Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

5556
Posty: 2591
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 18 sie 2017, 23:28

Czy su12 z Arrivy mają te sekundowe opóźnienie w otwarciu drzwi co w su18 z Kleszczowej (52xx)?
185 - najlepsza linia w mieście!

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 sie 2017, 16:55

Właśnie zwróciłem uwagę na pewien drobny szczegół. Ciekawe, dlaczego solarisy z Arrivy, a w każdym razie #9411, mają rejestrację toruńską?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 19 sie 2017, 16:57

Ponieważ ich właścicielem jest Arriva Toruń.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 sie 2017, 18:55

Tylko 9411 ma rejestrację CT.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 20 sie 2017, 9:54

5556 pisze:Czy su12 z Arrivy mają te sekundowe opóźnienie w otwarciu drzwi co w su18 z Kleszczowej (52xx)?
Jesteś wielkim optymistą. :D W SU Kleszczowej to opóźnienie to conajmniej 2-3 sekundy. Na szczęście w wozach Arrivy już tego nie ma.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 20 sie 2017, 11:06

Dantte pisze:Ponieważ ich właścicielem jest Arriva Toruń.
Sam tego 9411 nie widziałem, ale dotychczas mieli blachy WA.

busdriver
Posty: 55
Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44

Post autor: busdriver » 20 sie 2017, 12:32

Ażeby uciąć wszystkie dywagacje: tylko 9411 ma toruńskie blachy, pozostałe wozy mają rejestracje z warszawskiej Białołęki.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 26 sie 2017, 14:30

busdriver pisze:Ażeby uciąć wszystkie dywagacje: tylko 9411 ma toruńskie blachy, pozostałe wozy mają rejestracje z warszawskiej Białołęki.
Wiadomo czym to jest podyktowane?

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 26 sie 2017, 23:13

Wygodniej jest zarejestrować cały tabor w Warszawie, aby tam załatwiać wszelkie formalności, a nie latać z każdą sprawą do Torunia. Dlatego Arriva utworzyła oddział w Warszawie, w bazie ITS-u na Białołęce. Stąd tablice WA.

A pierwszy wóz #9411 ma blachy toruńskie, bo przybył znacznie wcześniej od pozostałych. Najprawdopodobniej było szybciej i taniej zarejestrować ten wóz w Toruniu, niż przyjeżdżać specjalnie w tym celu do Warszawy. A może chcieli go rejestrować w Warszawie, ale nie mieli jeszcze umowy z ITS i nie mogli utworzyć oddziału.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 28 sie 2017, 0:09

1000 pisze:Wygodniej jest zarejestrować cały tabor w Warszawie, aby tam załatwiać wszelkie formalności, a nie latać z każdą sprawą do Torunia. Dlatego Arriva utworzyła oddział w Warszawie, w bazie ITS-u na Białołęce. Stąd tablice WA.
Tego się domyślałem.

O to pytałem.
1000 pisze:A pierwszy wóz #9411 ma blachy toruńskie, bo przybył znacznie wcześniej od pozostałych. Najprawdopodobniej było szybciej i taniej zarejestrować ten wóz w Toruniu, niż przyjeżdżać specjalnie w tym celu do Warszawy. A może chcieli go rejestrować w Warszawie, ale nie mieli jeszcze umowy z ITS i nie mogli utworzyć oddziału.
W sumie to zarejestrowanie autobusów w Toruniu na pewno zmniejszyłoby koszt ubezpieczenia OC.

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 28 sie 2017, 0:15

MJ pisze:W sumie to zarejestrowanie autobusów w Toruniu na pewno zmniejszyłoby koszt ubezpieczenia OC.
Niekoniecznie. Przy takiej ilości (i wartości) stawki są negocjowane.
Zresztą podejrzewam, że ten sam ubezpieczyciel ubezpieczył wszystkie wozy (można to sprawdzić w ufg), i przypuszczam że stawki są takie same...

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 29 sie 2017, 12:28

Powrót z urlopu i wczoraj natrafiła mi się pierwsza przejażdżka solarisami z Grodzia. Bez zarzutu. Ciekawe tylko na jak długo.
A tak przy okazji, ktoś wie, co dalej ze Scaniami? I jaki jest realny powód zawieszenia kontraktu przed upływem jego terminu? Może chodzi o brak kierowców do obsługi tylu brygad przez raptem kilka miesięcy do końca roku?

wincenty
Posty: 1375
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 01 wrz 2017, 11:00

W jakiej roli snuje się po Ursynowie A600?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Walas
Posty: 17114
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 wrz 2017, 11:09

wincenty pisze:W jakiej roli snuje się po Ursynowie A600?
Może to ta dowozówka na Poleczki33?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 wrz 2017, 11:46

Albo kierowcy Grodzia uczą się 179.

ODPOWIEDZ