Rozdysponowanie SwingĂłw

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 paź 2011, 22:45

Ja bym ich nie demonizował. Są sieci, gdzie przy podbnej wielkości do warszawskiej całe miasto wisi na jednej-dwóch zajezdniach o lokalizacji niekoniecznie centralnej... ponieważ problem dotyczy swingów (i, w mniejszym zakresie, stoszesnastek), rozwiązaniem jest po prostu wprowadzenie takich BWL, by mógł ktoś z nich skorzystać no i nie trzymanie ich na najdłuższych brygadach. Ponieważ sytuacja się stabilizuje, jest czas, by wypracować dobre rozwiązania i je przy kolejnej korekcie rozkładu wprowadzić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 09 paź 2011, 22:46

Paweł D. pisze:
mgr MeWa pisze:no dobrze, a co to wszystko teraz zmienia w kwestii rozdysponowania Swingów i długich zjazdów / wyjazdów z Pragi na odległe linie?
Zmienia wszystko :) Byłby przejazd, nie byłoby długich wyjazdów.
może tak, ale w tym momencie to jest już gdybanie - czy bez budowy tymczasowego toru (który nie powstanie) nie da się dopasować obsługi wozów?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 paź 2011, 22:48

mgr MeWa pisze:może tak, ale w tym momencie to jest już gdybanie - czy bez budowy tymczasowego toru (który nie powstanie) nie da się dopasować obsługi wozów?
Wszystko się da, ale to wymaga popracowania nad rozkładami jazdy. A skoro zajmuje się tym 1,5 osoby to jakoś marne szanse tego widzę. Ale to pytanie do Pawcia chyba.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 paź 2011, 23:06

A te najdłuższe wyjazdy to są na cały dzień, czy ze zjazdem w południe na chwilkę do zajezdni?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 paź 2011, 23:07

Całodzienne (a niektóre, z uwagi na długość, większościonocne ;) ). W tramwajach nie ma, póki co, niskaczy na dodatkach (choć z pewnością się, przynajmniej na R2, pojawią).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 09 paź 2011, 23:08

Hmm, na 9 nie ma?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 paź 2011, 23:08

Nie ma. Był kiedyś (układ 11+1d/12), ale zostało to zmienione na 12 brygad całodziennych przez cały tydzień.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 paź 2011, 23:12

Tylko jeden? Jakoś mam w oczach niskie 9 na Niepodległości, to zawsze ten sam kurs widywałem? Może kiedyś kiedyś było więcej?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 paź 2011, 23:16

Często nadmiarowe dostępne jeżdżą na dodatkach (zwłaszcza, że od jakiegoś czasu całek nieniskich Mokotów nie miewa).

Planowe niskie dodatki to w tramach rzadkość - oprócz epizodu na 9 kojarzę jeszcze ubota na 16 z R2 - i to chyba tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 10 paź 2011, 0:00

Glonojad pisze:Często nadmiarowe dostępne jeżdżą na dodatkach (zwłaszcza, że od jakiegoś czasu całek nieniskich Mokotów nie miewa).

Planowe niskie dodatki to w tramach rzadkość - oprócz epizodu na 9 kojarzę jeszcze ubota na 16 z R2 - i to chyba tyle.
Na przełomie 2006 i 2007 niskie dodatki były na 25.

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 paź 2011, 22:26

Paweł D. pisze:Koszt wybudowania rozjazdów na rondzie to...? I będą one wykorzystane dla 2-3 brygad? A czas włączenia się brygady mokotowskiej na 4-kę to 5 minut.
Przy dowolnym zatrzymaniu w Jerozolimskich/Marszłkowskiej można by ich użyć.
Choćby takim, żeby jeździć na Okęcie przez Filtrową, jak się coś przy Centralnym zrobi, albo przez Centrum na Ochotę jak znów ktoś wjedzie pod dziewiątkę na Grójeckiej przy IC.

[ Dodano: Pią 14 Paź, 2011 ]
Glonojad pisze:
Pan Piotr pisze: Paraliż przy wyjazdach między 4 a 5 rano i zjazdach między 23 a 1?
.
W pozostałych godzinach zwijamy zwrotnice czy jak?
A nie da się zrobić takich zwrotnic, żeby były nieprzekładalne?

No a pociągi skręcają na zwrotnicach przy 120/h, a nawet przy 200, a tutaj nie da się zrobić jazdy na wprost z 40?
ŁK

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 paź 2011, 22:40

a jeszcze jaki byłby koszt tych rozjazdów wraz z konieczną przedubową całej infrastruktury ronda (i czy nie trzeba byłoby też zabrać się za konstrukcję przejścia podziemnego)?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 paź 2011, 16:50

mgr MeWa pisze:a jeszcze jaki byłby koszt tych rozjazdów wraz z konieczną przedubową całej infrastruktury ronda (i czy nie trzeba byłoby też zabrać się za konstrukcję przejścia podziemnego)?
Jakiś by był, na pewno niezerowy, bo nic nie kosztuje zero.
A to całe rondo nie miało iść i tak do remontu i przestać być rondem?
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lis 2011, 10:55

Swoją drogą - rozstawienie swingów na - planowanym w końcu od jakiegoś czasu - objeździe JPII nie zachwyca:
33:

Kod: Zaznacz cały

04: 
05: [46] 
06: [46] 
07: [26] 
08: [38] 
09: [31] 
10: [01] [16] [31] 
11: [31] 
12: [23] [53] 
13: [08] [23] 
14: [23] 
15: [16] [46] 
16: [01z [16] 
17: [16] 
18: [06] [36] 
19: [06] 
20: [06] [56] 
21: [26z [57z 
22: [54z 
23: [45m 
00: 
01: 
02: 
03: 

	

DZIEN ŚWIĄTECZNY

04: 
05: 
06: [46] 
07: [26] [56] 
08: 
09: [36] 
10: [16] [46] 
11: [31] 
12: [31] 
13: [08] [23] [38] 
14: [23] 
15: [23] 
16: [01] [16] [31] 
17: [16] 
18: [16z [53] 
19: [08] [26] 
20: [06] 
21: [36] [57z 
22: [21z [55z 
23: 
00: [15m 
01: 
02: 
03: 
70:

Kod: Zaznacz cały

SOBOTA

04: 
05: 
06: [00] [10c 
07: [00] [10c 
08: [09c [31] 
09: [09c [31] 
10: [09c 
11: [01] [09c 
12: [01] [09c 
13: [09c [31] 
14: [09c [31] 
15: [09c 
16: [01] [09c 
17: [01] [10c 
18: [10c [20] 
19: [10c [40] 
20: [10c 
21: [00] [10c 
22: [11c [22] 
23: [13m 
00: 
01: 
02: 
03: [45] 

	

DZIEN ŚWIĄTECZNY

04: 
05: [40] 
06: [10c 
07: [30c 
08: [10c [20] 
09: [30c 
10: [10c 
11: [00] [24c 
12: [09c [24c 
13: [24c [31] 
14: [09c [24c 
15: [24c 
16: [01] [09c [24c 
17: [24c 
18: [09c [24c [31] 
19: [25m 
20: [10c [30c 
21: [00] 
22: [10c [32c 
23: 
00: 
01: 
02: 
03: 
W przypadku 70 zabawny (choć to śmiech przez łzy) jest fakt, że niskaczami obsadzoną skróconą połówkę do Cmentarza Wolskiego - w końcu na 26 takie stada swingów jeżdżą, że braku niskaczy z 10 nikt na Jelonkach nie odczuje... ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ