Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 cze 2013, 16:46

Czy wtyczki na 514 muszą jeździć aż do godziny 10? Poza tym czy nie można jakoś trochę lepiej tego zaplanować? Na przykład w formie jakiejś linii okresowej jednokierunkowej na trasie Wiatraczna - GUS? Zakładając, że kółko trwało by około 30 minut (normalny kurs i powrót bezpośrednio PTR-em) to ilość brygad by się nie zmieniła, a częstotliwość mogłaby wynosić nawet co 5 minut.

Georg
Posty: 6175
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 cze 2013, 18:40

Tylko że duża frekwencja na tamtym odcinku jest właśnie do 10, a nie do 9. Wtyczki odciążają przede wszystkim pełne 523.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 20 cze 2013, 10:02

Georg pisze:Tylko że duża frekwencja na tamtym odcinku jest właśnie do 10, a nie do 9. Wtyczki odciążają przede wszystkim pełne 523.
No właśnie. W ten sposób zamiast podbić 523, co jest jedną z najlepszych inwestycji brygadowych, jaką można zrobić, dopuszcza się, żeby kursowało co 15', a potem kombinuje się jak je odciąźyć. ](*,) ZTM-owcy, nie idźcie tą drogą!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1858
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 lip 2013, 11:59


Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 19 lip 2013, 12:12

Żegnaj przerwo #-o ....Jak znam życie nikt nie domyśli się i nie zrobi nowych czasów niech się ludzie męczą sami...ZTM, ZTM.....A korek da nam opóźnienia rzędu minimum 15 minut..
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

Łukasz
Posty: 10875
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2013, 22:23

Przelotki już gotowe...
ŁK

Flash8222
Posty: 7735
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 lip 2013, 10:12

Łukasz pisze:Przelotki już gotowe...
Były gotowe już w zeszły weekend...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 lip 2013, 1:53

Lepszego tematu nie znalazłem. I wiem, czepiam się, ale przeczytałem dzisiaj jedno z wiszących na Utracie zleceń ZTM i coś mnie zastanowiło: czemu Organizator każe kierowcom łamać przepisy PoRD? Zlecenie dotyczące sposobu jazdy przez remontowany odcinek TŁ, w którym Organizator sugeruje jazdę dwoma pasami, jest jawnie sprzeczne z PoRD. Na objeździe nie ma znaku, który by coś takiego dopuszczał, w związku z powyższym obowiązują takie same zasady, jak wszędzie indziej: nie wolno jechać dwoma pasami jednocześnie. Autobus, zgodnie ze znakami, ma jechać prawym pasem, na którym się mieści. Jazda pasem lewym jest zabroniona, ponieważ lewy pas jest objęty znakiem B-15 z dopuszczalną szerokością pojazdu wynoszącą 1,8 metra. Organizatorze, zanim coś napiszesz, popatrz, czy nie bredzisz.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 23 lip 2013, 8:59

Z tego co widzę to autobusy nie mieszczą się też na prawym, i jadąc blokują oba te pasy. Tzn teoretycznie jada prawym, ale na lewy kierowcy się boja wtedy wjeżdżać.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 23 lip 2013, 9:49

Przepis przepisem, ale w życiu lepiej złamać przepis i uniknąć stłuczki. Bo jesli nawet autobus się mieści, to ten z lewej może być za szeroki. A juz zwłaszcza jak się nie mieści.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 lip 2013, 10:17

Autobus się mieści. A "życie życiem" to nie jest podejście, które powinno obowiązywać w oficjalnych pismach ZTM. A już na pewno żadnym pismem nie powinno się zalecać łamania przepisów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 23 lip 2013, 12:07

Kolejny wymysł Organizatora? Taki sam - nie, nie taki sam, ale podobny - jak z zakazem jazdy Księcia Janusza? Znaki nie zabraniają, a ZTM tak... :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8671
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 lip 2013, 12:12

Pawel_ pisze:jak z zakazem jazdy Księcia Janusza? Znaki nie zabraniają, a ZTM tak...
Bo mieszkańcy ulicy bardzo walczyli o taki zakaz...

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 23 lip 2013, 12:15

I tak to ma się nijak do PoRD... I nie widzę podstaw do ukarania przez kierownika zakładu. Nie ma znaku B-3a? Nie ma...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8671
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 lip 2013, 12:18

Pozostaje napisać skargę.

ODPOWIEDZ