Strona 213 z 581

: 18 sty 2012, 16:06
autor: Nxo
szkoda ze przy modernizacjach szlaków nikt nie pomyśli żeby przebudować układ torowy tak aby spełniał wymagania

[ Dodano: |18 Sty 2012|, 2012 16:14 ]
a tak pz okazji to portal http://infopasazer.intercity.pl/ nie do końca działa poprawnie, nie wierzę że żaden pociąg nie ma opóźnienia w związku z awaria trakcji

: 18 sty 2012, 16:16
autor: podrozny113
chester pisze:Po 6 rano ED74-007+008 zatrzywał się w ukresie rozjazdu na głowicy stacji Warszawa Grochów i przez to zablokowany jest wyjazd od WGW Grochów do Wwy Wschodniej. Edek miał lecieć na Terespol.
Zamiast edyty do Terespola pojechał skład z siódemką i opóźnieniem ok. 70 min.

: 18 sty 2012, 18:35
autor: Lonik

Kod: Zaznacz cały

O godzinie 12:35 na stacji Warszawa Wschodnia wystąpiło uszkodzenie taboru obsługującego pociąg nr 21510 relacji Warka (11:02) - Otwock (13:03), uniemożliwiające jego dalszą jazdę.

Pociąg ten został odwołany na odcinku Warszawa Wschodnia - Otwock i sprowadzony awaryjnie do stacji postojowej Warszawa Grochów.

Podróżni z tego pociągu zostali zabrani kolejnym pociągiem, jadącym do Pilawy.

W związku z niewykonaniem planowego przejścia składów oraz brakiem składu zastępczego na pociąg nr 50322/3 w Otwocku, pociąg ten zostanie uruchomiony w skróconej relacji Warszawa Wschodnia (14:11) - Grodzisk Mazowiecki (14:59).
EN57-1623+1674.
W 1674 zatarta oś lub brak luzowania na ostatnim wózku.

: 18 sty 2012, 18:49
autor: przewoz
szkoda ze przy modernizacjach szlaków nikt nie pomyśli żeby przebudować układ torowy tak aby spełniał wymagania
Odcinek Włochy - Pruszków póki co nie był modernizowany. Natomiast to, o czym mowa wcześniej sprowadzało by się do rozjazdów przy każdym przystanku, co akurat w tym przypadku nie ułatwiłoby dotarcia służbom ratunkowym, bo w końcu pociąg wycofano. Natomiast gorzej, że długi odcinek do Pruszkowa był nieczynny.

: 18 sty 2012, 20:54
autor: rufio198
Lonik pisze: EN57-1623+1674.
W 1674 zatarta oś lub brak luzowania na ostatnim wózku.
I w efekcie piękne płaskie miejsca na ostatnim zestawie. Dalszy obieg obsługiwany w 1 ezt EN57-1623.

Ogólnie ten maszynista co jechał poc 21510 coś dzisiaj pechowy był

: 19 sty 2012, 8:56
autor: Walas
Wczoraj:
EN95-01 wyjechała wczoraj po ok. tygodniowym przestoju na trasę o 10:35 z
Grodziska i o 13:20 ją podmieniali w Podkowie Leśnej Głównej na EN94-16+19. Potem znów wyjechała na trasę o 15:35 z Grodziska i jadąc kursem o 16:50 z Warszawy do Milanówka jechała ponad 10min. opóźniona. Kurs o 18:35 z Pruszkowaw kier. Warszawy się nie odbył :D

: 19 sty 2012, 10:07
autor: chester
Hitem wczoraj i dzisiaj są zasolenia przejazdów i przez to walenie semaforów...

: 19 sty 2012, 16:21
autor: Lonik
chester pisze:walenie semaforów...
Rozwiń.

: 19 sty 2012, 17:03
autor: przewoz
^^ w sensie np wygaszanie?
Albo to, co się dzieje z SBLkami... Odstępy na czerwono.

: 19 sty 2012, 17:42
autor: fidzio
To bardzo proste. Samoczynna Blokada Liniowa na linii Otwockiej stoi na odcinkach izolowanych. To znaczy odstęp jest zajęty jeżeli są zwarte dwa toki szynowe, a wolny jeżeli dwa toki nie sa zwarte (nie ma pociągu a dokładniej zestawów kołowych zwierających obie szyny).Na samym Odcinku Wawer - Falenica jest pierdyliard przejazdów i przejśc dla pieszych. Przejazdy i przejścia dla pieszych mają to do siebie, że ludzie i samochody nanoszą na te przejazdy/przejścia śnieg z solą a właściwie wode z solą, a wodny roztwór chlorku sodu ma to do siebie ,że jest bardzo dobrym elektrolitem. I poprzez ten właśnie elektrolit następuje przepływ prądu z jednej szyny do drugiej "symujący" zajętość danego odcinka pomimo tego, że jest wolny. Na wschoniej części linii E-20 blokada jest zrobiona na licznikach osi - tam taki efekt nie występuje (po za tym jest mniej przejazdów).

: 19 sty 2012, 18:31
autor: przewoz
Ano, ale odstęp za Wolą Grzybowską to sobie i tak lubi paść, szczególnie zimą....

: 19 sty 2012, 19:01
autor: Lonik
fidzio pisze:To bardzo proste. Samoczynna Blokada Liniowa na linii Otwockiej stoi na odcinkach izolowanych. To znaczy odstęp jest zajęty jeżeli są zwarte dwa toki szynowe, a wolny jeżeli dwa toki nie sa zwarte (nie ma pociągu a dokładniej zestawów kołowych zwierających obie szyny).Na samym Odcinku Wawer - Falenica jest pierdyliard przejazdów i przejśc dla pieszych. Przejazdy i przejścia dla pieszych mają to do siebie, że ludzie i samochody nanoszą na te przejazdy/przejścia śnieg z solą a właściwie wode z solą, a wodny roztwór chlorku sodu ma to do siebie ,że jest bardzo dobrym elektrolitem. I poprzez ten właśnie elektrolit następuje przepływ prądu z jednej szyny do drugiej "symujący" zajętość danego odcinka pomimo tego, że jest wolny. Na wschoniej części linii E-20 blokada jest zrobiona na licznikach osi - tam taki efekt nie występuje (po za tym jest mniej przejazdów).
Tak sądziłem że chodzi o położenie się odcinków, lecz nie spotkałem się z terminem "walenia semaforów".

: 20 sty 2012, 10:46
autor: Nxo
Na TVNwarszawa podają ze w ursusie zablokowana linia Poznań-Warszawa

na razie brak szczegółów

: 20 sty 2012, 11:03
autor: AAdamq
Wygląda na to,że poc. Nr 62101 relacji Wrocław - Lublin coś trafił ... ma opóźnienie około 20 min

: 20 sty 2012, 11:05
autor: Nxo
zgodnie z info ze strony ztm
www.ztm.waw.pl pisze:Utrudnienia na linii kolejowej do Łowicza

10:05 - W związku z uszkodzeniem sieci trakcyjnej między stacjami Warszawa Włochy a Warszawa Gołąbki, mogą występować utrudnienia w kursowaniu pociągów spółki Koleje Mazowieckie, w kierunku Sochaczewa i Łowicza oraz w kierunku odwrotnym- do Warszawy.


[ Dodano: |20 Sty 2012|, 2012 11:08 ]
a gazeta pisze co innego
www.gazeta.pl pisze: Pociąg jadący z Poznania do Warszawy złamał pantograf, blokując tory w obu kierunkach.

Ruch pociągów między Warszawą i Sochaczewem stanął o godz. 10.05. Pociąg jadący z Poznania do stolicy złamał pantograf na wysokości stacji Ursus Północny. - Złamany pantograf zablokował również tor w przeciwnym kierunku - informuje Jan Telecki z PKP PLK. Na miejsce wysłano pogotowie sieciowe. - W pierwszej kolejności chcemy udrożnić tor w przeciwnym kierunku i puścić po nim ruch wahadłowy - wyjaśnia Telecki.

Zepsuty skład Przewozów Regionalnych zablokował ważny i ruchliwy szlak kolejowy. Tędy z Warszawy wyjeżdżają pociągi do Sochaczewa, Kutna, Poznania i Berlina, a także część kursów do Bydgoszczy i Gdańska. Jeśli naprawa awarii potrwa dłużej, ruch może być puszczony objazdem przez Odolany i Dworzec Gdański.