Strona 22 z 22

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 07 lut 2019, 22:46
autor: MisiekK
Dantte pisze:
06 lut 2019, 14:21
4 siedzenie za kabiną w wagonie wymontowano we wszystkich 123N? Puste miejsce czeka na biletomat?
Jeśli tylko w I wagonie składu to tak.

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 31 sty 2020, 18:45
autor: grzegorz
Jadę 123N, a konkretnie 2154. Na przystankach drży jakby jakiś silnik w nim chodził. Czyżby dostał przetwornicę wirującą?!?

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 31 sty 2020, 19:11
autor: Autobus Czerwon
Ja nie pamiętam żebym kiedykolwiek jechał hipolitem który nie drżał.

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 31 sty 2020, 22:53
autor: grzegorz
Autobus Czerwon pisze:
31 sty 2020, 19:11
Ja nie pamiętam żebym kiedykolwiek jechał hipolitem który nie drżał.
He, he, ale na postojach też?

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 31 sty 2020, 23:44
autor: Stary Pingwin
Przetwornica statyczna ma 2 wentylatory słusznej wielkości, potrafią hałasować i drżeć.

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 05 lut 2020, 22:25
autor: grzegorz
Stary Pingwin pisze:
31 sty 2020, 23:44
Przetwornica statyczna ma 2 wentylatory słusznej wielkości, potrafią hałasować i drżeć.
Dzięki! No tak, ładny prąd obsługuje.

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 12 lut 2020, 22:49
autor: MisiekK
Stary Pingwin pisze:
31 sty 2020, 23:44
Przetwornica statyczna ma 2 wentylatory słusznej wielkości, potrafią hałasować i drżeć.
Które są 2x przewymiarowane....

FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

: 12 lut 2020, 23:28
autor: Stary Pingwin
Nie wiem jak hipolity, ale w 13 i pierwszych 105 wiatraki chłodziły silniki i ogrzewały wnętrze.
Przewymiarowane? Zgrabna PTA wirująca z wiatrakami jest do taboru zabytkowego, że dwa razy mniejsza od stopiątkowej.