Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Dlaczego miałoby się im nagle wszystko bardziej opłacać niż PB, któremu zaczęło się to wszystko średnio opłacać?
ŁK
W jakiej skali czasowej? Nawet w pierwszym roku i z tymi biletami do Gdańska po 15 zł?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Taki obrońca demokracji a po polsku pisać nie umie
Dobra, trochę zmieniłem. A merytoryczną odpowiedź znasz?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jak dostaną pozwolenia na nowe linie, a od pół roku efektów nie widać.michael112 pisze: ↑02 cze 2018, 22:30Ano, właśnie się zastanawiam, kiedy w końcu przedstawią swój nowy rozkład i siatkę połączeń...
Z mniej lub bardziej oficjalnych informacji. PolskiBus wyszedł na zero po 2 latach działalności. Ostatni okres funkcjonowania pokazywał, że oferta jest stabilna. A cięcia pojawiły się dopiero po przejęciu, na wyraźne polecenie FlixBusa. Zresztą liczba autokarów ma dalej maleć. Jedynymi niewypałami Soutera okazał się chyba tylko PolskiBus Gold i SuperBus w Estonii.
Oczywiście, że nie. Zresztą wtedy było dużo więcej tanich biletów, np. pamiętam, że za 4 osoby z Warszawy do Gdańska zapłaciłem 16 zł, a jeszcze był poczęstunek. Już nie mówiąc o słynnych biletach za 1zł, które były do końca PolskiegoBusa (jako branding, bo jako przewoźnik, czyli Souter Holdings Poland działają cały czas, jako podwykonawca FlixBusa), a które to równie szybko zniknęły u FlixBusa.
Przydałoby się, bo na lipiec potrzebuję sensownego i taniego dojazdu do Pragi i Lublina...michael112 pisze: ↑02 cze 2018, 22:30Ano, właśnie się zastanawiam, kiedy w końcu przedstawią swój nowy rozkład i siatkę połączeń...
BTW. Pojawiła się możliwość rezerwacji miejsca za dopłatą, ale nie wybrałem tej opcji, więc nie wiem, na jakich zasadach.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Na FB ze strony FlixBusa padł bardzo ciekawy komentarz - jak wszystko dobrze pójdzie to nowe rozkłady będą w połowie czerwca. Pytanie co jak kolejny raz nie pójdzie po ich myśli? A przypominam, że rozkład jest tylko do 27 czerwca, już w tym momencie zostały tylko 3 tygodnie. Po raz kolejny kwestie organizacyjne ich przerosły, kiedy to w tej współpracy miała być ich specjalność.
Jaki jest związek powyższego z poniższym? Co polskie przepisy mają do braku nowych tras i pojazdów?
Wakacje coraz bliżej, a nadal brak nowych tras, już nie mówiąc o tym, że kalendarz z siatką PB jest otwarty tylko do 27 czerwca. To nawet PKP Intercity ma przedsprzedaż biletów na 30 dni wcześniej. Już nie mówiąc o tym, że bilety droższe, zniknęły te za 1zł, a pod względem jakości się prawie nic nie zmieniło. W ramach tej współpracy ani jeden nowy autokar nie został wprowadzony do ruchu przez największego partnera w Polsce, czyli Souter Holdings Poland. Nowych partnerów w Polsce też w wyszukiwarce zbyt wielu nie widać. Słabo...
Bo muszą zdobyć zezwolenia, a mają z tym spory problem?
To jest wina pozwoleń, czy nieudolności Flixbusa? W szczycie rozwoju PB szastał nowymi liniami jak magik królikami z kapelusza - były wtedy inne przepisy?
Nieudolności Flixbusa w zdobywaniu pozwoleń, jednak w innych krajach chyba takich problemów nie ma. Zresztą ta nieudalność (moim zdanie spowodowana właśnie nieznajomością polskiego klienta i polskich przepisów) dotyczy też obsługi klienta.