Nie śpię, bo napie... projektuję SIP
Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy
Przy okazji: moim zdaniem pociągi nie jeżdżą na dworzec Wschodni, tylko do stacji Warszawa Wschodnia.
ŁK
Ale to jest błąd rzeczowy. Dw.Wschodni to może być nazwa przystanku, bo przystanek jest przy dworcu, który jest przy stacji.
A pociągi jeżdżą do stacji, do której należy dworzec, a nie do dworca należącego do stacji, do której jeżdżą te właśnie pociągi.
A pociągi jeżdżą do stacji, do której należy dworzec, a nie do dworca należącego do stacji, do której jeżdżą te właśnie pociągi.
ŁK
Tylko w Polsce pociągi nie mogą jeździć do dworców (w nazwach stacji).
Filozofię skończyłeś, czy co? Napisałeś dwa zdania, z którego nic nie mogę zrozumieć.Łukasz pisze:Dw.Wschodni to może być nazwa przystanku, bo przystanek jest przy dworcu, który jest przy stacji.
A pociągi jeżdżą do stacji, do której należy dworzec, a nie do dworca należącego do stacji, do której jeżdżą te właśnie pociągi.
Kontynuując ten OT - nie do końca masz rację. Nazwa punktu handlowego nie musi się zgadzać z nazwą stacji w sensie ruchowym. Jeśliby kolejarze zechcieli punkt handlowy na stacji Warszawa Wschodnia nazwać "Warszawa Dworzec Wschodni" i tak by było w informacji dla pasażerów, to ja nie widzę przeszkód (skoro da się puścić pociąg do punktu handlowego Warszawa Służewiec znajdującego się wewnątrz stacji Warszawa Okęcie). Czy bym tego chciał - nie wiem, ale z pewnością chciałbym połączenia zespołów przystankowych "Warszawa X" (dla SKM i pociągów) i "PKP X" (dla reszty komunikacji).Łukasz pisze:Ale to jest błąd rzeczowy. Dw.Wschodni to może być nazwa przystanku, bo przystanek jest przy dworcu, który jest przy stacji.
A pociągi jeżdżą do stacji, do której należy dworzec, a nie do dworca należącego do stacji, do której jeżdżą te właśnie pociągi.
A co to jest?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Jakiś charakterystyczny kształt, na bazie którego budujesz schemat. Np. obwodnica albo obwodowa linia kolejowa/metra. W przypadku Warszawy nic takiego nie ma. To znaczy jest, ale znaczenie linii obwodowej w ruchu jest raczej niewielkie, więc jakoś niespecjalnie widzi mi się jej wykorzystanie.
Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
O, tu stare miasto jest core shapem: http://40.media.tumblr.com/9019d685f5f5 ... 1_1280.png
Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
O, tu stare miasto jest core shapem: http://40.media.tumblr.com/9019d685f5f5 ... 1_1280.png
Nie idzie się oprzeć na tym po prostu?
Czy to za duże ograniczenia na kształt schematu by narzucało?
Czy to za duże ograniczenia na kształt schematu by narzucało?
Kształt starego miasta gdzieś tam dobry, kontur Warszawy niedobry?
Chyba nie pojąłeś istoty problemu - nie chodzi o kontur miasta, ale o jakieś miejsce na którym można oprzeć schemat, które można wyznaczyć jako centralny punkt tegoż, gdzie zbiegnie się większa ilość linii. Przynajmniej ja w ten sposób to rozumiem.
noidea