Nowe trasy tramwajowe
Moderator: Wiliam
Mam obawy że tunel na dół z Rakowieckiej w Spacerową, to musiałby być na głębokości M2 żeby się skarpa nie rozjechała.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tysiące samochodów rozjeżdża skarpę na ciągu wschód-zachód, a tramwaj nagle spowoduje pogorszenie dla środowiska? Może w związku z nową trasą część samochodziarzy przesiądzie się do trama i będzie poprawa dla środowiska? Z tym, że sam w to nie wierzę.
miłośnik 13N
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie, w ciągu Puławskiej nie. Akurat rozbicie na poziomy dałoby może i lepsze przesiadki, niż przy wszystkich torach w tunelu - chyba że wyobrażasz sobie, że ktoś dopuści przejście dla pieszych przez tory w tunelupawcio pisze:Tunel razem ze schowaniem także torów w ciągu Puławskiej? Przesiadki międzytramwajowe by wtedy mogły wyjść naprawdę zgrabnie. Bo rozbijanie torów na poziomy nie ma chyba sensu.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przecież mowa nie o wpływie na skarpę kursowania tramwajów, tylko budowy tunelu.Stary Pingwin pisze:Tysiące samochodów rozjeżdża skarpę na ciągu wschód-zachód, a tramwaj nagle spowoduje pogorszenie dla środowiska? Może w związku z nową trasą część samochodziarzy przesiądzie się do trama i będzie poprawa dla środowiska? Z tym, że sam w to nie wierzę.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
I rozcięciu skarpy wyjściem z tegoż. Z tego co pamiętam, ten właśnie argument był koronnym w przypadku M2C.Bastian pisze:Przecież mowa nie o wpływie na skarpę kursowania tramwajów, tylko budowy tunelu.Stary Pingwin pisze:Tysiące samochodów rozjeżdża skarpę na ciągu wschód-zachód, a tramwaj nagle spowoduje pogorszenie dla środowiska? Może w związku z nową trasą część samochodziarzy przesiądzie się do trama i będzie poprawa dla środowiska? Z tym, że sam w to nie wierzę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Znam w mieście tylko dwa tunele tramwajowe- Trasa WZ(kamieniczki się nie zawalają) oraz TMP(ptaszki mają się dobrze).O Moście Gdańskim nie wspominam, bo tunel jest szczątkowy. Jeżeli władza jest żądna sukcesu, to wszelkie przeszkody zneutralizuje.
miłośnik 13N
W przypadku pierwszego słyszałeś o kościele św. Anny zjeżdżającym do Wisły? W przypadku drugiego ciężko mówić o jakiejś poważnej skarpie.Stary Pingwin pisze:Znam w mieście tylko dwa tunele tramwajowe- Trasa WZ(kamieniczki się nie zawalają) oraz TMP(ptaszki mają się dobrze).O Moście Gdańskim nie wspominam, bo tunel jest szczątkowy. Jeżeli władza jest żądna sukcesu, to wszelkie przeszkody zneutralizuje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Gdyby to miało formę prawie podziemnej hali, to czemu nie.Bastian pisze:Nie, w ciągu Puławskiej nie. Akurat rozbicie na poziomy dałoby może i lepsze przesiadki, niż przy wszystkich torach w tunelu - chyba że wyobrażasz sobie, że ktoś dopuści przejście dla pieszych przez tory w tunelupawcio pisze:Tunel razem ze schowaniem także torów w ciągu Puławskiej? Przesiadki międzytramwajowe by wtedy mogły wyjść naprawdę zgrabnie. Bo rozbijanie torów na poziomy nie ma chyba sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Kościół Św. Anny zjeżdża do Wisły, odkąd powstał tunel. Dobrze, że ci "źli komuniści" zabezpieczyli skarpę przy budowie.
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W środku niczego to akurat mają szansę być przystanki na Rakowieckiej w stosunku do stacji metra.Bastian pisze:Wariant przez Batorego był rzeczywiście analizowany w studium wykonalności i odpadł (środek niczego).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Przecież zejścia na stację są bliżej Rakowieckiej (są przy rogach) niż Batorego. Kwestia zaplanowania przestrzeni ulicy Rakowieckiej i usytuowania przystanków możliwie najbliżej skrzyżowania.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Lokalizacje istniejących przystanków autobusowych na Rakowieckiej nie rokują specjalnie dobrze. Przystanki w Niepodległości są jednak zlokalizowane zdecydowanie najdogodniej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Zwłaszcza MPM06...
Cokolwiek będzie na Rakowieckiej (a jednak tradycja budowania przystanków tramwajowych widzi je przy skrzyżowaniu, a nie gdzieś odsunięte), będzie lepiej niż na Batorego. Przypominam, że metro ciągnie się od Rakowieckiej do Bruna, nie do Batorego.
Cokolwiek będzie na Rakowieckiej (a jednak tradycja budowania przystanków tramwajowych widzi je przy skrzyżowaniu, a nie gdzieś odsunięte), będzie lepiej niż na Batorego. Przypominam, że metro ciągnie się od Rakowieckiej do Bruna, nie do Batorego.
Mój błąd. Przyjąłem błędnie założenie o linii tramwajowej przecinającej M1 na Batorego i dalej na Ochotę.
Nie mniej, to nadal trochę bez sensu. Zwłaszcza jak zobaczymy jak na około jechałoby się właśnie na Ochotę.
Nie mniej, to nadal trochę bez sensu. Zwłaszcza jak zobaczymy jak na około jechałoby się właśnie na Ochotę.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)