Strona 22 z 46
: 06 wrz 2012, 13:10
autor: Georg
Zgadza się. Ale pomyłkę zgłaszałem już wiele razy i w wersji uniskopodłogowionej błąd zostawiono.
: 02 lis 2012, 17:36
autor: Szeregowy_Równoległy
Szeregowy postanowił, że popracuje dzisiaj z wolnego. Wyjazd 6:55. Patrzy Szeregowy na ztm.waw.pl, żeby ustalić którym 138 do pracy dojedzie i niespodzianka.
ZTM w rozkładzie 138 na dzisiaj, przystanek NACZELNIKOWSKA 02 pisze:5: 10 39 40
6: 09 10 39 40 55
Naprawdę nie dało się tych dodatkowych brygad puścić inaczej, niż minutę przed/po planowej? Dziura 29 minut, a potem dwa wozy jednocześnie.
: 02 lis 2012, 19:03
autor: pawcio
Bisowanie kursów.
: 02 lis 2012, 19:06
autor: Szeregowy_Równoległy
Ale po co? To bez sensu. Szczególnie, że z Utraty już odjeżdżały sensowniej.
: 02 lis 2012, 19:40
autor: pawcio
Jeżeli potok masz punktowy czasowo (a do fabryk na ogół tak jest), to nic w tym dziwnego nie widzę. Szczególnie przy (mimo wszystko) niespodziewanych zasileniach.
: 02 lis 2012, 19:52
autor: Szeregowy_Równoległy
Ale tam potok nie jest punktowy czasowo. Moim zdaniem to zmarnowana brygada. Dużo pożyteczniejsza by była, gdyby jechała w środku tej półgodzinnej dziury.
: 02 lis 2012, 21:06
autor: MeWa
A jechała pusta?
: 02 lis 2012, 21:10
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie mam pojęcia, pojechałem samochodem, bo w żaden sposób mi żadne 138 się z sensowną przesiadką nie zgrało.
: 02 lis 2012, 21:13
autor: MeWa
No to nie możemy powiedzieć, czy była zmarnowana, czy nie
Jak ktoś nie jest przyzwyczajony do tego, że może być zasilenie w połowie taktu 30 min., to takie zasilenie mu sie nie przyda. "Nie wjedę do autobusu, może dzisiaj akurat będzie dodatkowy kurs w połowie taktu"? Przy rzadko jeżdżących liniach takie wtyczki sensu nie mają.
: 02 lis 2012, 21:15
autor: Szeregowy_Równoległy
Pewnie, lepiej stworzyć 29-minutową dziurę, przez którą ci, którzy rozkłady sprawdzają (info o podkręceniu 138 na plakatach było) popatrzą i stwierdzą: nie dla mnie.
[ Dodano: |2 Lis 2012|, 2012 21:16 ]
ZTM pisze: podkręcimy wam 138. Patrzysz w podkręcone 138 i myślisz: zajebiście, jest tak samo rzadko, jak w każdy DS, ale za to podwójnie.
: 02 lis 2012, 21:45
autor: Łukasz
E tam, marudzisz. Bisowanie kursów to masz tutaj:
przystanek: Zajezdnia Utrata 01 » Bokserska
10 | 12 28w 32 52
: 02 lis 2012, 23:51
autor: MeWa
Szeregowy_Równoległy pisze:Pewnie, lepiej stworzyć 29-minutową dziurę, przez którą ci, którzy rozkłady sprawdzają (info o podkręceniu 138 na plakatach było) popatrzą i stwierdzą: nie dla mnie.
[ Dodano: |2 Lis 2012|, 2012 21:16 ]
ZTM pisze: podkręcimy wam 138. Patrzysz w podkręcone 138 i myślisz: zajebiście, jest tak samo rzadko, jak w każdy DS, ale za to podwójnie.
Jeśli traktujemy dzisiaj jako szczególny przypadek, a normalnie na co dzień linia jeździ cześciej, to faktycznie można było zrobić rozkład specjalny.
: 03 lis 2012, 10:34
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie rozumiem chyba pojęcia "rozkładu specjalnego". Te podwójne kursy wisiały też na przystankach, był osobny rozkład na 2 listopada, więc co za różnica, czy jest do dupy, czy jednak jeżdżą w jakimkolwiek takcie?
: 03 lis 2012, 11:25
autor: MichalJ
pawcio pisze:Jeżeli potok masz punktowy czasowo (a do fabryk na ogół tak jest), to nic w tym dziwnego nie widzę. Szczególnie przy (mimo wszystko) niespodziewanych zasileniach.
Jeżeli w dzień
częściowo roboczy rozkłady są w zasadzie sobotnie, ale pojedyncza linia dostaje rozkład specjalny (
nie wtyczki!!!) na potrzeby fabryki, to ja bym oczekiwał rozkładu zbliżonego do zwykłego piątkowego (5:35, 5:50, 6:05, 6:20, 6:33), a nie bisów (5:39, 5:40, 6:09, 6:10, 6:39, 6:40).
: 03 lis 2012, 11:58
autor: Glonojad
Chyba, ze te zaklady pracuja na sobotnich zasadach... Tyllo wowczas po co bisy?