Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 mar 2015, 13:59

Pawel_ pisze:Linie, szczególnie te nocne, są dla ludzi. N66 dwukiernkowości odzyskuje dopiero przy... Wołomińskiej.
Otóż nieprawda.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 04 mar 2015, 15:02

Emyl pisze:
Pawel_ pisze:Linie, szczególnie te nocne, są dla ludzi. N66 dwukiernkowości odzyskuje dopiero przy... Wołomińskiej.
Otóż nieprawda.
Otóż to. Żeby linia pracowała dwukierunkowo wcale nie musi jechać dwukierunkowo. Trasa N66 jest, moim zdaniem, pomyślana (z punktu widzenia Ząbek - dla Warszawy jest N16 i inne linie) optymalnie - umożliwia dojazd do i z wielu punktów w Ząbkach w rozsądnym czasie i nie robiąc nadmiaru kilometrów.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 05 mar 2015, 0:04

Czy ma postój w Ząbkach, czy po prostu robi kółko przez całe miasto? Jeśli tak, to moim zdaniem wyszło z tego całkiem dobre połączenie. Lepsze w nocy niż za dnia, ale tak już bywa. Np. moja żona miałaby wygodniejszy dojazd do pracy nocą, tak samo mamy z połączeniem do Dworca Centralnego - nocą bezpośrednio, za dnia z jedną-dwoma przesiadkami.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 mar 2015, 0:06

Ma kilka minut postoju, ale można powiedzieć, że w zasadzie jedzie okrężnie.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 mar 2015, 8:35

Gorzej, gdyby ktoś chciał skorzystać w samych Ząbkach, przejeżdżając z zachodniej na wschodnią stronę linii kolejowej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 mar 2015, 9:30

To akurat nie musi być zmartwieniem ZTM Warszawa.

Zresztą to i tak jest walking distance. :)

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 mar 2015, 9:35

Poza tym mówimy o środku nocy.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 mar 2015, 20:01

O co chodzi ze skróceniem N44?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 mar 2015, 22:50

Też nie rozumiem. I do tego jeszcze postój 21 minut w środku ciemnej ulicy, gdzie nie ma żywego ducha. Ani kibla nie ma ani nic. Strach się bać. I potrzeby też nie ma żadnej, żeby tam nocnik dojeżdżał. Równie dobrze może za zajezdnią skręcać w lewo i Encyklopedyczną jechać do lasu na starą pętlę Improwizacji. Przynajmniej kierowca miałby towarzystwo miłośników komunikacji miejskiej. A tak...

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 06 mar 2015, 23:08

Georg pisze:Równie dobrze może za zajezdnią skręcać w lewo i Encyklopedyczną jechać do lasu na starą pętlę Improwizacji.
Nie może, już od jakichś paru lat jest na nią zagrodzony dojazd…

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 mar 2015, 5:40

Do lasu to nie ma po co, ale tam są nowe osiedla do obsłużenia (mapka pokazuje nazwę: Królowej Jadwigi i Rodzinne, przy Heroldów), na które mógłby zajrzeć i wrócić pod zajezdnię.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 07 mar 2015, 16:14

Georg pisze:Przynajmniej kierowca miałby towarzystwo miłośników komunikacji miejskiej.
Tym bardziej kierowcy będą za postojem na "ciemnej uliczce bez kibla" :P

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 kwie 2015, 17:01

Od 1 maja tramwaje z centrum na Okęcie będą jeździć do 0:30 (a nie jak do tej pory do 23:30). Może warto zmienić rozkłady N38 i N88? Obecnie jest tak, że o 23:45 i 0:45 jedzie N88, a o 0:15 i 0:45 N38. N88 jest potrzebny, bo jedzie aż do Janek. Może o 0:15 powinien jechać N88, o 0:45 pierwszy N38? W późniejszych godzinach też oczywiście zmieniony rozkład musiałby być, żeby takt został zachowany, ale to już drugorzędna kwestia.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 kwie 2015, 17:17

Niech sobie jeżdżą te eNki jak jeździły do tej pory, byleby dziewiątka nie jechała równo z nimi.

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 kwie 2015, 17:24

N38 o 0:15 się rozkładowo dubluje z "9" o 0:08. Powtarzam, rozkładowo. Z centrum wyjeżdżają o innej porze, ale wiadomo, że tramwaj ma dłuższy czas przejazdu. Może więc po prostu wywalić ten jeden kurs, a zostawić N88 o 23:45 i 0:45... Potem i tak jeszcze jest ostatni tramwaj o 0:28.

ODPOWIEDZ