KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

fraktal
Posty: 5505
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 lut 2009, 21:27

geograf pisze:Tnąc f-ki można było jednak je wydłużyć...
Bo niepotrzebnie zlikwidowano te efki (już) teraz.... Mogłyby zostać choćby tylko w porannym szczycie, bo wtedy bardzo dobrze się sprawdzały.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 05 lut 2009, 8:43

geograf pisze:Czy wszystkie trzy dodatkowe, poranne kursy linii 116 są obsługiwane krótkimi wozami?
Dzisiaj krótki D23, odjeżdżając o 7:38 z pierwszego przystanku plac Wilsona był pełny. Dosłownie. Ciekawe co musiało się dziać w tym wozie na Żeromskiego 8-(
Dziś (czw.5.02) jechałem tym D23 od Aspektu do Foksal (czas przejazdu 40 min).
Kilka uwag:
1. Najważniejsze - zmienić czas odjazdu z Chomików - jedzie w praktyce 1-2 min przed rozkładowym 116. Dodatki raczej należałoby wstawić (moje zdanie) w połowę taktu normalnego 116.
2. Największy tłok w D23 od Potockiej do Teatru Komedia oraz od Pl.Wilsona do Zajączaka, potem od Pl.Zamkowego do Uniwerku (ten spowodowany tym, iż za D23 były kolejno 503, 195 i 116).
3. Z Pl. Wilsona o. 7.40 odjechał "czwórpak" - kolejno 205, 157, 116 (D23), 116.
4. Stosunkowo mały tłok na Żeromskiego spowodowany tym, iż przed D23 pojawił się Ikarus na 708 i 110, inaczej Aspekt czekałby na rozkładowe 116, większość chętnych zabrało 708.
5. Dalej zły czas przejazdu, za mało na objazd (jest 4-5 min opóźnienia), potem przyspieszenie na Miodowej i Krakowskim.
Pzdr

[ Dodano: Czw 05 Lut, 2009 14:01 ]
geograf pisze: Nie ma D24.
viewtopic.php?t=128&postdays=0&postorder=asc&start=45 (post BJ.2052 - trzeci od góry na stronie)
To dziś znalazłem. I nie wiem co o tym sądzić.

Awatar użytkownika
selsa
Posty: 29
Rejestracja: 15 gru 2005, 11:33
Lokalizacja: Bielany

Post autor: selsa » 06 lut 2009, 13:26

hs pisze: Akurat 103 kursuje przez Powązki już czas jakiś, a pasażerów jak nie było, tak nie ma. Wczoraj popołudniu byłem jedynym chętnym na zwiedzanie zaplecza Żoliborza, a to też przez przypadek :-)
103 zostało popsute do granic mozliwości. Nie wiem jak jest na Powązkach ale wiem jak bardzo przydawało się w relacji: Przy Agorze-Wolumen (bazar i metro) no i oczywiście będąca jedyną linią łączącą bezpośrednio kilka częsci Bielan ( mam na myśli odcinek od Marymonckiej do Broniewskiego). Na M Młociny potrzebne jak psu buty a uzasadnienie tym, że na Przy Agorze zastąpione jest przez 106 to śmiech na sali bo linia ta nie rozwiązuje problemu dojazdu do metra, urzędów i Wolumenu.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lut 2009, 17:08

Ciekawe ile brygad byłoby potrzebnych, aby przy obecnej częstotliwości 103 zamiast jechać prosto Kasprowicza do Huty zrobiło oberka przez Wrzeciono, Marymoncką i Pstrowskiego...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lut 2009, 17:21

Pewnie jedna. Tak na oko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 06 lut 2009, 17:22

tyle ile by sie odzyskalo z niepotrzebnego oberka przez Powazki. To ze 186 i 197 sie nie zatrzymuja absolutnie nie uzasadnia puszczania tam 103.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lut 2009, 17:27

pawcio pisze:Pewnie jedna. Tak na oko.
Czyli gra byłaby warta świeczki, bo uciszyłoby (chyba) sporo narzekań... :twisted:

fraktal
Posty: 5505
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 lut 2009, 17:37

geograf pisze:Czyli gra byłaby warta świeczki, bo uciszyłoby (chyba) sporo narzekań... :twisted:
Słusznych narzekań, tyle, że ZTM chce puścić 103 na wiosnę al. Zjednoczenia-Marymoncką-Przy Agorze (niby wiem dlaczego, ale jakoś mnie to nie przekonuje), więc nie wiem, czy można się spodziewać jakichkolwiek korekt do tego czasu.

Awatar użytkownika
selsa
Posty: 29
Rejestracja: 15 gru 2005, 11:33
Lokalizacja: Bielany

Post autor: selsa » 06 lut 2009, 19:03

No to i tak jest dużo lepsze aniżeli obecna trasa. Najlepszy wariant byłby taki jak w projekcie- Przy Agorze- Marymoncka- Lindego jednokierunkowo ale jak rozumiem, względy techniczne nie pozwoliły.

fraktal
Posty: 5505
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 lut 2009, 20:46

selsa pisze:No to i tak jest dużo lepsze aniżeli obecna trasa.
Nie powiedziałbym, że to jest dużo lepsze. Może tylko trochę mniej gorsze niż obecna trasa, ale tak czy inaczej mieszkańcom kilku ZP odcina się połączenie z ulicą Broniewskiego (czyli było nie było kasuje się połączenie jednej części Bielan z inną częścią dzielnicy).

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 07 lut 2009, 19:06

Wnioski ze sprawdzania frekwencji-skrótowo

205 Frekwencja od 5 do 20 osób zależnie od odcinka
największa Wymiana przy Metrze i na Hłaski

122 frekwencja 10-25 osób miejscami do 40 na Z.Krasińskiego
Duże wymiany na WAT, Starym Bemowie, Radiowej, Widawskiej, Wrocławskiej, Rodła, Conrada, Powązki, Sady Żoliborskie

132 od 5 do 20 osób zależnie od kierunku jazdy, ważne przystanku Metro Marymont i Żerań FSO

112 frekwencja od 30 do 65 osób Na Powstańców Śląskich i S.Żeromskiego

105 od 1 do 20 osób na Lazurowej i S.Kaliskiego
Miejscami jak sie jedzie nawet 50 osób w busie ale to na Woli

701 Frekwencja 15-45 osób na Odcinku Metro-Cmentarz-Metro
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 07 lut 2009, 19:15

ja0306 pisze:Wnioski ze sprawdzania frekwencji-skrótowo
poprawiłeś mi humor :)
noidea

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 07 lut 2009, 19:16

super :D
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2009, 23:21

Tak wracając parę stron...
hs pisze: To policz sobie z Reymonta, bo stąd były moje wyliczenia. 17 min. to jest norma, a bywa sporo więcej.
Trochę chyba przeszacowujesz ten czas - Radosław-Aspekt to jest +/- 12 minut, wielokrotnie sprawdzane; w to wchodzi stanie zazwyczaj przy Włościańskiej i Reymonta.
Rosa pisze:Z Broniewskigo po prostu nie opłaca się jeździć tramwajem do metra. Naturalną, najbliższą stacja jest Wilsona
Aaaha, a dla Piaseczna najbliższą i najbardziej naturalną stacją jest Imielin, w związku z czym należy skierować tam 709/727?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 08 lut 2009, 23:38

hs pisze:
105 R6 pisze:114 łapiac wszystkie czerwone swiatła, snujac sie 40km/h na taki przystanek conrada w strone mlocin nie trudno miec +4/5min
Za to w drugą stronę na Broniewskiego nierzadko bywa opóźnione, nawet wieczorem.
Bo jeżeli na Muzealną przyjeżdża już opóźnione i potem dalej się snuje to jak ma nie być opóźnione
"Żyj!- krzyknęła nadzieja...bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie..."

ODPOWIEDZ