![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Bo jakbym miał się rozpisywać o jakości usług (co już poniekąd robiłem na forum) to wyszedłby z tego bardzo długi esej, którego nikt nie chciałby czytać, a kto korzysta regularnie i z różnych tras PB ten sam może ocenić jakość usług.
I tak, oceniam tę promocję pod kątem ceny, jedyny atut jaki ostał się PB, bo już często ani szybko, ani komfortowo. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- vernalisadonis
- Posty: 3103
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
U mnie tak samo jest. Może to dziwne co napiszę ale jak mam wydać 25 i więcej, to już dla mnie za drogo.ashir pisze:Bo swoją polityką jakości usług spowodowali (przynajmniej u mnie), że ich jedynym kryterium atrakcyjności jest cena. A tą mogę ocenić na 1zł, a kiedyś spokojnie 20-30zł za bilet nawet na krótkiej trasie byłem w stanie zapłacić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Śmieszna sytuacja z zabarwieniem politycznym.
http://warszawawpigulce.pl/klaudia-jach ... 14-stopni/
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nieogarnięcie to jedno, każdemu może się zdarzyć kupić zły bilet.
Druga sprawa to przyzwyczajenie do zachodniej polityki firm, że pasażer ma zawsze rację i przedsiębiorstwo ma iść klientowi na rękę, nawet tracąc na tym byleby nie stracić wizerunku.
I wg mnie tyle.
Kwestia tego że Brian Souter ma poglądy którym bliżej do pisowskich nie ma tu, w tym przypadku nic do rzeczy.
Druga sprawa to przyzwyczajenie do zachodniej polityki firm, że pasażer ma zawsze rację i przedsiębiorstwo ma iść klientowi na rękę, nawet tracąc na tym byleby nie stracić wizerunku.
I wg mnie tyle.
Kwestia tego że Brian Souter ma poglądy którym bliżej do pisowskich nie ma tu, w tym przypadku nic do rzeczy.
Ee tam, nie wierzę żeby nawet na zachodzie autobusem mógł pojechac ktoś ktos kto nie ma biletu tylko dlatego że jest zimno. Kupiła kobita zły bilet i tyle, jej wina. Kierowca powinien dostać pochwałę za to że wywiązal się ze swoich obowiązków.Sebastian pisze:Nieogarnięcie to jedno, każdemu może się zdarzyć kupić zły bilet.
Druga sprawa to przyzwyczajenie do zachodniej polityki firm, że pasażer ma zawsze rację i przedsiębiorstwo ma iść klientowi na rękę, nawet tracąc na tym byleby nie stracić wizerunku.
I wg mnie tyle.
Kwestia tego że Brian Souter ma poglądy którym bliżej do pisowskich nie ma tu, w tym przypadku nic do rzeczy.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Gdyby była ogarnięta i przyszła odpowiednio wcześniej, to jeszcze może zdążyłaby sama kupić sobie właściwy bilet.