim forum, gdzie PO RAZ KOLEJNY jestem obrażany ( od nieudaczników), a moderator nie reaguje zupełnie, a dopiero w momencie, gdy odpowiadam na zaczepki to cała winą obciąża mnie. I to - niestety - nie pierwsza taka sytuacja na forum. Sorki.Michał J pisze:A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.
ROTFL!!!MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś.MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Też mi się tak wydaje.Flash8222 pisze:Po przeczytaniu tych wszystkich "wiarygodnych źródeł" odnoszę wrażenie, że osobnik "h" to nasz kochany Buc To chyba jedyna osoba która potrafi wszystkich rozbawić na tym forum
IP dla tego postu cwq222.internetdsl.tpnet.pl [ 125 Posty ] [ IP <-> Host ] [ Whois ]Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 14:30 Autor: h IP: ---.internetdsl.tpnet.pl
Inne IP, z których pisał ten użytkownik ge-r1-atm.ptim.net.pl [ 30 Posty ] [ IP <-> Host ]Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 22:20 Autor: h IP: ---.ptim.net.pl
Myślę, że tu żadnych dowodów nie trzeba, bo i po co...Fikander pisze:Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
cóż, to nie ja się w ten sposób kompromituję.Bucefał pisze:Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś.MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
w razie czego i tak mnie wyręczysz
śmiać się, czy płakać...Walas pisze:EN95-01 dziś już jeżdzi.
Myślę, że masz trochę racji, ale nie do końca...Nowy skład powinien być chyba wyraźnie mniej awaryjny niż przeterminowane 30-latki, n'est-ce pas?Piotr Wi pisze:Z EN95 WKD jest zawsze tak 100 % sprawnych lub 100 % niesprawnych- po prostu 1 i zawsze widać, która uległa awarii. 1 EN94 uszkodzony to 3,03%, no może ze względu na trakcję podwójną 6,06 %.
MeWa pisze:nowy skład jest prototypem, a nie seryjnym produktem. I to jest zasadnicza różnica. Na tej podstawie będzie można coś lepszego skonstruować pewnie.