Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2016, 10:52

To nowe 167 i tak będzie wionąć taką pustką na większości trasy, że szybko będzie pocięte.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lis 2016, 11:04

Popołudniowa koordynacja od tramwajów i tak nie ma znaczenia z tytułu tego, co 167 przywiezie na sterowniku z Mokotowa i Ochoty.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mb112
Posty: 1008
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 lis 2016, 12:22

Georg pisze:Dlaczego 197 będzie jeździło Wolską - Ordona - Elekcyjną, zamiast zaliczyć REDUTĘ WOLSKĄ 01 i potem skręcić w lewo z Wolskiej w Elekcyjną? Przecież skręt jest, nawet wydzielona faza świateł.
Faktycznie bez sensu. Ale jeszcze głupsze jest że 197 ma jechać w stronę Gwiaździstej Obozowa - Ciołka - Newelska - Ks. Janusza, zamiast skręcić po prostu w prawo z Obozowej w Ks. Janusza. Przystanek gdzieś tam można dostawić, za skrzyżowaniem lub przed. Niby ten prawoskręt jest dość ciasny, no ale bez przesady, nie takie rzeczy się zdarzają.

A tak w ogóle to się zastanawiam, czy tym pokręconym 197 w ogóle na środkowym odcinku ktoś będzie jeszcze jeździł. Dobrze, że 397 zostaje poza tym bałaganem. Nie wiem czy nie lepiej, żeby to jechało w ogóle tak: Ursus - ... - Połczyńska - Człuchowska - Powstańców - Wrocławska - Widawska* - Obrońców Tobruku - ... - Gwiaździsta. I wtedy już można skrócić 112.

* - trzeba by zmienić jeden masakryczny próg na wyspowy

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 lis 2016, 13:18

E-2 powinno zmienić numer na 403 lub 404. Po położeniu teraz tych wszystkich przystanków wzdłuż Leszna charakter ekspresowy tej linii to jakiś żart.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lis 2016, 13:36

A tak w ogóle to się zastanawiam, czy tym pokręconym 197 w ogóle na środkowym odcinku ktoś będzie jeszcze jeździł. Dobrze, że 397 zostaje poza tym bałaganem. Nie wiem czy nie lepiej, żeby to jechało w ogóle tak: Ursus - ... - Połczyńska - Człuchowska - Powstańców - Wrocławska - Widawska* - Obrońców Tobruku - ... - Gwiaździsta. I wtedy już można skrócić 112.

* - trzeba by zmienić jeden masakryczny próg na wyspowy
Dojazd do tramwajów na Kole?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 25 lis 2016, 13:42

marko80 pisze:E-2 powinno zmienić numer na 403 lub 404. Po położeniu teraz tych wszystkich przystanków wzdłuż Leszna charakter ekspresowy tej linii to jakiś żart.
Przecież omija Spacerową...

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 lis 2016, 13:48

Lukasz436 pisze:
marko80 pisze:E-2 powinno zmienić numer na 403 lub 404. Po położeniu teraz tych wszystkich przystanków wzdłuż Leszna charakter ekspresowy tej linii to jakiś żart.
Przecież omija Spacerową...
To co z tego. Linia E-2 straciła charakter linii ekspresowej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 lis 2016, 13:48

fik pisze:To nowe 167 i tak będzie wionąć taką pustką na większości trasy, że szybko będzie pocięte.
Na zapełnienie w relacji Siekierki-Ochota dalszy przebieg trasy ma ma wpływ niewielki. Co prawda moja matka jeździła do pracy z Rakowieckiej na Koło, ale od dawna jest na emeryturze...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 lis 2016, 15:57

fik pisze:To nowe 167 i tak będzie wionąć taką pustką na większości trasy, że szybko będzie pocięte.
Nie jestem tak sceptycznie nastawiony, jednak razem ze 155 ma - w teori - zastąpić 4 linie :-k
pawcio pisze:Popołudniowa koordynacja od tramwajów i tak nie ma znaczenia z tytułu tego, co 167 przywiezie na sterowniku z Mokotowa i Ochoty.

Jasne, ale chociaż na papierze mogłaby funkcjonować.
mb112 pisze:
Georg pisze:Dlaczego 197 będzie jeździło Wolską - Ordona - Elekcyjną, zamiast zaliczyć REDUTĘ WOLSKĄ 01 i potem skręcić w lewo z Wolskiej w Elekcyjną? Przecież skręt jest, nawet wydzielona faza świateł.
Faktycznie bez sensu. Ale jeszcze głupsze jest że 197 ma jechać w stronę Gwiaździstej Obozowa - Ciołka - Newelska - Ks. Janusza, zamiast skręcić po prostu w prawo z Obozowej w Ks. Janusza. Przystanek gdzieś tam można dostawić, za skrzyżowaniem lub przed. Niby ten prawoskręt jest dość ciasny, no ale bez przesady, nie takie rzeczy się zdarzają.

A tak w ogóle to się zastanawiam, czy tym pokręconym 197 w ogóle na środkowym odcinku ktoś będzie jeszcze jeździł. Dobrze, że 397 zostaje poza tym bałaganem. Nie wiem czy nie lepiej, żeby to jechało w ogóle tak: Ursus - ... - Połczyńska - Człuchowska - Powstańców - Wrocławska - Widawska* - Obrońców Tobruku - ... - Gwiaździsta. I wtedy już można skrócić 112.

* - trzeba by zmienić jeden masakryczny próg na wyspowy
Jedzie przez Wolską-Ordona żeby zaliczyć Sowińskiego i później nie przepychać się na środek tylko śmignąć dalej bus-pasem - to chyba jedyne wytłumaczenie tego obertasa... :-k

Co do koncepcji - Pawcio już rzekł o tramwajach na Kole, a dodatkowo Ursus nie odda połączenia do Ciepłowni Wola.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 lis 2016, 17:49

mb112 pisze:Ale jeszcze głupsze jest że 197 ma jechać w stronę Gwiaździstej Obozowa - Ciołka - Newelska - Ks. Janusza, zamiast skręcić po prostu w prawo z Obozowej w Ks. Janusza.
Żeby zaliczyć wspólny przystanek z 201 i 397 w kierunku Fortu Bema?
mb112 pisze:A tak w ogóle to się zastanawiam, czy tym pokręconym 197 w ogóle na środkowym odcinku ktoś będzie jeszcze jeździł.

Będzie IKEA w Forcie Wola, będą pasażery ;-)

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 25 lis 2016, 20:09

Rozumiem, że dzisiejszy nieporządek z brygadami linii np 109,523,E-2 to skutek tego, że zaczęli już kopać na środku Górczewskiej przy Płockiej?
Bo po 19:10 przez jakieś 10 minut z Górczewskiej/Bemowa zjeżdżały na pusto bez oznaczeń ze 3 Solarisy z R-1,R-3 i Mobilisu, zaś ostatnie kursy E-2 nie zostały wykonane. Ponadto przez jakieś 15 minut w miarę równych odstępach(zapewne SB na Górczewskiej) z Jana Olbrachta w kierunku Dworca Centralnego odjechało aż 5 U15 na 109, zaś przez następne 15 minut kolejne 2 deskorolki. Oczywiście brygady były pomieszane, zupełnie poza kolejnością.

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lis 2016, 22:19

Z pewnością, wszyscy przygotowywali się burdelem do jutrzejszego nieporządku.
ŁK

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 25 lis 2016, 22:23

Taki zakazany tu numer 406 :D też mi przyszedł do głowy kilka dni temu co zdarzyło się teraz bemomistrzowi.
Trasa Stare Bemowo radiowa PŚ gen.Maczka i pętla przy arkadii, może dw. Gdański lub konwiktorska.
Na te lata budowy metra by się przydał.
Już widzę te westchnienia. :P
Dużo ludzi jeździ z Bemowa przez Wolę.
Trzeba ich trochę upczać teraz przez północ.
Jedno 121 nie wystarczy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 lis 2016, 0:23

MichalJ pisze:
fik pisze:To nowe 167 i tak będzie wionąć taką pustką na większości trasy, że szybko będzie pocięte.
Na zapełnienie w relacji Siekierki-Ochota dalszy przebieg trasy ma ma wpływ niewielki.
No jednak niezerowy, a i tak MPM - BW20 to obecnie najsłabszy fragment tej linii. Przed nowym rokiem będą solówki, a w 2017 15/20//20, wspomnicie moje słowa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lis 2016, 7:32

154 bez przystanku w ZP Ordona to niedokonczona czasowka czy kolejna z licznych wpadek w założeniach tych objazdów?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ