Gdyby jeszcze SKM je sprzedawało to może urząd Mazowiecki mógłby je kupić, ale ich nie sprzedaje. BTW po co tyle znaków zapytania? Naprawdę wystarczy jeden...Aleksander2634 pisze:A czy KM myśli nad uratowaniem np. jednostek EW58 (z SKM Trójmiasto)???
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Hmm, widziałem te jednostki w ruchu, są w fatalnym stanie.. widać, że dojeżdzają ją na siłe i pod palnik na żyletki... szkoda, bo to dosyć charakterystyczne i jedynie jednostki w Polsce. A na trasach obłożonych, np Mińsk Maz, Grodzisk Maz. i tak dalej, były by idealne....
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2007-08-30, 01:13 ]
Usunięto część prowokującą. MeWa
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2007-08-30, 01:13 ]
Usunięto część prowokującą. MeWa
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Nie znam się na tych wszystkich cudach elektrycznych, ale EW60 ma podobne baniaki i rurki na dachu i nie jest to klimatyzacja. Z tego, co widać na tym zdjęciu i na żywca, to w EWkach, w jaminiku, w dwoch leasingowanych kiblach po modernie i w tym egzemplarzu jest klimatyzacja, ale chyba tylko dla maszynisty.Premo pisze:1486 w sobotę był na testach. Po modernizacji nie zmienili mu jednak numeru
http://www.galeria-skm24.lua.pl/albums/ ... 281486.JPG
http://www.galeria-skm24.lua.pl/albums/ ... 321486.JPG
Czyżby wreszcie zaczęto montować klimę? Czy może to na dachu do czego innego służy i znowu popełniono błąd z uchylnymi oknami
Chociaż kto wie, skoro zamontowali w tym kiblu tylko wąskie lufciki...
Może rzeczywiscie te wiadra na dachu to "klyma". Tylko taka jakaś made in Minio
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wagen fahr!
Mnie się wydaje, że są na dachu jednostki, zarowno na wagonie rozrzadczym, jak i silnikowym.
Z innej beczki:
Ciekaw jestem, czy poprawili juz system otwierania drzwi. Bo jesli jest to ten sam, co w EWkach i jaminiku, to biada nam! Maszyniści ciągle nie sa w stanie tych drzwi sensownie otwierać albo ciągle się one psują. I o ile teraz to jeszcze jest małe miki, bo te jednostki jak dotąd po modernie jeździły tylko w warunkach letnich, o tyle zimą może być w nich hardkorowo, zważywszy że drzwi się nie będą domykać albo będa się psuć (a to są przecież jednostki bezprzedziałowe).![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Z innej beczki:
Ciekaw jestem, czy poprawili juz system otwierania drzwi. Bo jesli jest to ten sam, co w EWkach i jaminiku, to biada nam! Maszyniści ciągle nie sa w stanie tych drzwi sensownie otwierać albo ciągle się one psują. I o ile teraz to jeszcze jest małe miki, bo te jednostki jak dotąd po modernie jeździły tylko w warunkach letnich, o tyle zimą może być w nich hardkorowo, zważywszy że drzwi się nie będą domykać albo będa się psuć (a to są przecież jednostki bezprzedziałowe).
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Wagen fahr!
A ma szafę w środku?
Może za miejsce w środku po prostu wszystkie te urzadzenia z szafy trzeba bylo przenieść gdzie indziej (choć wtedy powinny być na dach wagonu s).
Poza tym przewoz na forum KM pisze, że ta jednostka ma hamowanie odzyskowe. Może po to te urządzenia tam wsadzili (choć to wcale klimy nie wyklucza, ale komicznie wyglądają te wiadra
)?
Może za miejsce w środku po prostu wszystkie te urzadzenia z szafy trzeba bylo przenieść gdzie indziej (choć wtedy powinny być na dach wagonu s).
Poza tym przewoz na forum KM pisze, że ta jednostka ma hamowanie odzyskowe. Może po to te urządzenia tam wsadzili (choć to wcale klimy nie wyklucza, ale komicznie wyglądają te wiadra
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wagen fahr!
Po kolei:Premo pisze:chiste napisał/a:
Nie znam się na tych wszystkich cudach elektrycznych, ale EW60 ma podobne baniaki i rurki na dachu i nie jest to klimatyzacja.
EW60 nie ma na dachu wagonów ra i rb niczego poza klimatyzacją dla maszynisty. Skoro to nie klima no to co?
na rb i ra są nagrzewnice. W końcu mamy tam nagrzewanie nawiewne. No i wyciąg przy okazji lub nawiew (aktywny) latem też może być.
Na silnikowym oprócz nagrzewnicy mamy dwie opornice hamowania przy pantografach.
Klima jest nad kabinami maszynistów.
Rewelacyjnie to nie wygląda, może kiedyś to zabudują...
[ Dodano: 2007-08-30, 10:20 ]
niektórych rzeczy z szafy przenieść się po prostu nie da.chiste pisze:A ma szafę w środku?
Może za miejsce w środku po prostu wszystkie te urzadzenia z szafy trzeba bylo przenieść gdzie indziej (choć wtedy powinny być na dach wagonu s).
Szafa została, ale jest bardzo płaska. Połowa tego, co teraz. W szafie MUSZĄ zostać przełączniki umożliwiające załączenie pantografów, sprężarki pantografów, WSu i przetwornicy. Tak, na wszelki wypadek. Poza tym jest tam sterownik napędu.
Mimo, że jednostka ma odzyskowe hamowanie, to musi posiadać również opornice hamowania, żeby można było skutecznie hamować elektrycznie nawet wtedy, kiedy sieć nie chce już przyjmować prądu (bo nie ma kto jego odebrać).chiste pisze:Poza tym przewoz na forum KM pisze, że ta jednostka ma hamowanie odzyskowe. Może po to te urządzenia tam wsadzili (choć to wcale klimy nie wyklucza, ale komicznie wyglądają te wiadra )?
Tak jak wspomniałem - ten odrzutowiec, to nagrzewnice.