Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 13 gru 2011, 20:39

Od 1 grudnia nie było głosów o padakach elfów? Cud? ...Chociaż o 120N też po paru miesiącach zrobiło się cicho.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 gru 2011, 20:58

Jak już się tak domagasz to dwa przypadki : wczoraj EN76-020 w Świerczach stał 40 minut ( diabli wiedza co mu dolegało ) , dziś na 5122 w Nasielsku +62 - ,,fochy'' strzelały EN76-010/011.
Codziennie coś się z tym złomem dzieje - po prostu nie chce się już pisać na ten temat
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 13 gru 2011, 21:22

rufio198 pisze:Jak już się tak domagasz to dwa przypadki : wczoraj EN76-020 w Świerczach stał 40 minut ( diabli wiedza co mu dolegało ) , dziś na 5122 w Nasielsku +62 - ,,fochy'' strzelały EN76-010/011.
Codziennie coś się z tym złomem dzieje - po prostu nie chce się już pisać na ten temat
A możemy prosić o zakomunikowania nam pierwszego dnia bez awarii. Otworzymy wtedy szampana:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Lonik
Posty: 491
Rejestracja: 30 cze 2010, 16:34
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Lonik » 13 gru 2011, 22:01

83108/9 zapowiadany na WWO +175 minut, odjechał +169 minut.

wiaterek
Posty: 52
Rejestracja: 15 gru 2010, 11:25
Lokalizacja: Józefów

Post autor: wiaterek » 13 gru 2011, 22:18

kajo pisze:
rufio198 pisze:Jak już się tak domagasz to dwa przypadki : wczoraj EN76-020 w Świerczach stał 40 minut ( diabli wiedza co mu dolegało ) , dziś na 5122 w Nasielsku +62 - ,,fochy'' strzelały EN76-010/011.
Codziennie coś się z tym złomem dzieje - po prostu nie chce się już pisać na ten temat
A możemy prosić o zakomunikowania nam pierwszego dnia bez awarii. Otworzymy wtedy szampana:)
Czytając Wasze wszystkie posty na temat "awaryjności" tych składów, to ja naprawdę nie rozumiem, jak można takie cuda dopuścić do codziennej eksploatacji ?
Dla mnie to się w głowie nie mieści, żeby te egzemplarze przeszły wszystkie odbiory, po czym w praktyce okazuje się, że skład ma opóźnienie, bo "komputer nie widzi tego czy owego" itd...
Przecież to jest kpina z odbiorcy końcowego, czyli pasażera...

biedronp
Posty: 102
Rejestracja: 23 lut 2008, 0:37

Post autor: biedronp » 13 gru 2011, 22:39

.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 13 gru 2011, 22:56

lukasek1 pisze:Spotkałem to np. na szlaku Modlin- Nasielsk
No, tam jest dużo łatwiej niż na E20. Choćby przez to, że większość rozjazdów jest na conajmniej 60km/h. A w takiej Miłosnej najpierw halt do 40km/h i dopiero rozpędzanie.
Wyprzedzanie między Warszawą a Mińskiem zdarza się, ale rzadko, bo spory ruch i sporo czasu się traci na zmianę toru właśnie. Ale czasem się zdarza.

[ Dodano: |13 Gru 2011|, 2011 22:56 ]
rufio198 pisze:Codziennie coś się z tym złomem dzieje - po prostu nie chce się już pisać na ten temat
Gorzej, że strona KM traktująca o awariach i utrudnieniach również ostatnio mało co podaje... Nie tylko z takich przypadków, ale w ogóle.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 gru 2011, 9:14

kajo pisze:
rufio198 pisze:Jak już się tak domagasz to dwa przypadki : wczoraj EN76-020 w Świerczach stał 40 minut ( diabli wiedza co mu dolegało ) , dziś na 5122 w Nasielsku +62 - ,,fochy'' strzelały EN76-010/011.
Codziennie coś się z tym złomem dzieje - po prostu nie chce się już pisać na ten temat
A możemy prosić o zakomunikowania nam pierwszego dnia bez awarii. Otworzymy wtedy szampana:)
Prędko to nie nastąpi :term:
wiaterek pisze:
kajo pisze: A możemy prosić o zakomunikowania nam pierwszego dnia bez awarii. Otworzymy wtedy szampana:)
Czytając Wasze wszystkie posty na temat "awaryjności" tych składów, to ja naprawdę nie rozumiem, jak można takie cuda dopuścić do codziennej eksploatacji ?
Dla mnie to się w głowie nie mieści, żeby te egzemplarze przeszły wszystkie odbiory, po czym w praktyce okazuje się, że skład ma opóźnienie, bo "komputer nie widzi tego czy owego" itd...
Przecież to jest kpina z odbiorcy końcowego, czyli pasażera...
Nie przejmuj się - ED74 do dzisiaj potrafią stanąć i nikt nie umie powiedzieć dlaczego, a tabor ten jest dużo starszy od EN76

przewoz pisze:
rufio198 pisze:Codziennie coś się z tym złomem dzieje - po prostu nie chce się już pisać na ten temat
Gorzej, że strona KM traktująca o awariach i utrudnieniach również ostatnio mało co podaje... Nie tylko z takich przypadków, ale w ogóle.
Żartujesz - kto będzie 15, czy 20 minutowe opóźnienia wypisywał na stronie. Tym bardziej ze czasy na KM9 były takie że z Woli jechał później, a w Legionowie był już przed czasem.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2011, 10:50

15-20 minutowe to spoko, ale przetrasowania przez Centralny albo utknięcia na godzinę ELFa to mogliby wypisać :)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 gru 2011, 13:36

Po co ? Zaraz za tym uszkodzonym 5122 jedzie 5124. Ludzi przesadzono i pojechali dalej. Szybciej ludzie się przesiedli i pojechali niżby napisano komunikat.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 14 gru 2011, 22:49

co do produktów PESA`y... moim skromnym zdaniem jest nie dopasowanie sterowników podłączonych urzadzeń do centralnego komputera... po prostu program operacyjny nie widzi wszystkich urzadzeń. Podejrzewam za małą pamięc RAM, niestabilny zasilacz jednostki centralnej - to zauważyłem obserwując pracę serwisu na SA135, łoj.... tez bedą działy się cyrki
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2011, 23:18

Na jakim protokole przesyłania danych jest oparta sieć na SA135? CanOpen albo MVB? Pewnie tak. To diagnozą nie jest za mała pamięć RAM, bo takowej komputer pokładowy po prostu prawie nie ma. To nie jest zwykły "pecet". Tam nie trzeba gigabajtów. Wystarczy program wgrany na pamięć flashowaną, do kilkuset MB. A jak sterownik centralny PLC nie widzi sąsiednich urządzeń, to już tylko kwestia komunikacji po magistrali CAN albo MVB.

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 14 gru 2011, 23:25

TLKa I-91505/4 lub I-9111/0 w składzie ED74-002+010 miała dodatkowy postój na st. Pruszków do ok. 8:50 - jeden z podróżnych wymagał przewiezienia do Szpitala...
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 15 gru 2011, 8:11

Czyżby w PKP pojawiła sie nowa procedura obsługi utrudnień .

Po wczorajszym wypadku w Starej Wsi koło Celestynowa, Pociąg do Dęblina został zatrzymany na stacji Falenica i przekazana została informacja o nieograniczonym postoju pociągu w związku z wypadkiem. Co więcej przekazano informacje ze za 10 minut przyjedzie SKM która dotrze do Otwocka.

Czyli jak widać da się zatrzymać pociąg tak żeby nie utrudniać ruchu i żeby pasażerowie mieli jakąś alternatywę dojazdu do domu, a nie kolejkować składy jeden za drugim w szczerym polu

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 15 gru 2011, 11:12

Jakby jego zatrzymali w Otwocku, to mieliby małe możliwości potencjalnych manewrów składami po wypadku.
Swoją drogą - ponad 2 godziny zatrzymania po wypadku bez ofiar - widzę, że to norma...

ODPOWIEDZ