Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 gru 2015, 11:39

Dawniej był tramwaj co parę minut, a teraz autobus co pół godziny. I tak lepiej niż na Euro. Wtedy tramwaju nie było, a autobus był co godzinę. Mimo to dalej nie rozumiem. Dobrze, że w noc sylwestrową będę spał i nie ruszał się po mieście. :-P

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 30 gru 2015, 21:03

Przecież wyżej MichalJ ci napisał, że będzie N43 co 10 minut, więc czemu wypisujesz dalej brednie o autobusie co pół godziny? Czytać nie umiesz? Może warto się w końcu nauczyć?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 gru 2015, 21:10

Jemu chodzi o odcinek Bitwy Warszawskiej 1920 - P+R Al. Krakowska. :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 gru 2015, 21:51

A dla mnie to dziwactwo, że nie będzie nocnego 9. W ogóle widać, że zręby reformy totalnie już zdemolowano - nie ma linii silnych i słabych, wszystkie są dziadowskie i w zależności od kierunku wiatru mogą dostać takt co 15, mogą dostać nocne kursy albo nie, mogą dostać 100% LF albo nie, mogą dostać zawieszenie świąteczne... loteria totalna.

Chyba jednak warto pomyśleć nad utworzeniem magistral z numerem Mxx, Txx lub literami. Może to by zmotowowało Organizatora do uczytelnienia układu i jego konsekwentnego stosowania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 gru 2015, 22:39

Nie będzie 9, bo Poniatoszczak jak zwykle będzie zamknięty.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 30 gru 2015, 22:42

Sam ZTM tego pewien nie jest, ale już samo rozważanie tej opcji komplikuje sytuację.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 gru 2015, 22:43

Ja jestem pewien.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 30 gru 2015, 22:55

Może jednak uda się tym razem bez zamykania mostu - metro wchłonie te niezbyt liczną zapewne grupę, która da się skusić na zabawę sylwestrową na tym wygwizdowie. Ja się zdziwiłem pozytywnie, że stacja metra ma być czynna (miałem wrażenie, że niektórzy w ZTM też...). Tylko pociągi odetną ludowi wracającemu do domu.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 31 gru 2015, 12:56

Stare powiedzenie mówi że z dużej chmury mały deszcz. I w tak trzeba nazwać koniec historii pt. komunikacja nocna do Radzymina.
Po Nowym Roku rusza długo wyczekiwana linia N uruchomiona na zlecenie UMiG Radzymin.
Będzie kursować na trasie ZP Struga w Markach - centrum Radzymina w następujące noce: piątek/sobota, sobota/niedziela, niedziela/poniedziałek.
2 kursy z Marek do Radzymina i jeden z Radzymina do Marek, wszystko dograne do rozkładu N61. Kto to obsłuży i ile będzie kosztować przejazd nie wiadomo, nie raczono poinformować :D Jako pocieszenie dodano, że jak się N61 spoóźni, to linia N poczeka na potencjalnych pasażerów.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 gru 2015, 15:03

A jak Wy się poruszacie w tygodniu? Przecież komunikacja nocna nie jest tylko dla imprezowiczów, ale także dla pracujących do późna lub zaczynających robotę wcześnie rano. A nie każdego stać na taksówkę. Zwykle jeśli nie ma nocnika za miasto, wówczas jego rolę przejmuje linia podmiejska. Tak jest np. z gminą Leszno, która sknerzy na proponowane N59, ale wyłożyła na kursy 719 zahaczające o noc (od 4 do 24), a ostatnio Kampinos dołożył się na L-29, które również zaczyna po 4 i kończy przed 24. Tak ma wiele linii podmiejskich. Natomiast ostatnie 738 do Radzymina przed 23 to nie jest żadna oferta.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 sty 2016, 16:50

Georg pisze:A jak Wy się poruszacie w tygodniu? Przecież komunikacja nocna nie jest tylko dla imprezowiczów, ale także dla pracujących do późna lub zaczynających robotę wcześnie rano. A nie każdego stać na taksówkę. Zwykle jeśli nie ma nocnika za miasto, wówczas jego rolę przejmuje linia podmiejska. Tak jest np. z gminą Leszno, która sknerzy na proponowane N59, ale wyłożyła na kursy 719 zahaczające o noc (od 4 do 24), a ostatnio Kampinos dołożył się na L-29, które również zaczyna po 4 i kończy przed 24. Tak ma wiele linii podmiejskich. Natomiast ostatnie 738 do Radzymina przed 23 to nie jest żadna oferta.
Myślę, że liczba osób, która dojeżdża poza godzinami kursowania linii dziennych jest na tyle nikła, że nie opłaca się uruchamiać linii nocnej.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 sty 2016, 16:29

Georg pisze:(...)Przecież komunikacja nocna nie jest tylko dla imprezowiczów, ale także dla pracujących do późna lub zaczynających robotę wcześnie rano. (...) Natomiast ostatnie 738 do Radzymina przed 23 to nie jest żadna oferta.
Zgadzam się z Tobą. Ale komunikacja ZTM w gm. Radzymin działa za zasadzie, że skoro inni mają to my też musimy. A jak działa to już inna historia. Linia 738 kursująca na tak długiej trasie przy kursie co 30 minut w godzinach szczytu... to już samo w sobie brzmi jak kiepski żart.
Do tego w DP przedostatni kurs z Dw. Wschodniego przed 22, a ostatni grubo po godzinie.

Z linią nocną jest podobnie. Ambicje były duże, a skończyło się kursach w 3 noce tygodniowo na mocno okrojonej trasie. Nawet pieniędzy nie wystarczyło aby dojechać do os. Victoria i obsłużyć przynajmniej te największe skupiska ludzi w samym Radzyminie (o reszcie gminy nawet nikt nie myślał w snach).

Mnie osobiście to nie dziwi, przyzwyczaiłem się do ich filozofii myślenia. Gorzej jak ktoś jest potencjalnym pasażerem, i musi to praktykować na sobie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 sty 2016, 23:09

Kiedys koło 23-23:30 jechał z wileńskiego jakiś prywatny do Wyszkowa, przez Radzymin.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 sty 2016, 9:30

Chyba nawet nadal jest, w zeszłym roku z żoną jechaliśmy ok 23 właśnie. Tyle, że to był piątek, pytanie o pozostałe dni.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 08 lut 2016, 21:10

Nocny do Radzymina.
https://www.youtube.com/watch?v=Uz2-D-NXkw8
Oznakowanie pełna profeska :D i\I ten kierowca z papierosem... widać że standardy znane od lat u tamtejszych prywatnych przewoźników mają się wyśmienicie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ODPOWIEDZ