Sytuacja jest taka, że dla paru krzykaczy którzy uważają autobus za taksówkę i "wymuszają" na władzach w zamian za głos, wprowadzane są durne zmiany tras. A na liniach gdzie rzeczywiście jest tłok i nie ma czasem jak wejść do autobusów, dodatkowych pojazdów nie ma, bo parę Januszy i Grażyn musi posadzić tyłek i jechać w pustym autobusie w innej części miasta. Jedynie liczę, że wydłużenie 171 poniesie za sobą obniżenie częstotliwości kursowania.
Bemowo - Bielany
Moderator: Wiliam
No to chyba tym rzadsza linia to tym lepiej, aby przeprowadzić taką niepotrzebną zmianę. Poza tym w międzyszczycie co drugi kurs oznacza właśnie co 30 minut. Dla kogo miałaby być ta zmiana?
Dla pasażera i pomysłodawców - no wprost przeciwnie.
Mowa przecież wyłącznie o szczycie.
Po tylu latach na forum - powiem delikatnie - zadajesz dziwne pytania.... Nie ma niepotrzebnych zmian, bywają tylko niedocenione przez pasażerów
Mowa przecież wyłącznie o szczycie.
Po tylu latach na forum - powiem delikatnie - zadajesz dziwne pytania.... Nie ma niepotrzebnych zmian, bywają tylko niedocenione przez pasażerów
No, ale kto ma być tym targetem, dla kogo konkretnie są dedykowane te kursy?
Też zadałem to pytanie, ale strzelam, że dojazd do szpitala. Służba zdrowia zawsze dobrze się sprzedaje
Oficjalnie się mówi o dojeździe i powrocie dzieci i młodzieży do/ze szkoły...
Dlatego miałyby to być tylko połączenia jedynie w godzinach szczytu? Tak to bardzo rozsądne. A w celu dojazdu do Szpitala Bielańskiego to można się przesiąść jednoperonowo z 250 na 121 i na odwrót. Ba, nawet takie same częstotliwości mają obydwie linie, więc można stworzyć dogodną przesiadkę.
Wpadłem we własne sidła, bo przecież to tylko szczyt - więc szkoły. Szpitale to bardziej międzyszczyt. Inna sprawa, że zajęcia w szkołach nie trwają w rytm fabryki, ale może po ostatnich reformach trwają.
Przesiadki to temat rzeka, wiemy że są be, fuj. Zostawmy je.
A swoją drogą to póki nie ma oficjalnego komunikatu....
Przesiadki to temat rzeka, wiemy że są be, fuj. Zostawmy je.
A swoją drogą to póki nie ma oficjalnego komunikatu....
Taa, może jeszcze przywróćmy 520 na Chomiczówkę, wydłużmy z powrotem 195 do Huty i bo ja wiem co jeszcze... 101 przywróćmy
Szlag mnie już trafia, na kolejne głupoty to jakoś są brygady, bo ludzie tam głośniej krzyczą, a tam gdzie naprawdę potrzeba to się nie da. Teraz to wcale mnie nie zdziwi jak potem to 171 zostawią do centrum, bo ludzie będą się drzeć, że nie lubią metra. A, i pewnie 167 też z powrotem wydłużą na Chomiczówkę, bo za mało tam linii mają, tak ?
I róbmy dalej po 15 wariantów każdej linii z literkami w rozkładzie jak w PKSach albo Kolejach Mazowieckich, żeby nikt się w tym nie mógł połapać.
Naprawdę jeszcze kilka lat temu dużo lepiej to wyglądało, mniej się przejmowano wrzaskami i jakoś udało się zrobić porządek np. na Ursynowie i w większości na Bielanach.
Jeśli nic się nie zmieniło, to według moich informacji po wakacjach na odcinku Bielany - Bemowo miała ruszyć nowa linia 371 (Chomiczówka - Metro Rondo Daszyńskiego) wymyślona w celu zwijania linii 171 na odcinku śródmiejskim. W miarę wydłużania metra pod Górczewską trasa 371 miałaby być skracana, a docelowo prawdopodobnie przekształcona w 171. A jeśli chodzi o zastępstwo za 171 na Powiślu i Torwarze, to widziałbym tam np. 517 wycofane całkowicie z Targówka - we wszystkich kursach z Ursusa przez pl. 3 Krzyży i dalej w dół Książęcą.
Na tej trasie 517 nie pominie żadnego przystanku. Czy jest więc sens pchania linii przyspieszone na ten odcinek?
Nie ma żadnego sensu pchania czegokolwiek z innej dzielnicy na Torwar. Tu zdecydowanie wystarczy linia z Emilii Plater, ewentualnie bliskiej Ochoty.Georg pisze:Na tej trasie 517 nie pominie żadnego przystanku. Czy jest więc sens pchania linii przyspieszone na ten odcinek?
ŁK
Przede wszystkim 171 ma częstotliwość 7,5/10/10. 517 teraz też ma tyle, ale to przez remont kolei, normalnie miało mniej (ktoś pamięta? albo sprawdzi tu?). Mam zapisany rozkład z 2012-11-30, tam jest 15/20/20.
Oraz pytanie czy jest sens uzależniać Torwar od korków na Ryżowej, a Ursus od Książęcej.
Oraz pytanie czy jest sens uzależniać Torwar od korków na Ryżowej, a Ursus od Książęcej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To w takim razie w ogóle najprościej by było teraz dać 171 na trasę Chomiczówka - Metro Rondo Daszyńskiego, a potem ją stopniowo skracać (a docelowo najlogiczniej by było połączyć z południowym odcinkiem 112).osa pisze: ↑04 lip 2018, 0:06Jeśli nic się nie zmieniło, to według moich informacji po wakacjach na odcinku Bielany - Bemowo miała ruszyć nowa linia 371 (Chomiczówka - Metro Rondo Daszyńskiego) wymyślona w celu zwijania linii 171 na odcinku śródmiejskim. W miarę wydłużania metra pod Górczewską trasa 371 miałaby być skracana, a docelowo prawdopodobnie przekształcona w 171. A jeśli chodzi o zastępstwo za 171 na Powiślu i Torwarze, to widziałbym tam np. 517 wycofane całkowicie z Targówka - we wszystkich kursach z Ursusa przez pl. 3 Krzyży i dalej w dół Książęcą.
Odnośnie 517 to też jakiś pomysł, lepsze to niż zostawianie na Targówek. W sumie teraz Powiśle jest uzależnione od jeszcze gorszych korków na trasie 171. I nie sądzę, żeby faktycznie potrzebowali takiej częstotliwości jak teraz ma 171. Chociaż w ogóle to ja bym tam dał 501, do czasu budowy tramwajów jeszcze parę lat, a trochę by się odciążyło pętlę przy Centralnym i wycofało w najbardziej korkującego się odcinka w centrum.
[no i znowu trochę się 'odjechało od Bielan]
Ja to bym zainwestował w nową linię Bartycka - Torwar - DwC, zastępując przy okazji kawałek 167. Siekierki na Mokotów: 168. 167 nie wiem, Gołkowska? Wtedy coś ze 159...
Domino
Domino
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!