I znów kłamiesz, bo żaden dach się nie odspaja, przy wózkach też nic nie pęka, a na Waszyngtona studzienka była za wysoko i byle jak zrobiona przez wodociągowców, dlatego została zabrana przez tramwaj na minimalnych dopuszczalnych ustawieniach. Wóz 3606 stoi na R3, jakbyś nie wiedział.beni pisze: ↑31 sie 2019, 14:31Pękanie konstrukcji odspaja się dach na wysokości opończy rozbierany jest sufit i są spawane i wzmacniane na miejscu. Do tego dochodzi pękanie konstrukcji przy wózkach stąd Jazzy siadają i nie które przy full załadunku trą przy zapadniętych torowiskach. Przykład Waszyngtona i Jazz który zabrał studzienke. O innych dylematach tych wozów długo by pisać. Pesa nie za bardzo sobie radzi z serwisem.
3606, 3626, 3628 i 3634 odstawione na wieki w tym trzy od 10.2018 w Pesie. Zaś 3167 stoi od 2017 roku teraz wydmuszka ponoć według Pesy sprawny.
Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A ty jak zwykle bronisz jednej racji to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli a, dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona. I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów.MisiekK pisze: ↑02 wrz 2019, 0:10I znów kłamiesz, bo żaden dach się nie odspaja, przy wózkach też nic nie pęka, a na Waszyngtona studzienka była za wysoko i byle jak zrobiona przez wodociągowców, dlatego została zabrana przez tramwaj na minimalnych dopuszczalnych ustawieniach. Wóz 3606 stoi na R3, jakbyś nie wiedział.beni pisze: ↑31 sie 2019, 14:31Pękanie konstrukcji odspaja się dach na wysokości opończy rozbierany jest sufit i są spawane i wzmacniane na miejscu. Do tego dochodzi pękanie konstrukcji przy wózkach stąd Jazzy siadają i nie które przy full załadunku trą przy zapadniętych torowiskach. Przykład Waszyngtona i Jazz który zabrał studzienke. O innych dylematach tych wozów długo by pisać. Pesa nie za bardzo sobie radzi z serwisem.
3606, 3626, 3628 i 3634 odstawione na wieki w tym trzy od 10.2018 w Pesie. Zaś 3167 stoi od 2017 roku teraz wydmuszka ponoć według Pesy sprawny.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A Ty pracujesz na zapleczu? Jesteś może jednym z mistrzów zmianowych, że wiesz na co dokładnie konkretny wóz został odstawiony? Wiem, że zwykły, szeregowy pracownik zaplecza nie wie o wszystkim co się dzieje na zapleczu, jakie są naprawy itp. Chyba, że interesuje się tym co nie trzeba. Także to co widziałeś to nie znaczy, że to była naprawa o której myślisz.beni pisze: ↑02 wrz 2019, 7:52A ty jak zwykle bronisz jednej racji to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli a, dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona. I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów.MisiekK pisze: ↑02 wrz 2019, 0:10
I znów kłamiesz, bo żaden dach się nie odspaja, przy wózkach też nic nie pęka, a na Waszyngtona studzienka była za wysoko i byle jak zrobiona przez wodociągowców, dlatego została zabrana przez tramwaj na minimalnych dopuszczalnych ustawieniach. Wóz 3606 stoi na R3, jakbyś nie wiedział.
Mają zakaz dlatego aż tyle ich jeździ na 9? No i Beni lub Krzysztofie Lepiarzu, po co kłamiesz, że nie pracujesz na Żoliborzu skoro wciąż pracujesz?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ostatnio głośno o tej firmie. Puściła ścieki do Płocka czy cuś. Oczywiście nie ma to związku ze studzienkami w torowisku.
miłośnik 13N
Żoliborskie mają zakaz na 24 a więc ? I skąd panie Pawłowski to imię i nazwisko ? Znowu błądzisz. szukaj dalej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Będąc na Żoliborzu jeszcze rozmawiałem z pracownikami Pesy którzy rozbrajali sufit po całej długości w 3630 jak i miał ściągnięte wózki. Osobiście pokazywali gdzie są problemy na spawach i było widać pęknięcia przy mocowaniu pseudo wózków jak i na łączeniu dachu z konstrukcją ścian. Po skończeniu 3630 wzięto się za 3632. Który jest teraz nie wiem bo już tam nie pracuje. Na Pradze mam bliżej do domu.MJ pisze: ↑02 wrz 2019, 10:02A Ty pracujesz na zapleczu? Jesteś może jednym z mistrzów zmianowych, że wiesz na co dokładnie konkretny wóz został odstawiony? Wiem, że zwykły, szeregowy pracownik zaplecza nie wie o wszystkim co się dzieje na zapleczu, jakie są naprawy itp. Chyba, że interesuje się tym co nie trzeba. Także to co widziałeś to nie znaczy, że to była naprawa o której myślisz.beni pisze: ↑02 wrz 2019, 7:52
A ty jak zwykle bronisz jednej racji to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli a, dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona. I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Żoliborskie tak bynajmniej od dłuższego czasu na 24 brak 128N z Żoliborza.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie rozśmieszaj mnie.
Trzeba było się ich dokładnie zapytać co robią, a nie snuć jakieś własne teorie.
Kolejna brednia wyssana z dużego palca u prawej nogi. Dziś było 7 planowych Jazzów na 9 i 24.
I dlatego na 24 jeżdżą tak jak dziś, nie?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
I tyle w temacie:-)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Krzysztof_J
- Posty: 485
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 85314.htmlPlanujemy ogłosić przetarg ramowy na zakup do 160 tramwajów (w zamówieniu podstawowym – 20 tramwajów jednokierunkowych, a w opcji – 44 jednokierunkowych i 96 dwukierunkowych).
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Za dużo dwukierunkowych w porównaniu do jednokierunkowych. Znów pasażerowie będą narzekać że mało miejsc siedzących.
Porozmawiamy w wakacje, jak zabraknie dwukierunków do obsługi rozlicznych remontów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem