Pożary pojazdów warszawskiej komunikacji
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1624034 ... omosc.html
Nie wiem czy dobrze widzę, ale to chyba A328
Nie wiem czy dobrze widzę, ale to chyba A328
Od 5.2008 tylko autobusy
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Jak by nie patrzeć A328 Wieć żegnamy się z A328 07.2003-10.2009Janek1236 pisze:http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1624034 ... omosc.html
Nie wiem czy dobrze widzę, ale to chyba A328
#5690 07.11.1997-10.09.2013
Według informacji zamieszczonej na pasku Tvn Warszawa na Grochowie przy ulicy Grenadierów zapalił się silnik autobusu lini 102.
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1624034,0, ... omosc.html
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1624034,0, ... omosc.html
O kurcze blade!Janek1236 pisze:http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1624034 ... omosc.html
Nie wiem czy dobrze widzę, ale to chyba A328
To moje ulubione urbinetto,
z filmu widać, że płonął tak szybko!
Żal wielki i przejmujący, już go nie zobaczymy.
Nie znamy dnia ani godziny, kiedy spłonie jakiś
bus. Jeszcze tylko do kompletu spalonych busów
brakuje PKS Grodzisk, ale na razie to są nowe Scanie.
No to firma Mobilis ma poważny kłopot gdyż na stanie pozostają 162 wozy a do ruchu w szczycie A idzie 155 wozów. Rezerwa w postaci 7 wozów jak na taką ilość jest moim zdaniem ciut za mała.
U10 brak rezerwy 50 sztuk pozostało i 50 do ruchu.
U12 rezerwa w postaci 3 wozów
Libero rezerwa w postaci 3 wozów (chyba że już nie mają A199 to w tedy 2 wozy)
Solina jeden wóz w rezerwie.
Marnie to wygląda.
U10 brak rezerwy 50 sztuk pozostało i 50 do ruchu.
U12 rezerwa w postaci 3 wozów
Libero rezerwa w postaci 3 wozów (chyba że już nie mają A199 to w tedy 2 wozy)
Solina jeden wóz w rezerwie.
Marnie to wygląda.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie ma znaczenia czyje . Ważne , że się palą na potęgę. Powinni natychmiast znowelizować umowy z przewoźnikami: Za każdy kurs wykonany niesprawnym autobusem, w którym brakuje choćby jednego guzika ZTM nie płaci ani grosza. I wyrywkowe kontrole przez ZTM stanu technicznego. Sam zauważyłem, że z miesiąca na miesiąc autobusy jeźdzą coraz bardziej zdezelowane.
a może ZTM chce pewnych rzeczy nie widzieć?rhemek pisze:Nie ma znaczenia czyje . Ważne , że się palą na potęgę. Powinni natychmiast znowelizować umowy z przewoźnikami: Za każdy kurs wykonany niesprawnym autobusem, w którym brakuje choćby jednego guzika ZTM nie płaci ani grosza. I wyrywkowe kontrole przez ZTM stanu technicznego. Sam zauważyłem, że z miesiąca na miesiąc autobusy jeźdzą coraz bardziej zdezelowane.
nowe U12 - rezerwa: 0. I chyba nie planują jej specjalnie zwiększaćbeni pisze:U12 rezerwa w postaci 3 wozów
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Mobilis wykończył wozy -
A301 po dzwonie
A328 spalony
A344 od 2005 roku odstawiony
A164 spalony
Najlepiej to trzyma się ITS. Grodzio też jakoś przędzie a Mobilis to czas pokaże.
A301 po dzwonie
A328 spalony
A344 od 2005 roku odstawiony
A164 spalony
Najlepiej to trzyma się ITS. Grodzio też jakoś przędzie a Mobilis to czas pokaże.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A czy przypadkiem wtedy nie pożegnalibyśmy się z tymi "konkurencyjnymi stawkami za wozokm, których nie są w stanie zaoferować MZA"?rhemek pisze:Za każdy kurs wykonany niesprawnym autobusem, w którym brakuje choćby jednego guzika ZTM nie płaci ani grosza.
Ale może to i dobrze, bo mam wrażenie, że obecnie mamy do czynienia z czymś w rodzaju niepisanej umowy: "ile płacimy, tyle wymagamy". I w efekcie wozy jeżdżą zdezelowane, informacja pasażerska czesto kuleje, są kłopoty z włączniem klimatyzacji...
To moze działać póki wozy nowe i nie sypią się same z siebie. Ale chyba pomału dochodzimy do punktu przegięcia w tym wyścigu: nowe przetargi na na nowe wozy, vs. starzenie się sprzętu i wyczerpywanie się możliwości przewoźników (a ich zmartwieniem sa nie tylko koszty eksploatacji, ale i osobowe). Oby tylko nie trzeba było znowu, jak kiedyś, nagle ciąć rozkładów z dnia na dzień, bo nie będzie czym wyjechać na miasto.
Popatrz, jaka franca!
Solarisów SU12 mają już 58 do ruchu 55 pozostają 3.JacekM pisze:a może ZTM chce pewnych rzeczy nie widzieć?rhemek pisze:Nie ma znaczenia czyje . Ważne , że się palą na potęgę. Powinni natychmiast znowelizować umowy z przewoźnikami: Za każdy kurs wykonany niesprawnym autobusem, w którym brakuje choćby jednego guzika ZTM nie płaci ani grosza. I wyrywkowe kontrole przez ZTM stanu technicznego. Sam zauważyłem, że z miesiąca na miesiąc autobusy jeźdzą coraz bardziej zdezelowane.nowe U12 - rezerwa: 0. I chyba nie planują jej specjalnie zwiększaćbeni pisze:U12 rezerwa w postaci 3 wozów
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.