Strona 21 z 135

: 07 sty 2009, 22:51
autor: Michał J
A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.

: 08 sty 2009, 0:13
autor: Bucefał
Michał J pisze:A może podasz źródło, skąd masz te "żelazne dowody"? Pachnie mi to forum gazeta.pl.
Chętnie bym podał, ale widzisz, nie na takim forum, gdzie PO RAZ KOLEJNY jestem obrażany ( od nieudaczników), a moderator nie reaguje zupełnie, a dopiero w momencie, gdy odpowiadam na zaczepki to cała winą obciąża mnie. I to - niestety - nie pierwsza taka sytuacja na forum. Sorki.

: 08 sty 2009, 0:35
autor: MeWa
wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm

: 08 sty 2009, 10:44
autor: Glonojad
MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
ROTFL!!!

Niestety, jak rozumiem, za głupotę jeszcze nikogo nie zbanowano tutaj.

: 08 sty 2009, 10:56
autor: Flash8222
Po przeczytaniu tych wszystkich "wiarygodnych źródeł" odnoszę wrażenie, że osobnik "h" to nasz kochany Buc :) To chyba jedyna osoba która potrafi wszystkich rozbawić na tym forum :)

: 08 sty 2009, 12:25
autor: Bucefał
MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś. :dance:

w razie czego i tak mnie wyręczysz

: 08 sty 2009, 14:10
autor: Michał J
Flash8222 pisze:Po przeczytaniu tych wszystkich "wiarygodnych źródeł" odnoszę wrażenie, że osobnik "h" to nasz kochany Buc :) To chyba jedyna osoba która potrafi wszystkich rozbawić na tym forum :)
Też mi się tak wydaje.

: 08 sty 2009, 14:40
autor: fik
Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 14:30 Autor: h IP: ---.internetdsl.tpnet.pl
IP dla tego postu cwq222.internetdsl.tpnet.pl [ 125 Posty ] [ IP <-> Host ] [ Whois ]
Bucefał pisze:Data: 07/01/2009 22:20 Autor: h IP: ---.ptim.net.pl
Inne IP, z których pisał ten użytkownik ge-r1-atm.ptim.net.pl [ 30 Posty ] [ IP <-> Host ]

: 08 sty 2009, 14:47
autor: przewoz
Fikander pisze:Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości...
Myślę, że tu żadnych dowodów nie trzeba, bo i po co...
Będziemy się wiecznie kłócić o jeden jedyny model niedopracowanego pociągu?
Dajmy sobie spokój.. WKD ma ze wszystkimi problemy.

: 08 sty 2009, 15:44
autor: MeWa
Bucefał pisze:
MeWa pisze:wyręczę Cię, skoro dla Ciebie stanowić ma jakiś problem, nie wiem też, czy w ten sposób użytkownicy mają się czuć ukarani, że nie podajesz swoich źródeł, aby uwiarygodnić przekaz :D
Komentarze są z portalu Rynek Kolejowy. http://rynek-kolejowy.pl/10395/*.htm
Sprawa jest jeszcze prostsza: Mam to po prostu gdzieś. :dance:

w razie czego i tak mnie wyręczysz
cóż, to nie ja się w ten sposób kompromituję.

Proponuję dalej nie zaśmiecać tematu.

: 08 sty 2009, 16:41
autor: Walas
EN95-01 dziś już jeżdzi.

: 08 sty 2009, 22:05
autor: Piotr Wi
Z EN95 WKD jest zawsze tak 100 % sprawnych lub 100 % niesprawnych- po prostu 1 i zawsze widać, która uległa awarii. 1 EN94 uszkodzony to 3,03%, no może ze względu na trakcję podwójną 6,06 %.

: 08 sty 2009, 23:29
autor: Bucefał
Walas pisze:EN95-01 dziś już jeżdzi.
śmiać się, czy płakać... :-"

[ Dodano: Czw 08 Sty, 2009 23:31 ]
Piotr Wi pisze:Z EN95 WKD jest zawsze tak 100 % sprawnych lub 100 % niesprawnych- po prostu 1 i zawsze widać, która uległa awarii. 1 EN94 uszkodzony to 3,03%, no może ze względu na trakcję podwójną 6,06 %.
Myślę, że masz trochę racji, ale nie do końca...Nowy skład powinien być chyba wyraźnie mniej awaryjny niż przeterminowane 30-latki, n'est-ce pas?

: 08 sty 2009, 23:36
autor: MeWa
nowy skład jest prototypem, a nie seryjnym produktem. I to jest zasadnicza różnica. Na tej podstawie będzie można coś lepszego skonstruować pewnie.

: 09 sty 2009, 0:10
autor: metron
MeWa pisze:nowy skład jest prototypem, a nie seryjnym produktem. I to jest zasadnicza różnica. Na tej podstawie będzie można coś lepszego skonstruować pewnie.

Wielki plus dla zarządzających WKD za zakup tylko jednego prototypowego pociągu. Po testach i próbach można zamówic tabor pozbawiony wad
Zresztą producent na pewno wyciągnie wnioski po takiej lekcji.
W metrze natomiast można było się naocznie przekonac jakie problemy spowodował zakup całej serii prototypowego taboru, zachodniego producenta zresztą. Większośc problemów udało się rozwiązac dopiero niedawno, kilka lat po zakupie