Przegubowiec pisze:Od 1.07 wchodzi w życie szereg zmian w rozkładach jazdy autobusów. Na wakacje poredukowane zostają rozkłady jazdy niektórych linii podmiejskich. W zakresie obsługi linii najdonioślejsze zmiany przedstawiamy poniżej:
102 zmienia operatora – PKS z gadającymi scaniami zastąpi ITS-owe many,
123 w weekendy w całości trafia w ręce Ostrobramskiej i jej 15-metrowych solarisów,
144 zmienia operatora – bierze ją w całości ITS,
150 w dni robocze nie uświadczy już PKS-owych scanii – zamiast nich mobilisowe solarisy z LCD,
159 żegna się z ostrobramskimi wozami,
183 w weekendy podobnie jak w tygodniu nie uświadczy nic dłuższego niż 12 metrów,
194 na wydłużonej trasie w całości staje się domeną mobilisowych Urbinetto,
411 trzema porannymi i jednym popołudniowym dodatkiem wpada w ręce Kleszczowej,
414 trzy brygady trafiają na Woronicza,
704 w weekendy dostaje równy takt 60-minutowy i obsługę taborem krótkim,
713 w tygodniu obsłużą 15-metrowce i ikarusy z Kleszczowej; Mobilis zajrzy na moment tylko jako BWL łączone z 410,
718 jeden dodatek popołudniowy obsłuży ikarus z Ostrobramskiej,
E-4 zostaje wyłącznie w ITSie.
Wakacje 2010
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Buu, zabierają nowe 12-stki Ciekawe ile brygad będzie terazPrzegubowiec pisze:194 na wydłużonej trasie w całości staje się domeną mobilisowych Urbinetto
A to ciekawe... Typowo Mobilisiowa do tej pory linia staje się linią zdominowaną przez R-2Przegubowiec pisze:713 w tygodniu obsłużą 15-metrowce i ikarusy z Kleszczowej; Mobilis zajrzy na moment tylko jako BWL łączone z 410
Kogoś posrało z tym rozkładem 110 i 708? Do cholery co to ma być! Wakacje się zaczynają, ludzi co raz więcej do lasu, do tego przecież większość nadal pracuje, a tu nagle co 30 minut w DP oprócz szczytu. Ja pieprzę. Mieszkam w Warszawie i nie rozumiem dlaczego zostają mi tak ŚCIĘTE obie główne linie!!!
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Są zawieszone jako mieszkaniec tych okolic potwierdzam to z własnej autopsji. 211 kursuje cały dzien co 20 minut. miły pan z wąsami z mobilisu który od stycznia na stałe jezdził na 04/211 chyba poszedł na czas wakacji na zieloną trawkę.michał1984 pisze:Tylko nie bijcie tak dla upewnienia się 04A/211 i 054B/211+516 na czas wakacji jest zawieszone?na przegubowcu nic nie pisze o 211 a brygady 04 i 054 to z f chyba są?
co do zmian obslugowych to trzeba byłoby jeszcze zaznaczyc ze z 509 znika ITS a na 508 wchodzi R-13. Zatrzęsienie ikarusów jutro jest spodziewane na 508 z pociętego E-8 i E-4 na którym bedzie tylko ITS.
Stosowny wątek został zamknięty, a mnie nurtuje jedna podstawowa rzecz: czy majstrować przy stronie z rozkładami jazdy trzeba było akurat w okresie, kiedy połowa linii zmienia rozkłady jazdy lub trasy? Skoro jest to operacja i tak o parę lat spóźniona w stosunku do innych miast (w Polsce, żeby nie było), to poczekanie paru miesięcy na spokojniejszy okres chyba by nie stanowiło różnicy? A nie robić ludziom utrudnienia, kiedy kupa ludzi chce posprawdzać, jak jutro jeździ dana linia (a w dodatku rozkłady nie pojawiły się bynajmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem, tylko z dnia na dzień).
Bez sensu.
Bez sensu.
Popatrz, jaka franca!
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
I to mówi były kierowca "Mobilisu" znający tajniki pracyFlash8222 pisze:Co z tego, skoro kierowcy Mobilisu i tak klimy nie włączają
Akurat kierowcy mają doliczane do pensji za każdą minutę po planowym zjeździe na zakład (przynajmniej ci z MZA), więc byłoby im to raczej nie na rękę.ashir pisze:To ty nie wiesz do czego zdolny kierowca jest, gdy zaraz kończy pracę. Nigdy nie zapomnę jak wracałem C81 z Pociechy. Był to ostatni kurs. Kierowca na tej wąskiej, krętej drodze nie zwalniał poniżej 60 km/h.
Ta, specjalnie robią ludziom utrudnienia A nie pomyślałeś, że jest to awaria serwera, a nie samej stronydrapka pisze:A nie robić ludziom utrudnienia, kiedy kupa ludzi chce posprawdzać, jak jutro jeździ dana linia
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Mobilis tak przykręcił Alpino, że z klimą po prostu nie da się jechać. Nawet bez niej wóz z pedałem wciśniętym do oporu na podjeździe pod lekkie wzniesienie zwalnia do 50-55km/hIndeX148 pisze:Włączają tylko co z tego, skoro w nowych wozach jakoś nie chce ona działać
Dziś jechałem nową dwunastką w której klima działała - fakt, zbyt słabo (to już domena zarówno Mobilisu, jak i MZA - klimatyzatory tych samych firm w innych miastach dziwnym trafem radzą sobie lepiej), ale zawsze. Niestety, większość wozów Mobilisu jakie widziałem na mieście miała pootwierane wszystkie okna - takie są efekty premii za oszczędność paliwa.
Może nie "nigdy", ale istotnie, spotkać Scanię z włączoną klimą to nie lada wyczyn. No ale jeśli ZTM nadal woli udawać, że problemu nie ma, to przecież sam nie zniknie.mariow pisze:największa żenada to klima w Grodziu - tam nigdy "nie działa"
Niektórzy wolą skończyć 5min wcześniej niż zarobić 2 złote więcej, szczególnie jeśli od tego zależy zdążenie na pociąg czy autobus.ZaciszaniN pisze:Akurat kierowcy mają doliczane do pensji za każdą minutę po planowym zjeździe na zakład (przynajmniej ci z MZA), więc byłoby im to raczej nie na rękę.
noidea
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Nieczyszczenie klimatyzacji przez zakłady też wpływa na wydajność, a raczej jej brak.Adam G. pisze:klima działała - fakt, zbyt słabo (to już domena zarówno Mobilisu, jak i MZA - klimatyzatory tych samych firm w innych miastach dziwnym trafem radzą sobie lepiej), ale zawsze.
Tak to prawda, jednak tendencja opisana przeze mnie znajduje potwierdzenie w większości przypadków.Niektórzy wolą skończyć 5min wcześniej niż zarobić 2 złote więcej, szczególnie jeśli od tego zależy zdążenie na pociąg czy autobus.Akurat kierowcy mają doliczane do pensji za każdą minutę po planowym zjeździe na zakład (przynajmniej ci z MZA), więc byłoby im to raczej nie na rękę.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Nieprawda. Żaden z nas nie dysponuje i nigdy nie będzie dysponować danymi na ten temat, niemniej jednak na kursy do zjazdu staram się wychodzić nieco wcześniej i nigdy na tym nie straciłem. Całej masie kierowców jednak gdzieś się spieszy, nie wszyscy chcą siedzieć w pracy jak najdłużej.ZaciszaniN pisze:Tak to prawda, jednak tendencja opisana przeze mnie znajduje potwierdzenie w większości przypadków.Niektórzy wolą skończyć 5min wcześniej niż zarobić 2 złote więcej, szczególnie jeśli od tego zależy zdążenie na pociąg czy autobus.
noidea
Jeżeli powtarzające siękłopoty ze sprawdzeniem rozkłądów nie mają żadnego związku z tym, że zaczęto testować nową formę rozkładów, to przepraszam za bezpodstawne oskarżenia. Ale jeśli mają, no to podtrzymuję.ZaciszaniN pisze:drapka napisał/a:
A nie robić ludziom utrudnienia, kiedy kupa ludzi chce posprawdzać, jak jutro jeździ dana linia
Ta, specjalnie robią ludziom utrudnienia A nie pomyślałeś, że jest to awaria serwera, a nie samej strony
Popatrz, jaka franca!