O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 lis 2014, 11:58

Były wcześniej i tu dostępne, nie bardzo widzę sens ich wywalania. Pasażer nie jest od tego, żeby szukać takich danych po innych serwisach. Jeżeli tu tego nie ma, to powinien być odnośnik do całej trasy.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1716
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 09 gru 2014, 15:22

W różnych mediach płaczą, że pędziolino wymusza przymusowe postoje lokalnych regio pociągów. Np. w Wiener Neustadt pociągi regionalne zazwyczaj mają postój 10 minut na przepuszczenie railjeta.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 gru 2014, 17:42

Przecież pośpieszne i obecne kwalifikowane też wymuszają. O co więc chodzi? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 09 gru 2014, 19:44

Chodzi o Pendolino samo w sobie. Jest złe, bo po prostu jest złe.

Natomiast na LK9 kilka pociągów nowych dojdzie (nie tylko EIP, ale i EC/EIC), które spowodują więcej takich akcji. Przy okazji widać jak na dłoni, że świeżo zmodernizowana linia jest słabo przystosowana do wyprzedzania. Kilka takich przypadków będzie miało miejsce w Nowym Dworze Mazowieckim. Kto zna teren ten wie, że tory do wyprzedzania są.... poza peronami.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 gru 2014, 10:32

I dlatego pendolino nie będzie stawać w NDM.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 gru 2014, 10:37

Wolfchen pisze:Przecież pośpieszne i obecne kwalifikowane też wymuszają. O co więc chodzi? :-k
Odpowiedziałbym, używając słów w rodzaju "pismak", "tabloid" i "lobby", ale znowu bym przeczytał, że mam obsesję.
przewoz pisze:Natomiast na LK9 kilka pociągów nowych dojdzie (nie tylko EIP, ale i EC/EIC), które spowodują więcej takich akcji.
Nie nowych, tylko starych, to jest co najwyżej powrót do natężenia ruchu sprzed modernizacji.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 gru 2014, 10:47

fik pisze: Nie nowych, tylko starych, to jest co najwyżej powrót do natężenia ruchu sprzed modernizacji.
Ale mijanek to chyba ubyło?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 gru 2014, 10:53

Jak wszędzie. Za chwilę naprawdę zabawnie zrobi się na Skierniewicach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 gru 2014, 12:03

A tu co zepsuli, bo nie jestem na bieżąco?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 gru 2014, 13:14

Brak możliwości wyprzedzania od Żyrardowa do Skierniewic w kierunku nieparzystym i od Skierniewic do Grodziska w kierunku parzystym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 gru 2014, 13:26

Radziwiłłów rozebrali, fakt. A w Żyrardowie nie będzie możliwości przyjęcia parzystego pociągu na tor 1 ani wyprzedzenia torem 6 ani nic? Całą stację też rozbierają?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 gru 2014, 13:28

No nie będzie dodatkowej krawędzi po parzystej stronie, towary jakoś przejdą. Przyjęcie na tor 1 albo 3, nawet jeśli będzie przebieg, będzie nie/trudnowykonalne przy planowanym natężeniu ruchu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 10 gru 2014, 21:26

Cóż. Ktoś w PLK te plany dotyczące LK1 i LK9 widział, pewnie był to ten sam ktoś, kto zatwierdził projekty ubogie LK2 i LK3...

patryk85
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2014, 13:04
Lokalizacja: Warszawa/Bielsko
Kontakt:

Post autor: patryk85 » 16 gru 2014, 11:26

Lista rezerwowa też jest tiu istotna.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 16 gru 2014, 16:53

Stary Pingwin pisze:I dlatego pendolino nie będzie stawać w NDM.
Prawidłowo.

ODPOWIEDZ