Nikogo to nie interesuje skoro na makiecie na Grochowskiej da radę to i w realu też.Stary Pingwin pisze: ↑20 paź 2023, 12:05Przy Inowłodzkiej nie ma wyjazdów z/do R-5. Jak się zaczną, to i sygnalizacja świetlna się pojawi. Jak mówi stare przysłowie Indian- jedna deska wystarczy, żeby przejść przez pokój. Trzy deski jest za mało, żeby przejść nad przepaścią. Uściślając- minuta wystarczy na przejazd prostego odcinka( np Most Gdański), trzy minuty to mało na pokonanie rozjazdów, krzyżownic i obsługę przystanku. Jadąc z Żerania, czwórka z Toruńskiej ruszy na minimum minus 2. Z Annopola może ją zajechać 1/3/25.
Rozkłady tramwajowe - 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
4 cała wysoka w DP to błąd, który będzie poprawiony. Będzie komplet niskich na całkach.
Zjazdy 35 na R1 dookoła świata to próba odciążenia wyjazdu z zajezdni prosto+prawo oraz zjazdu od północy. Wyjazdy w lewo oraz zjazdy od południa padły ofiarą zamknięcia Reduty Wolskiej i występują przeciążenia innych relacji.
Czas przejazdu przez węzeł Inowłodzka to relatywnie prosta rzecz do poprawienia, bo w całości zostanie skonsumowana przez skrócenie postojów na ZEW. Temat do weryfikacji po wznowieniu ruchu.
Zjazdy 35 na R1 dookoła świata to próba odciążenia wyjazdu z zajezdni prosto+prawo oraz zjazdu od północy. Wyjazdy w lewo oraz zjazdy od południa padły ofiarą zamknięcia Reduty Wolskiej i występują przeciążenia innych relacji.
Czas przejazdu przez węzeł Inowłodzka to relatywnie prosta rzecz do poprawienia, bo w całości zostanie skonsumowana przez skrócenie postojów na ZEW. Temat do weryfikacji po wznowieniu ruchu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A to nie można było puścić tej 35 prosto Jana Pawła do ONZ z pominięciem Marszałkowskiej? Albo zamieścić obsługę między liniami?
Niestety Wola przez odcięcie od Powstańców Śląskich nie za bardzo ma gdzie jeździć. Już to 35 było robione nieco na siłę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Trochę tych wysokich jeszcze jeździ oprócz 35, ale OK. A co ze zjazdem przez JPII?
Pewnie już nic. Za pół roku wróci Kasprzaka, to o Woli na 35 spróbujemy zapomnieć. A jak nie przy okazji Kasprzaka, to przy okazji Wilanowa już na pewno.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dobra, już nie wnikam w takim razie. Choć po drodze będą ferie i okazja do korekt pewnie. O świętach nie wspominając.
- AdamKlocusky
- Posty: 592
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Tak, błąd w zapisie. W DP będzie 100% niskaczy a w DS i DŚ - 100% wysokich.
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
WTF?
- AdamKlocusky
- Posty: 592
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Mea culpa, źle odczytałem rozkład. Jeśli dobrze myślę to niskacze będą również w DS i DŚ.
Tylko dodatki będą wysokie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Krzysztof_J
- Posty: 459
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
To chyba dobrze, że te kursy zaliczą możliwie jak największy odcinek trasy podstawowej, zwłaszcza że nie są to jakieś bardzo późne godziny.
I dlaczego zjazdy linii 1 z Banacha na R-2 o 18:11 i 19:49 są przez Jerozolimskie, a z kolei 00:39 z Narutowicza już przez Starzyńskiego)? Podobnie z Annopola - dlaczego część zjazdów od r. Żaba jest przez 11 Listopada, a nie r. Starzyńskiego? Nie mam na myśli tych po północy, ale np. kurs 17:52 z Annopola. Zjazdy chyba raczej powinny jak najdłużej jechać po trasie podstawowej (może z wyjątkiem niektórych o późnych porach).
Ten późnowieczorny kurs 1 z pl. Narutowicza to celowo jeszcze zahacza o Dw. Gdański, żeby złapać maruderów z ostatnich pociągów (szczególnie gdyby te nie były o czasie). Maksymalizacja dojazdu po trasie nie jest dogmatem absolutnym - musi w tym być jakiś sens. Zjazd z 1 na R2 przez rondo Starzyńskiego tego sensu by nie przydawało, już lepiej sprawnie dojechać do metra na Wileńskim. Natomiast oberki 35 dookoła Śródmieścia mają na celu poprawę sytuacji na bramie na R1, nic więcej. Więc z tego wszystkiego można by się co najwyżej zastanawiać nad dodatkami 1 z Banacha.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Te praskie zjazdy 1 z Banacha to nie mogłyby przebierać się na zjazdowe 7 lub zjazdowe 25? Pod względem funkcjonalnym dla pasażerów byłoby lepiej, bo to zjazdowe 1 w Jerozolimskich to prędzej będzie powodowało zbiorowe WTF wśród ludzi.