O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Czemu kupno biletu na TLK przez internet musi być traumatycznym przeżyciem? Czemu muszę dokładać parę złotych za to, że jadę z przesiadką i nie mogę kupić biletu na jednym blankiecie, tylko muszę kupić dwa oddzielne? Czemu - skoro już mnie zmuszono do kupna dwóch oddzielnych biletów - nie mogę zapłacić za nie razem, tylko dwa razy muszę logować się do banku i wyczekiwać SMS-a z hasłem? I jak tu potem nie zgadzać się z tymi wszystkimi, którzy podchodzą do kupna w sieci jak do jeża?
Narzekałbym jeszcze bardziej, gdyby nie to ile słów na "k" i "ch" rzuciłem kupując ostatnio bilet w aplikacji mobilnej LOT-u. I portal biletowy IC i ta apka LOT-u to chyba z myślą o buddystach i pacyfistach są pomyślane.
Narzekałbym jeszcze bardziej, gdyby nie to ile słów na "k" i "ch" rzuciłem kupując ostatnio bilet w aplikacji mobilnej LOT-u. I portal biletowy IC i ta apka LOT-u to chyba z myślą o buddystach i pacyfistach są pomyślane.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A na międzynarodowe w ogóle przez internet kupić nie można, czy ja jestem jełop i nie potrafię tej ukrytej opcji znaleźć? A jeśli nie można, to jest to jakoś sensownie uzasadnione (jakoś w czeskich można, ale oni się pewnie wuj znają na przekonywaniu do kolei), czy PKP uświadamia mi jakim błędem było rozważanie skorzystania z ich usług i jak bardzo głęboko mają czas potencjalnego pasażera, który chcąc jechać pociągiem ma się fatygować na dworzec dwa razy?
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
PS. Na Pendolino cena promocyjna wyświetla się dopiero po wyborze biletu - czemu na liście pociągów nie zamieszczają takiej informacji?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tyle dobrego, że chociaż na stronie IC można zobaczyć od ilu jest bilet. Na rozkładzie, to rzeczywiście syf i kiła.
Natomiast na stronie IC osobiście biletu kupić nie mogę, bo cały czas, że "Połączenie zostało przerwane". Także bilet na pedziolino kupiłem w końcu na wschodnim![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Natomiast na stronie IC osobiście biletu kupić nie mogę, bo cały czas, że "Połączenie zostało przerwane". Także bilet na pedziolino kupiłem w końcu na wschodnim
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie. Jedyne co, to przy kontroli trzeba okazać dokument ze zdjęciem.Wolfchen pisze:Czy to prawda, że w celu zakupienia przez neta biletu w PKP IC trzeba podawać PESEL?
![]()
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Jeśli kupujesz bilet bez założenia sobie konta w ichnim sklepie, to owszem, trzeba podać pesel. Przy zakładaniu konta chyba nie.
Co PIC zrobił ze swoimi wagonami barowymi i restauracyjnymi? Niedawno były we wszystkich pociągach EIC i w znacznej części TLK - teraz w TLK nie ma w ogóle, a liczba pociągów EIC się dość znacznie zmniejszyła (choćby na linii do Krakowa było, jak dobrze liczę, 11, a zostało 5, na linii poznańskiej ubyły 3 - Fredro, Słowacki i Kiliński). Brak warsu w TLK to jakiś kolejny chory pomysł, czy potrzeba wywołana brakiem taboru?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27438
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dzieje się to mniej więcej to samo, co z kuszetami (a niedługo WLABami) - przychodzi czas na kolejną NG, a że to są często wagony starego typu i/lub nietypowej konstrukcji, to chętnych brak albo stawiają zaporowe ceny, więc się je odstawia w krzaki.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jest jeszcze trochę pociągów IC i tam warsy są. Ale nie mam siły liczyć, jak to się ma do liczby barów w poprzednim rozkładzie.
Jak w zeszłym roku jechałem z Wrocławia do Warszawy, to żaden dzienny TLK warsu nie prowadził.
Jak w zeszłym roku jechałem z Wrocławia do Warszawy, to żaden dzienny TLK warsu nie prowadził.
Warsy w IC nie są z tej puli wagonów na trasy Przemyśl-Szczecin i Wrocław-Gdynia?MichalJ pisze:Jest jeszcze trochę pociągów IC i tam warsy są.
Hmm, to jest jakieś uzasadnienie. Ale aż tyle wagonów potrzebuje NG? No i chyba niektóre wagony barowe już miały nG i wtedy jakoś udało się znaleźć chętnych.fik pisze:przychodzi czas na kolejną NG, a że to są często wagony starego typu i/lub nietypowej konstrukcji, to chętnych brak albo stawiają zaporowe ceny, więc się je odstawia w krzaki.
BTW. jutro (już w zasadzie dziś) będę się znowu przekonywał, jak bardzo kolej dba o przyzwyczajenia pasażerów - TLK Zielonogórzanin przez kilka lat jeździł na zmodernizowanych 141A albo 111-Arow, a teraz znowu na ośmiomiejscowych 11A...
Ostatnio juz w wakacje jeździł na osmiomiejscowych i jednym arowem z niedziałająca klima powyżej 25 stopni na zewnątrz.
ŁK
Będąc w temacie, ktoś się orientuje, jakie wagony ma "Gorzowiak"? Można tym wracać z Poznania, czy 8 miejsc w przedziale murowane?
noidea
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27438
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Są.bepe pisze:Warsy w IC nie są z tej puli wagonów na trasy Przemyśl-Szczecin i Wrocław-Gdynia?MichalJ pisze:Jest jeszcze trochę pociągów IC i tam warsy są.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Kupiłem sobie kulturalnie bilet na pociąg TLK, z Włocławka do Warszawy, zaznaczając, że życzę sobie wagon przedziałowy, z dwoma miejscami przy oknie. I jak PKP Intercity wykonało swoją usługę? Podstawiło wagon bezprzedziałowy, gdzie oba miejsca są tyłem do kierunku jazdy, a jedno z nich ma piękne okno koloru białego, z wystającą śrubą na wysokości ramienia.
Czekam tylko na konduktora, żeby mi zaznaczył na bilecie wadliwe wykonanie usługi i się pobawię pisemkami, bo mnie delikatnie mówiąc szlag trafia (a moja dziewczyna nie może jeździć tyłem, bo ma chorobę lokomocyjną i problemy z błędnikiem, co się zwykle kończy rigoletto)...
Czekam tylko na konduktora, żeby mi zaznaczył na bilecie wadliwe wykonanie usługi i się pobawię pisemkami, bo mnie delikatnie mówiąc szlag trafia (a moja dziewczyna nie może jeździć tyłem, bo ma chorobę lokomocyjną i problemy z błędnikiem, co się zwykle kończy rigoletto)...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43