Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2015
Moderator: Wiliam
Zawsze prościej będzie usunąć zatrzymanie, niż ciągnąć ekipę z ciężkim sprzętem i budować nakładkę. Po za tym ktoś to chyba zawsze musi odebrać.
No jeśli miałoby to zająć 2h, to już się często nie opłaca - ale i bywają zatrzymania na dłużej...
Poza tym w założeniu taki sprzęt miałby być w miarę łatwy w montażu, na pewno nie może to być ta sama konstrukcja, co teraz.
To zresztą jest może trochę za bardzo wymyślne, w pół godziny się nie dojedzie, a jeszcze montaż.
Poza tym w założeniu taki sprzęt miałby być w miarę łatwy w montażu, na pewno nie może to być ta sama konstrukcja, co teraz.
To zresztą jest może trochę za bardzo wymyślne, w pół godziny się nie dojedzie, a jeszcze montaż.
ŁK
Montaż ustrojstwa trwał pół dnia i wymagał trochę spawania. Pojawiły się głosy, że w przypadku tłucznia łatwiej może być wyciąć kawałek toru i wstawić standardową zwrotnicę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Każdy przyprowadzony tramwaj był testowany na okoliczność przejechania po nakładce. Zresztą były też inne atrakcje jak jazdy po torach niewłaściwych etc.Stary Pingwin pisze:Osoba w kabinie nr 2 jest po to, aby szybciej wykonać obrót?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Gdyby zwrotnice tramwajowe pozwalały jeździć szybciej niż 15 km/h to takie przejazdy jak na R. Daszyńskiego mogły by być w kilku newralgicznych miejscach umiejscowione.
Nawet jak jest zakręcona to można 15? Bo mogłyby być umiejscowione, a odkręcane na szybko.
ŁK
Zakręcone zwrotnice też mają jakieś krzyżaki.Łukasz pisze:Nawet jak jest zakręcona to można 15? Bo mogłyby być umiejscowione, a odkręcane na szybko.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Myślałem że o podcięcia, rozcięcia i przecięcia w bok.
ŁK
Tu jedynie musiało by byż zastosowane rozwiązanie, które by pozwalało na jazdę bez zwalniania bo bez sensu zwalniać na zwrotnicy, która się przyda kilka razy w roku albo i rzadziej. Pytanie tylko czy wogóle takie rozwiązania są dostępne czy tylko w Warszawie "niedasie".
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W rejonie przystanku wystarczylby przejazd 30 na wprost.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jak się sprawuje 79? Ktoś jechał, obserwował?
Ja jechałem rano i po południu - chętnych sporo(dzisiaj jadąc z Hynka w kierunku Hal Banacha to nawet więcej niż sporo). Na przystanku Hale Banacha wysypują się spore pielgrzymki ludzi w kierunku Banacha.person pisze:Jak się sprawuje 79? Ktoś jechał, obserwował?
Na Grójeckiej rejonie skrzyżowania z Banacha tworzą się korki sięgające przystanku Hale Banacha i dalej, a na dodatek nie ma możliwości przejazdu na wprost(wszystko jeździ dookoła przez zawrotkę na Banacha, również 167, 191, 521). Przez to Z-9 traci w tym rejonie bardzo dużo czasu i jest słabą konkurencją; w ostateczności bardziej opłaca się wysiąść z 79 i przejść na przystanek BW1920 niż kisnąć w korku. No ale to tylko dla tych co potrzebują się przesiąść w tym rejonie, w Z-9 podobno nie dało się wsiąść na Placu Narutowicza.
Przejścia między torowe(tak to się chyba nazywa ) są na trasie PST.drobert pisze:Tu jedynie musiało by byż zastosowane rozwiązanie, które by pozwalało na jazdę bez zwalniania bo bez sensu zwalniać na zwrotnicy, która się przyda kilka razy w roku albo i rzadziej. Pytanie tylko czy wogóle takie rozwiązania są dostępne czy tylko w Warszawie "niedasie".
http://www.kmpk.cba.pl/pliki/trasy.php
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Widać też tory odstawcze( żeberka?).
miłośnik 13N
Tak kiedyś było ich więcej. Nie mogę znaleźć źródła. Ile gdzie i kiedy usunięto.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33