+ skrócenie 105, dzięki czemu linia ta nie będzie błąkała się bezcelowo po Bemowie
+ przesunięcie 112 na Żeromskiego, co pozwoli uniknąć dubli z 28/35
+ wyrzucenie 121 i 132 z Broniewskiego, ich obecność tutaj była czystym marnotrawstwem
+ linia 205, brakujące połączenie ciągu JPII z placem Wilsona i Mickiewicza
+ połączenie 210 i 701, czyli naprawienie świeżo popełnionego błędu
+ mimo wszystko nowa trasa 114 (szkoda, że dalej niż do Wilsona, bo jest nieregularna)
+ wydłużenie 122 na Górczewską
+ wyrzucenie 195 z Kasprowicza
+ skrócenie 7xx do pętli Metro Młociny
+ zwiększenie częstotliwości 110
- nowa 103, bezsensowne zwiedzanie Powązek, wycofanie z Reymonta-Żeromskiego-Perzyńskiego w zamian za kompletnie nieatrakcyjną opcję przez al.Zjednoczenia (czego najlepszym dowodem pustki w 132), dubel ze 122, zawyżona częstotliwość
- pozostawienie 106 na Młocinach, tragiczna częstotliwość, dubel ze 112, 114 i 184
- brak dogodnej przesiadki ze 112 do metra
- zbytnie skrócenie 121, brak wydłużenia na Bemowo lub nawet Koło/Ulrychów
- częstotliwość nowej 205
- pozostawienie 156 na Bielanach
- pozostawienie 157 na Marymoncie i Żoliborzu
- brak zamiany końcówek 167 i 184
- pozostawienie 184, dubel ze 106 i 112
- brak skrócenia 520 do najbliższej stacji metra lub planowanej fuzji z 522
- brak połączenia 131 z 522 na Mokotowie
- brak koordynacji 106/112/184
Moje propozycje:
* wycofanie 103 z Powązek, skrócenie do Metro Marymont (Żelazowską, powrót Popiełuszki-Krasińskiego)
* likwidacja 184, wzmocnienie i skrócenie 106, koordynacja ze 112
* wydłużenie 167 po trasie obecnego 184 (jak w projekcie)
* wydłużenie 121 na Górczewską
* podział 114 na dwie linie (z placu Wilsona)
* o połączeniu 520 z 522 i wzmocnieniu 131 już nawet nie chce mi się gadać
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)