Strona 217 z 229

Flixbus (d. PolskiBus)

: 02 cze 2018, 23:31
autor: Łukasz
Dlaczego miałoby się im nagle wszystko bardziej opłacać niż PB, któremu zaczęło się to wszystko średnio opłacać?

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 5:45
autor: ashir
Łukasz pisze:
02 cze 2018, 23:31
Dlaczego miałoby się im nagle wszystko bardziej opłacać niż PB, któremu zaczęło się to wszystko średnio opłacać?
Przecież cały czas interes był dochodowy. :P

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 8:47
autor: Łukasz
Skąd to wiesz?

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 9:12
autor: KwZ
W jakiej skali czasowej? Nawet w pierwszym roku i z tymi biletami do Gdańska po 15 zł?

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 10:56
autor: BJ
Taki obrońca demokracji a po polsku pisać nie umie :(

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 12:47
autor: Łukasz
Demokracja pewnie byłaby za okresem czasu.

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 13:04
autor: KwZ
Dobra, trochę zmieniłem. A merytoryczną odpowiedź znasz?

Flixbus (d. PolskiBus)

: 03 cze 2018, 13:33
autor: ashir
michael112 pisze:
02 cze 2018, 22:30
Ano, właśnie się zastanawiam, kiedy w końcu przedstawią swój nowy rozkład i siatkę połączeń...
Jak dostaną pozwolenia na nowe linie, a od pół roku efektów nie widać. :D
Łukasz pisze:
03 cze 2018, 8:47
Skąd to wiesz?
Z mniej lub bardziej oficjalnych informacji. PolskiBus wyszedł na zero po 2 latach działalności. Ostatni okres funkcjonowania pokazywał, że oferta jest stabilna. A cięcia pojawiły się dopiero po przejęciu, na wyraźne polecenie FlixBusa. Zresztą liczba autokarów ma dalej maleć. Jedynymi niewypałami Soutera okazał się chyba tylko PolskiBus Gold i SuperBus w Estonii.
KwZ pisze:
03 cze 2018, 9:12
W jakiej skali czasowej? Nawet w pierwszym roku i z tymi biletami do Gdańska po 15 zł?
Oczywiście, że nie. Zresztą wtedy było dużo więcej tanich biletów, np. pamiętam, że za 4 osoby z Warszawy do Gdańska zapłaciłem 16 zł, a jeszcze był poczęstunek. Już nie mówiąc o słynnych biletach za 1zł, które były do końca PolskiegoBusa (jako branding, bo jako przewoźnik, czyli Souter Holdings Poland działają cały czas, jako podwykonawca FlixBusa), a które to równie szybko zniknęły u FlixBusa.

Flixbus (d. PolskiBus)

: 04 cze 2018, 23:32
autor: Wolfchen
michael112 pisze:
02 cze 2018, 22:30
Ano, właśnie się zastanawiam, kiedy w końcu przedstawią swój nowy rozkład i siatkę połączeń...
Przydałoby się, bo na lipiec potrzebuję sensownego i taniego dojazdu do Pragi i Lublina... 8-(

BTW. Pojawiła się możliwość rezerwacji miejsca za dopłatą, ale nie wybrałem tej opcji, więc nie wiem, na jakich zasadach.

Flixbus (d. PolskiBus)

: 05 cze 2018, 12:22
autor: fik
Wolfchen pisze:
04 cze 2018, 23:32
Przydałoby się, bo na lipiec potrzebuję sensownego i taniego dojazdu do Pragi
SparDay za 19€ już do kupienia i nie musisz się męczyć 10h w autobusie:)

Flixbus (d. PolskiBus)

: 05 cze 2018, 21:53
autor: ashir
Na FB ze strony FlixBusa padł bardzo ciekawy komentarz - jak wszystko dobrze pójdzie to nowe rozkłady będą w połowie czerwca. Pytanie co jak kolejny raz nie pójdzie po ich myśli? A przypominam, że rozkład jest tylko do 27 czerwca, już w tym momencie zostały tylko 3 tygodnie. Po raz kolejny kwestie organizacyjne ich przerosły, kiedy to w tej współpracy miała być ich specjalność. :D

Flixbus (d. PolskiBus)

: 06 cze 2018, 15:12
autor: person
ashir pisze:
02 cze 2018, 21:03
FlixBusa w Polsce to wykończy nie konkurencja, a polskie przepisy.
Jaki jest związek powyższego z poniższym? Co polskie przepisy mają do braku nowych tras i pojazdów?
Wakacje coraz bliżej, a nadal brak nowych tras, już nie mówiąc o tym, że kalendarz z siatką PB jest otwarty tylko do 27 czerwca. To nawet PKP Intercity ma przedsprzedaż biletów na 30 dni wcześniej. :D Już nie mówiąc o tym, że bilety droższe, zniknęły te za 1zł, a pod względem jakości się prawie nic nie zmieniło. W ramach tej współpracy ani jeden nowy autokar nie został wprowadzony do ruchu przez największego partnera w Polsce, czyli Souter Holdings Poland. Nowych partnerów w Polsce też w wyszukiwarce zbyt wielu nie widać. Słabo... 8-(

Flixbus (d. PolskiBus)

: 06 cze 2018, 15:23
autor: ashir
Bo muszą zdobyć zezwolenia, a mają z tym spory problem?

Flixbus (d. PolskiBus)

: 06 cze 2018, 16:42
autor: person
To jest wina pozwoleń, czy nieudolności Flixbusa? W szczycie rozwoju PB szastał nowymi liniami jak magik królikami z kapelusza - były wtedy inne przepisy?

Flixbus (d. PolskiBus)

: 06 cze 2018, 17:30
autor: ashir
Nieudolności Flixbusa w zdobywaniu pozwoleń, jednak w innych krajach chyba takich problemów nie ma. Zresztą ta nieudalność (moim zdanie spowodowana właśnie nieznajomością polskiego klienta i polskich przepisów) dotyczy też obsługi klienta. ;)