Bemowo - Bielany

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 lip 2018, 21:24

J23 pisze:
02 lip 2018, 21:20
Tylko, że 210 się w 100% pokrywało z trasą 701 i dojeżdżało tylko do Bramy Głównej a tutaj jednak jest zupełnia inna sytuacja.
Sytuacja jest taka, że dla paru krzykaczy którzy uważają autobus za taksówkę i "wymuszają" na władzach w zamian za głos, wprowadzane są durne zmiany tras. A na liniach gdzie rzeczywiście jest tłok i nie ma czasem jak wejść do autobusów, dodatkowych pojazdów nie ma, bo parę Januszy i Grażyn musi posadzić tyłek i jechać w pustym autobusie w innej części miasta. Jedynie liczę, że wydłużenie 171 poniesie za sobą obniżenie częstotliwości kursowania.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2018, 21:25

Paweł D. pisze:
02 lip 2018, 21:06
Dobrze pamiętam że 303 kursuje co 30 minut, zaś pojęcie "wydłużonych kursów" oznacza wydłużenie tylko wybranych? Jeżeli będzie to co drugi kurs, to częstotliwość 20 minut. Ale to tylko moje gdybanie.
No to chyba tym rzadsza linia to tym lepiej, aby przeprowadzić taką niepotrzebną zmianę. Poza tym w międzyszczycie co drugi kurs oznacza właśnie co 30 minut. Dla kogo miałaby być ta zmiana?

Paweł D.
Posty: 5330
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 lip 2018, 21:31

Dla pasażera i pomysłodawców - no wprost przeciwnie.
Mowa przecież wyłącznie o szczycie.
Po tylu latach na forum - powiem delikatnie - zadajesz dziwne pytania.... Nie ma niepotrzebnych zmian, bywają tylko niedocenione przez pasażerów ;)

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2018, 21:40

No, ale kto ma być tym targetem, dla kogo konkretnie są dedykowane te kursy?

Paweł D.
Posty: 5330
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 lip 2018, 21:45

Też zadałem to pytanie, ale strzelam, że dojazd do szpitala. Służba zdrowia zawsze dobrze się sprzedaje :)

Awatar użytkownika
J23
Posty: 138
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 02 lip 2018, 21:49

Oficjalnie się mówi o dojeździe i powrocie dzieci i młodzieży do/ze szkoły...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2018, 21:53

Paweł D. pisze:
02 lip 2018, 21:45
Też zadałem to pytanie, ale strzelam, że dojazd do szpitala. Służba zdrowia zawsze dobrze się sprzedaje :)
Dlatego miałyby to być tylko połączenia jedynie w godzinach szczytu? Tak to bardzo rozsądne. :) A w celu dojazdu do Szpitala Bielańskiego to można się przesiąść jednoperonowo z 250 na 121 i na odwrót. Ba, nawet takie same częstotliwości mają obydwie linie, więc można stworzyć dogodną przesiadkę. ;)

Paweł D.
Posty: 5330
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 lip 2018, 22:00

Wpadłem we własne sidła, bo przecież to tylko szczyt - więc szkoły. Szpitale to bardziej międzyszczyt. Inna sprawa, że zajęcia w szkołach nie trwają w rytm fabryki, ale może po ostatnich reformach trwają.
Przesiadki to temat rzeka, wiemy że są be, fuj. Zostawmy je.
A swoją drogą to póki nie ma oficjalnego komunikatu....

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 lip 2018, 8:49

J23 pisze:
02 lip 2018, 20:27
Od 1 września szykują się pewne zmiany, które po konsultacji z władzami zarówno dzielnicy Bielany jak i Stołecznym Ratuszem i WTP:

171 :arrow: Wydłużenie trasy do pętli Chomiczówka

181 :arrow: Uruchomienie wydłużonych kursów do Bramy Zachodniej (tylko w dni szkolne w szczycie)
Taa, może jeszcze przywróćmy 520 na Chomiczówkę, wydłużmy z powrotem 195 do Huty i bo ja wiem co jeszcze... 101 przywróćmy #-o
Szlag mnie już trafia, na kolejne głupoty to jakoś są brygady, bo ludzie tam głośniej krzyczą, a tam gdzie naprawdę potrzeba to się nie da. Teraz to wcale mnie nie zdziwi jak potem to 171 zostawią do centrum, bo ludzie będą się drzeć, że nie lubią metra. A, i pewnie 167 też z powrotem wydłużą na Chomiczówkę, bo za mało tam linii mają, tak ?
I róbmy dalej po 15 wariantów każdej linii z literkami w rozkładzie jak w PKSach albo Kolejach Mazowieckich, żeby nikt się w tym nie mógł połapać. :evil:
Naprawdę jeszcze kilka lat temu dużo lepiej to wyglądało, mniej się przejmowano wrzaskami i jakoś udało się zrobić porządek np. na Ursynowie i w większości na Bielanach.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 04 lip 2018, 0:06

Jeśli nic się nie zmieniło, to według moich informacji po wakacjach na odcinku Bielany - Bemowo miała ruszyć nowa linia 371 (Chomiczówka - Metro Rondo Daszyńskiego) wymyślona w celu zwijania linii 171 na odcinku śródmiejskim. W miarę wydłużania metra pod Górczewską trasa 371 miałaby być skracana, a docelowo prawdopodobnie przekształcona w 171. A jeśli chodzi o zastępstwo za 171 na Powiślu i Torwarze, to widziałbym tam np. 517 wycofane całkowicie z Targówka - we wszystkich kursach z Ursusa przez pl. 3 Krzyży i dalej w dół Książęcą.

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lip 2018, 7:08

Na tej trasie 517 nie pominie żadnego przystanku. Czy jest więc sens pchania linii przyspieszone na ten odcinek?

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 lip 2018, 8:50

Georg pisze:Na tej trasie 517 nie pominie żadnego przystanku. Czy jest więc sens pchania linii przyspieszone na ten odcinek?
Nie ma żadnego sensu pchania czegokolwiek z innej dzielnicy na Torwar. Tu zdecydowanie wystarczy linia z Emilii Plater, ewentualnie bliskiej Ochoty.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 lip 2018, 8:52

Przede wszystkim 171 ma częstotliwość 7,5/10/10. 517 teraz też ma tyle, ale to przez remont kolei, normalnie miało mniej (ktoś pamięta? albo sprawdzi tu?). Mam zapisany rozkład z 2012-11-30, tam jest 15/20/20.

Oraz pytanie czy jest sens uzależniać Torwar od korków na Ryżowej, a Ursus od Książęcej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 04 lip 2018, 9:12

osa pisze:
04 lip 2018, 0:06
Jeśli nic się nie zmieniło, to według moich informacji po wakacjach na odcinku Bielany - Bemowo miała ruszyć nowa linia 371 (Chomiczówka - Metro Rondo Daszyńskiego) wymyślona w celu zwijania linii 171 na odcinku śródmiejskim. W miarę wydłużania metra pod Górczewską trasa 371 miałaby być skracana, a docelowo prawdopodobnie przekształcona w 171. A jeśli chodzi o zastępstwo za 171 na Powiślu i Torwarze, to widziałbym tam np. 517 wycofane całkowicie z Targówka - we wszystkich kursach z Ursusa przez pl. 3 Krzyży i dalej w dół Książęcą.
To w takim razie w ogóle najprościej by było teraz dać 171 na trasę Chomiczówka - Metro Rondo Daszyńskiego, a potem ją stopniowo skracać (a docelowo najlogiczniej by było połączyć z południowym odcinkiem 112).

Odnośnie 517 to też jakiś pomysł, lepsze to niż zostawianie na Targówek. W sumie teraz Powiśle jest uzależnione od jeszcze gorszych korków na trasie 171. I nie sądzę, żeby faktycznie potrzebowali takiej częstotliwości jak teraz ma 171. Chociaż w ogóle to ja bym tam dał 501, do czasu budowy tramwajów jeszcze parę lat, a trochę by się odciążyło pętlę przy Centralnym i wycofało w najbardziej korkującego się odcinka w centrum.
[no i znowu trochę się 'odjechało od Bielan]

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 lip 2018, 9:44

Ja to bym zainwestował w nową linię Bartycka - Torwar - DwC, zastępując przy okazji kawałek 167. Siekierki na Mokotów: 168. 167 nie wiem, Gołkowska? Wtedy coś ze 159...

Domino :/
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ