Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Bo 1251 spisuje z grupy na Facebooku, gdzie sam autor nie wie, dokładnie który MAN zapalił się.
Niedługo ma zostać ogłoszony przetarg na 50 brygad: 25 na pojazdy 9m i 25 na pojazdy 12m. W przypadku solówek mają być premiowane wozy gazowe. 
Duże zaskoczenie, nie powiem. Myślałem jednak, że będzie powiększony plan na Midi, a nie zmniejszony. Z drugiej strony, na liniach gdzie nie ma zakazu taborowego mogą jeździć 12m. Przykład: 211.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
Krzysiek_S
- Posty: 4673
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Czyli jak wszystko dobrze pójdzie od września nowy kontrakt zastąpi kontrakt EEC. Dodatkowo dojdzie 20 nowych brygad w ruchu pod warunkiem, że MZA utrzyma swój stan. Będzie 25 brygad 9m [ 3 autobusy rezerwowe] i 25 brygad 12m[ 3 autobusy rezerwowe] - gazowce. Ponad 8 lat obsługi do 31.12.2026 roku.
Ciekawe kiedy przetarg na obsługę brygadami 18 metrowymi za przeguby Mobilisu?. Pewnie w po Nowym Roku.
Czyli jak wszystko dobrze pójdzie od września nowy kontrakt zastąpi kontrakt EEC. Dodatkowo dojdzie 20 nowych brygad w ruchu pod warunkiem, że MZA utrzyma swój stan. Będzie 25 brygad 9m [ 3 autobusy rezerwowe] i 25 brygad 12m[ 3 autobusy rezerwowe] - gazowce. Ponad 8 lat obsługi do 31.12.2026 roku.
Ciekawe kiedy przetarg na obsługę brygadami 18 metrowymi za przeguby Mobilisu?. Pewnie w po Nowym Roku.
Jak się uda wystartować 1 września to będzie cud.
Ale cieszy chęć zastąpienia EEC. Już 23 stycznia ma nastąpić otwarcie ofert, jeśli termin nie ulegnie przesunięciu. 
Bez szans, nie zdążą do końca sierpnia. Więc pewnie EEC pojeździ do momentu aż nie wyjadą wozy z tego nadchodzącego przetargu który ecc może wygrać równie dobrze.
Ale dobrze rozumiem, że przetarg jest dwuczęściowy i każdą z nich może wygrać inny przewoźnik? 
Dzięki, w przypadku solówek ponownie wymagane jest minimum 5 pojazdów o alternatywnym źródle zasilania pojazdów i mogą to być również hybrydy, które są nie wiele gorzej punktowane od wozów zasilanych CNG/LNG/biogazem. Wywalono elektryki i biopaliwo. Przy okazji za zaoferowanie większej ilości wozów ekologicznych (rezerwowych) nie będzie już więcej punktów. 
Szkoda, że część midi nie dotyczy autobusów o długości ~10 m. Takie chyba bardziej przydałyby się Warszawie.
O takiej długości to ma dużo wozów MZA (40xSM10 i 36xSU10), natomiast te wozy muszą zastąpić "stare" Autosany z EEC. 
Oczywiście można takie autobusy zaproponować, ale bonusowych punktów się za takie pojazdy niedostanie i w przypadku wozów klasy maxi oczywiście 5 sztuk musi być zasilanych CNG/LNG/biogazem (ten akurat jest jak najbardziej punktowany i to maksymalnie), bądź to muszą być pojazdy hybrydowe (z preferowanym system start-stop, ale też niekoniecznie). ZTM cały czas się uczy i z kolejnymi przetargami modyfikuje SIWZy. 
Trochę mało wozokilometrów przewidziano, max 2,1 mln rocznie. Proporcjonalnie licząc, z planu EEC wychodzi jakieś 2,3 mln, a Mobilisu na stare dwunastki - 2,5 mln km.
- vernalisadonis
- Posty: 2816
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czy w tym najnowszym przetargu jedna firma może startować tylko w jednej połówce czy może w obu częściach?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej