Rozkłady tramwajowe - 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 paź 2023, 12:17

Stary Pingwin pisze:
20 paź 2023, 12:05
Przy Inowłodzkiej nie ma wyjazdów z/do R-5. Jak się zaczną, to i sygnalizacja świetlna się pojawi. Jak mówi stare przysłowie Indian- jedna deska wystarczy, żeby przejść przez pokój. Trzy deski jest za mało, żeby przejść nad przepaścią. Uściślając- minuta wystarczy na przejazd prostego odcinka( np Most Gdański), trzy minuty to mało na pokonanie rozjazdów, krzyżownic i obsługę przystanku. Jadąc z Żerania, czwórka z Toruńskiej ruszy na minimum minus 2. Z Annopola może ją zajechać 1/3/25.
Nikogo to nie interesuje skoro na makiecie na Grochowskiej da radę to i w realu też.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2023, 12:59

4 cała wysoka w DP to błąd, który będzie poprawiony. Będzie komplet niskich na całkach.
Zjazdy 35 na R1 dookoła świata to próba odciążenia wyjazdu z zajezdni prosto+prawo oraz zjazdu od północy. Wyjazdy w lewo oraz zjazdy od południa padły ofiarą zamknięcia Reduty Wolskiej i występują przeciążenia innych relacji.
Czas przejazdu przez węzeł Inowłodzka to relatywnie prosta rzecz do poprawienia, bo w całości zostanie skonsumowana przez skrócenie postojów na ZEW. Temat do weryfikacji po wznowieniu ruchu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 20 paź 2023, 13:10

A to nie można było puścić tej 35 prosto Jana Pawła do ONZ z pominięciem Marszałkowskiej? Albo zamieścić obsługę między liniami?

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 paź 2023, 13:19

Paweł D. pisze:
20 paź 2023, 13:10
A to nie można było puścić tej 35 prosto Jana Pawła do ONZ z pominięciem Marszałkowskiej? Albo zamieścić obsługę między liniami?
To którą linię chciałbyś na wysokich całkach zamiast 35?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2023, 13:25

Niestety Wola przez odcięcie od Powstańców Śląskich nie za bardzo ma gdzie jeździć. Już to 35 było robione nieco na siłę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 20 paź 2023, 13:30

Trochę tych wysokich jeszcze jeździ oprócz 35, ale OK. A co ze zjazdem przez JPII?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2023, 13:53

Pewnie już nic. Za pół roku wróci Kasprzaka, to o Woli na 35 spróbujemy zapomnieć. A jak nie przy okazji Kasprzaka, to przy okazji Wilanowa już na pewno.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 20 paź 2023, 13:56

Dobra, już nie wnikam w takim razie. Choć po drodze będą ferie i okazja do korekt pewnie. O świętach nie wspominając.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 592
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 20 paź 2023, 16:31

Paweł D. pisze:
19 paź 2023, 20:16
100% wysokich na 4? To nie jakiś błąd w transferze danych?
Tak, błąd w zapisie. W DP będzie 100% niskaczy a w DS i DŚ - 100% wysokich.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 paź 2023, 16:54

AdamKlocusky pisze:
20 paź 2023, 16:31
w DS i DŚ - 100% wysokich
WTF?

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 592
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 20 paź 2023, 16:56

michael112 pisze:
20 paź 2023, 16:54
AdamKlocusky pisze:
20 paź 2023, 16:31
w DS i DŚ - 100% wysokich
WTF?
Mea culpa, źle odczytałem rozkład. Jeśli dobrze myślę to niskacze będą również w DS i DŚ.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2023, 21:21

Tylko dodatki będą wysokie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 459
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 20 paź 2023, 23:19

Paweł D. pisze:
19 paź 2023, 23:04
A te zjazdy z Piasków (S) z oberkiem Nowowiejską to faktycznie jakby nabijanie kilometrów.
Osobiście zamiast robienia takich kombinacji bym spróbował dorzucić parę wieczornych kursów 17 na Winnicę. O ile jest potrzeba. Większy sens niż 35 co 4 minuty.
To chyba dobrze, że te kursy zaliczą możliwie jak największy odcinek trasy podstawowej, zwłaszcza że nie są to jakieś bardzo późne godziny.


I dlaczego zjazdy linii 1 z Banacha na R-2 o 18:11 i 19:49 są przez Jerozolimskie, a z kolei 00:39 z Narutowicza już przez Starzyńskiego)? Podobnie z Annopola - dlaczego część zjazdów od r. Żaba jest przez 11 Listopada, a nie r. Starzyńskiego? Nie mam na myśli tych po północy, ale np. kurs 17:52 z Annopola. Zjazdy chyba raczej powinny jak najdłużej jechać po trasie podstawowej (może z wyjątkiem niektórych o późnych porach).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2023, 23:25

Ten późnowieczorny kurs 1 z pl. Narutowicza to celowo jeszcze zahacza o Dw. Gdański, żeby złapać maruderów z ostatnich pociągów (szczególnie gdyby te nie były o czasie). Maksymalizacja dojazdu po trasie nie jest dogmatem absolutnym - musi w tym być jakiś sens. Zjazd z 1 na R2 przez rondo Starzyńskiego tego sensu by nie przydawało, już lepiej sprawnie dojechać do metra na Wileńskim. Natomiast oberki 35 dookoła Śródmieścia mają na celu poprawę sytuacji na bramie na R1, nic więcej. Więc z tego wszystkiego można by się co najwyżej zastanawiać nad dodatkami 1 z Banacha.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3833
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 20 paź 2023, 23:32

Te praskie zjazdy 1 z Banacha to nie mogłyby przebierać się na zjazdowe 7 lub zjazdowe 25? Pod względem funkcjonalnym dla pasażerów byłoby lepiej, bo to zjazdowe 1 w Jerozolimskich to prędzej będzie powodowało zbiorowe WTF wśród ludzi.

Zablokowany