Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Więcej miejsca na nogi.
Flixbus w Niemczech zapewnia naprawdę dobry komfort jazdy, siedzenia są wygodne i jest naprawdę sporo miejsca na nogi (przynajmniej w tych kursach, którymi jechałem, Berlin-Hamburg i Hanower-Amsterdam), zupełnie nieporównywalny z tą rzeźnią, która jest w PB. Cena też oczywiście jest wyższa, ale z drugiej strony na tych trasach, o których mówię chyba nawet najdroższy bilet był tańszy od najtańszego możliwego kolejowego, takie niemieckie realia.
To wszystko kwestia ceny. Spora część społeczeństwa potrzebuje taniego bydlowozu w ładnym pudełku i PolskiBus się idealnie w to wtopił (na początku było nawet inaczej). Jeśli flexbus za te siedzenia podniesie ceny, to będzie i tak koniec. Tyle, że przynajmniej będą mogli przenieść autokary do innych krajów.
LuxExpress z wygodnymi siedzeniami i o wiele większym standardem gdzieś przegrał, chyba ceną - ale też jakością i szybkością z pociągami. A gdzie jest PolskiBusGold?
Tak btw - wczoraj rano na Służewcu widziałem Sienkiewicza. 4 wagony, w dwójkach po jakieś 5-7 osób, w jedynce nie było chyba nikogo. Nawet bydłowóz był pusty :€
LuxExpress z wygodnymi siedzeniami i o wiele większym standardem gdzieś przegrał, chyba ceną - ale też jakością i szybkością z pociągami. A gdzie jest PolskiBusGold?
Tak btw - wczoraj rano na Służewcu widziałem Sienkiewicza. 4 wagony, w dwójkach po jakieś 5-7 osób, w jedynce nie było chyba nikogo. Nawet bydłowóz był pusty :€
ŁK
Z PolskimBusem jest już tak źle, że coraz częściej się bawi w przewozy szkolne. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Pytanie, po co flexbusowi ten PB właściwie. W międzynarodowe głównie pójdą? W-wa - Berlin chyba nie ma szans na konkurencyjność.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
FlixBus (czemu flexbus?) już współpracuje z PB na kursach międzynarodowych i każdy z nich ma oddzielną pulę biletów na dany kurs. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
FlixBus jeździ w Niemczech po cenach budżetowych (rzecz jasna porównując do cen biletów kolejowych). Jeśli przeniesie ceny do Polski, to przegra i się zwinie (jak już wcześniej zauważył Łukasz - nawet PB Gold się nie utrzymał). Jeśli zaś ceny będą dostosowane do budżetu polskiego klienta ekonomicznego, to się utrzyma.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Autokorekta.ashir pisze:FlixBus (czemu flexbus?) już współpracuje z PB na kursach międzynarodowych i każdy z nich ma oddzielną pulę biletów na dany kurs.
ŁK
PolskiBus nie zostanie sprzedany, a będzie robił jako podwykonawca dla Flixbusa. Zieloni będą w tym związku tzw. organizatorem zapewniając sprawy zarządzające (m.in. ustalanie sieci połączeń i zintegrowanie jej z obecną siecią Flixbusa), marketingowe i okołosprzedażowe, a czerwoni zapewnią kierowców i pojazdy.
Niemniej sama marka PolskiBus.com znika. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I zgodnie z tym co było na konferencji zostają bilety za 1 zł. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Tylko mówi się o akcji promocyjnej, a nie tak jak dotychczas bilet numer 1 za 2zł na każdej trasie. Chyba wiem, co to oznacza.
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Akcja przemalowywania autobusów (a pewnie raczej oklejania pomarańczowo-zieloną folią) już się zaczęła. Niektóre mają nowe barwy, inne jeżdżą z poodklejanymi elementami PB i pewnie czekają aż stary klej się zmyje.