Ja widziałem na tym 3 torze raz 3x14we. Wszystkie pojedyncze z czego jeden padnięty...przewoz pisze:Jeden, ale w sytuacjach kryzysowych jeden skład zjezdża za perony, albo wręcz za wyjazd na Mińsk i inny wjeżdża. W sumie na raz widziałem tam na pewno 2 różne składy (podwójne) i jeszcze jeden w torach głównych. Jakiś sajgon zimą i tak jakoś im się ułożylo.
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
W starym rozkładzie 2008/2009 było rano tak, że skład który wjeżdżał na Sulejówek na obrót po ok 10-15 min jechał do Pruszkowa, zaś w Pruszkowie zazwyczaj były dwa składy na zakładkę. Teraz zdarza się po trzy składy. Może trochę coś rozjaśniłem ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
![Obrazek](http://user.siskom.waw.pl/userftp/public/LOGO_SISKOM.jpg)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Nabite może i nie... ale ludzi sporo. Z drugiej strony nalepsze kursy popołudniowe łapie KM Iłowem i Nasielskiem na 2xEN57. Rano za to 7:09 jak i 7:54 ludzie stoją.mw158979 pisze:Nie jezdzi nabite w szczycie, przynajmniej w popoludniowym.fik pisze: I dlatego S9 jeździ w szczycie nabite pod sufit, a biletów sieciowych skasowanych w 723 mnoho.
W kręgach samorządowych pomył jednak chodzi po głowach...Dzulikiewicz pisze:ŻW pisze:Nie wiadomo [...] ni czy SKM nie zostanie wchłonięta przez Koleje Mazowieckie – usłyszeliśmy od miejskiego urzędnika.
Sprawa przewija się od 4 lat. Raz jest bliżej, raz dalej. Nie mów więc hop.... Osobiście nadal nie zmieniłem zdania i uważam, że SKM jako odrębna spółka nie ma racji bytu.Neoś_998 pisze:Kolejny raz mówię, że na połączenie tych dwóch spółek szanse są marne bo w zasadzie po co KM - SKM
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A ja kolejny raz mówię - wystarczy że KM-y nie będą serwisowały taboru SKM u siebie w lokomotywowniach i cała ta szopka w ciągu góra 72 h stanie.Kolejny raz mówię, że na połączenie tych dwóch spółek szanse są marne bo w zasadzie po co KM - SKM
Spółka która powstała na potrzeby kampanii wyborczej L. Kaczyńskiego, z którą od początku nie bardzo było wiadomo co zrobić. Gdyby nie remont średnicy w 2006r i wejście na obecną S-2 to więcej niż pewne że już by jej nie było. Uratowało SKM właśnie wejście na S-2.
Jedyny pozytyw bytności SKM to że ,,zmusiła'' KM-y do bardziej elastycznego stanowiska w sprawie wspólnego biletu.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
No ok ale mam kilka pytańrufio198 pisze:A ja kolejny raz mówię - wystarczy że KM-y nie będą serwisowały taboru SKM u siebie w lokomotywowniach i cała ta szopka w ciągu góra 72 h stanie.Kolejny raz mówię, że na połączenie tych dwóch spółek szanse są marne bo w zasadzie po co KM - SKM
Czy tak bardzo zależy KM na przejęciu SKM
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Czy miało by to działać na zasadzie jak jest teraz czyli barwy, trasa i ludzie tylko zamiast prezesa Walczaka, prezes Radwan
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Co z umową z miastem i nowymi pociągami
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)