O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Były wcześniej i tu dostępne, nie bardzo widzę sens ich wywalania. Pasażer nie jest od tego, żeby szukać takich danych po innych serwisach. Jeżeli tu tego nie ma, to powinien być odnośnik do całej trasy.
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
W różnych mediach płaczą, że pędziolino wymusza przymusowe postoje lokalnych regio pociągów. Np. w Wiener Neustadt pociągi regionalne zazwyczaj mają postój 10 minut na przepuszczenie railjeta.
ZUS fundatorem emigracji
Przecież pośpieszne i obecne kwalifikowane też wymuszają. O co więc chodzi? ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Chodzi o Pendolino samo w sobie. Jest złe, bo po prostu jest złe.
Natomiast na LK9 kilka pociągów nowych dojdzie (nie tylko EIP, ale i EC/EIC), które spowodują więcej takich akcji. Przy okazji widać jak na dłoni, że świeżo zmodernizowana linia jest słabo przystosowana do wyprzedzania. Kilka takich przypadków będzie miało miejsce w Nowym Dworze Mazowieckim. Kto zna teren ten wie, że tory do wyprzedzania są.... poza peronami.
Natomiast na LK9 kilka pociągów nowych dojdzie (nie tylko EIP, ale i EC/EIC), które spowodują więcej takich akcji. Przy okazji widać jak na dłoni, że świeżo zmodernizowana linia jest słabo przystosowana do wyprzedzania. Kilka takich przypadków będzie miało miejsce w Nowym Dworze Mazowieckim. Kto zna teren ten wie, że tory do wyprzedzania są.... poza peronami.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27438
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Odpowiedziałbym, używając słów w rodzaju "pismak", "tabloid" i "lobby", ale znowu bym przeczytał, że mam obsesję.Wolfchen pisze:Przecież pośpieszne i obecne kwalifikowane też wymuszają. O co więc chodzi?
Nie nowych, tylko starych, to jest co najwyżej powrót do natężenia ruchu sprzed modernizacji.przewoz pisze:Natomiast na LK9 kilka pociągów nowych dojdzie (nie tylko EIP, ale i EC/EIC), które spowodują więcej takich akcji.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ale mijanek to chyba ubyło?fik pisze: Nie nowych, tylko starych, to jest co najwyżej powrót do natężenia ruchu sprzed modernizacji.
A tu co zepsuli, bo nie jestem na bieżąco?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27438
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Brak możliwości wyprzedzania od Żyrardowa do Skierniewic w kierunku nieparzystym i od Skierniewic do Grodziska w kierunku parzystym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Radziwiłłów rozebrali, fakt. A w Żyrardowie nie będzie możliwości przyjęcia parzystego pociągu na tor 1 ani wyprzedzenia torem 6 ani nic? Całą stację też rozbierają?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27438
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No nie będzie dodatkowej krawędzi po parzystej stronie, towary jakoś przejdą. Przyjęcie na tor 1 albo 3, nawet jeśli będzie przebieg, będzie nie/trudnowykonalne przy planowanym natężeniu ruchu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Cóż. Ktoś w PLK te plany dotyczące LK1 i LK9 widział, pewnie był to ten sam ktoś, kto zatwierdził projekty ubogie LK2 i LK3...
Lista rezerwowa też jest tiu istotna.
Prawidłowo.Stary Pingwin pisze:I dlatego pendolino nie będzie stawać w NDM.