Strona 201 z 257

: 21 sty 2009, 23:14
autor: hs
No i stało się to, czego się obawiałem. Projekt zmian wchodzi w życie, ale w takiej postaci, że równie dobrze mogłoby go w ogóle nie być. Najciekawsze propozycje zostały wycięte, pozostawiono jedynie drobne korekty i kilka irytujących absurdów. W skrócie o plusach i minusach:

+ skrócenie 105, dzięki czemu linia ta nie będzie błąkała się bezcelowo po Bemowie
+ przesunięcie 112 na Żeromskiego, co pozwoli uniknąć dubli z 28/35
+ wyrzucenie 121 i 132 z Broniewskiego, ich obecność tutaj była czystym marnotrawstwem
+ linia 205, brakujące połączenie ciągu JPII z placem Wilsona i Mickiewicza
+ połączenie 210 i 701, czyli naprawienie świeżo popełnionego błędu
+ mimo wszystko nowa trasa 114 (szkoda, że dalej niż do Wilsona, bo jest nieregularna)
+ wydłużenie 122 na Górczewską
+ wyrzucenie 195 z Kasprowicza
+ skrócenie 7xx do pętli Metro Młociny
+ zwiększenie częstotliwości 110

- nowa 103, bezsensowne zwiedzanie Powązek, wycofanie z Reymonta-Żeromskiego-Perzyńskiego w zamian za kompletnie nieatrakcyjną opcję przez al.Zjednoczenia (czego najlepszym dowodem pustki w 132), dubel ze 122, zawyżona częstotliwość
- pozostawienie 106 na Młocinach, tragiczna częstotliwość, dubel ze 112, 114 i 184
- brak dogodnej przesiadki ze 112 do metra
- zbytnie skrócenie 121, brak wydłużenia na Bemowo lub nawet Koło/Ulrychów
- częstotliwość nowej 205
- pozostawienie 156 na Bielanach
- pozostawienie 157 na Marymoncie i Żoliborzu
- brak zamiany końcówek 167 i 184
- pozostawienie 184, dubel ze 106 i 112
- brak skrócenia 520 do najbliższej stacji metra lub planowanej fuzji z 522
- brak połączenia 131 z 522 na Mokotowie
- brak koordynacji 106/112/184

Moje propozycje:

* wycofanie 103 z Powązek, skrócenie do Metro Marymont (Żelazowską, powrót Popiełuszki-Krasińskiego)
* likwidacja 184, wzmocnienie i skrócenie 106, koordynacja ze 112
* wydłużenie 167 po trasie obecnego 184 (jak w projekcie)
* wydłużenie 121 na Górczewską
* podział 114 na dwie linie (z placu Wilsona)
* o połączeniu 520 z 522 i wzmocnieniu 131 już nawet nie chce mi się gadać #-o

: 21 sty 2009, 23:17
autor: pawcio
hs pisze:wycofanie 103 z Powązek
Póki 186 nie może się zatrzymywać przy Powązkowskiej, niestety 103 musi tam podjeżdżać.
hs pisze:podział 114 na dwie linie (z placu Wilsona)
Żoliborz dąży za wszelką cenę do kasacji pętli tamże. Do tego linia bródnowska miałaby wówczas wyjątkowo nieatrakcyjną przesiadkę z metra na osiedle.

: 21 sty 2009, 23:19
autor: JacekM
hs pisze:* podział 114 na dwie linie (z placu Wilsona)
a to czemu?

: 21 sty 2009, 23:51
autor: Bastian
hs pisze:- nowa 103, bezsensowne zwiedzanie Powązek, wycofanie z Reymonta-Żeromskiego-Perzyńskiego w zamian za kompletnie nieatrakcyjną opcję przez al.Zjednoczenia (czego najlepszym dowodem pustki w 132), dubel ze 122, zawyżona częstotliwość
- pozostawienie 106 na Młocinach, tragiczna częstotliwość, dubel ze 112, 114 i 184
- brak dogodnej przesiadki ze 112 do metra
- zbytnie skrócenie 121, brak wydłużenia na Bemowo lub nawet Koło/Ulrychów
- częstotliwość nowej 205
- pozostawienie 156 na Bielanach
- pozostawienie 157 na Marymoncie i Żoliborzu
- brak zamiany końcówek 167 i 184
- pozostawienie 184, dubel ze 106 i 112
- brak skrócenia 520 do najbliższej stacji metra lub planowanej fuzji z 522
- brak połączenia 131 z 522 na Mokotowie
Cóż, nawet tu na forum większość rzeczy z twojej listy była oprotestowywana, więc się nie dziw, że nie weszły.

: 21 sty 2009, 23:58
autor: ziomal
hs pisze:- brak dogodnej przesiadki ze 112 do metra
Aż tak trudno przejść przed wiadukt i dojść sobie chodnikiem? W sumie to jest spory kawałek, ale nie ma co przez to walić jednej z idei reformy...

: 21 sty 2009, 23:58
autor: desert_eag
Przepraszam, Bastianie, jaka większość? Policzyłeś dobrze? To co wypisał hs (choć nie ze wszystkim się zgadzam) jest świetnym podsumowaniem pieprzenia przez ZTM komunikacji na Bielanach w imię protestów, niedasizmu i betonu.

W sumie ja mogę być zadowolony, bo Żeromskiego dostała racjonalny substytut tego co było (pomijam 103 i nadal mam obawy o opóźnienia na tak długich liniach jak 112 i 116), przy odpowiedniej koordynacji tramwajów Broniewskiego też powinna być zadowolona.
Jednak czym bliżej Młocin, tym gorzej. Zrobiliście tam Frankensteina.

: 22 sty 2009, 0:00
autor: ziomal
hs pisze:* wydłużenie 121 na Górczewską
Żoliborska linia o charakterze lokalnym

: 22 sty 2009, 0:06
autor: m72
hs pisze:- pozostawienie 156 na Bielanach

Bardzo dobrze, że zostało. Nie wiem jak na dalszym odcinku, ale do metra dojeżdżać powinno.
Można też zwiększyć częstotliwość do 15 min. Mam przyjemność korzystać często, gęsto z tej linii i trzeba powiedzieć otwarcie: jest to jedyne bezpośrednie połączenie os. Targówek z Bródnem, Żeraniem i dalej metrem. Wiele osób z tego korzysta.

: 22 sty 2009, 0:06
autor: JacekM
desert_eag pisze:przy odpowiedniej koordynacji tramwajów Broniewskiego też powinna być zadowolona.
No ale w tym rzecz że jej jak nie było, tak nie ma. Na jakiej podstawie mamy sądzić, że będzie?

: 22 sty 2009, 0:09
autor: Bastian
desert_eag pisze:Przepraszam, jaka większość? Policzyłeś dobrze?
Broniono tu 106, 121, 156, 157, 184, 520, 522. W części przypadków pamiętam nawet autorów. Nie większość?

[ Dodano: 2009-01-22, 00:12 ]
O, sam widzisz:
mateusz72 pisze:
hs pisze:- pozostawienie 156 na Bielanach

Bardzo dobrze, że zostało. Nie wiem jak na dalszym odcinku, ale do metra dojeżdżać powinno.
Można też zwiększyć częstotliwość do 15 min. Mam przyjemność korzystać często, gęsto z tej linii i trzeba powiedzieć otwarcie: jest to jedyne bezpośrednie połączenie os. Targówek z Bródnem, Żeraniem i dalej metrem. Wiele osób z tego korzysta.
Każdy czegoś broni, a nawet by chciał wzmocnienia. A brygady i kasa na ich kursowanie skąd?

: 22 sty 2009, 0:13
autor: desert_eag
JacekM pisze:No ale w tym rzecz że jej jak nie było, tak nie ma. Na jakiej podstawie mamy sądzić, że będzie?
ZTM w postaci jego Żołnierzy zarejestrowanych na forum zapewnia, że w marcu wszystko zostanie ułożone od nowa.
W ogóle to jak dla mnie 2 do piachu i 28 częściej, albo mocno częściej przy jednoczesnym 35 do Piasków. Jednak chodzi mi o 28 w wersji do Wschodniego co jest obecnie nieosiągalne.

: 22 sty 2009, 0:15
autor: Bastian
Nawet na Gocławek może być częściej - może kosztem 3? :-k

: 22 sty 2009, 0:16
autor: pawcio
desert_eag pisze:2 do piachu i 28 częściej, albo mocno częściej [...]. Jednak chodzi mi o 28 w wersji do Wschodniego.
A czemu nie na Gocławek razem z kasacją 3 i wzmocnieniem 25?

: 22 sty 2009, 0:16
autor: Bastian
desert_eag pisze:ZTM w postaci jego Żołnierzy zarejestrowanych na forum zapewnia, że w marcu wszystko zostanie ułożone od nowa.
Oby lepiej, bo że "od nowa", to akurat oczywiste - wchodzą znaczne zamknięcia... :P

: 22 sty 2009, 0:17
autor: pawcio
Generalnie zasada jest prosta. Im mnie linii, tym łatwiej to koordynować. mi się marzy, by na Broniewskiego zamiast wiecznego tandemu 19+33 pojawiło się jedno mocne 19/33 w relacji Huta-Kielecka.