Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Wziąłem się za to. Co tam.
Jakiś chochlik wkradł się wieczorem w priorytet na Marymonckiej i co sygnalizator to poziome i minuta czekania na pionowe. Z Żeromskiego ruszyłem na zero, na cmentarzu Włoskim byłem tylko -7.
Wrócę do Ogrodowej. Miałem dziś okazję spróbować przejść przez pieszo przez Ogrodową, ale program jest dość koncertowo skopany. Zapaliło się czerwone dla pieszych żeby puścić lewoskręt z JPII (wyjątkowo długie międzyfazowe od skończenia się zieloego dla pieszych do zielonego dla skrętu). Skończyło się zielone dla tego lewoskrętu i piesi mają czerwone i samochody chcące wyjechać z Ogrodowej mają czerwone i JPII ma czerwone (zielone piesi w poprzek) - wszyscy się na siebie patrzą i na czerwony sygnalizator. W końcu zmieniło się dla pieszych przez Ogrodową na zielone - sukces.
Czy ułożyć taki program, że jak samochody mają czerwone to piesi zielone jest wielką sztuką?
Czy ułożyć taki program, że jak samochody mają czerwone to piesi zielone jest wielką sztuką?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wszystko jest tak proste jsk się wydaje. Przepisy są publicznie dostępne, zawsze możesz spróbować samemu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie, nie mogę, bo z zasady nie biorę się za coś, na czym się nie znam. Natomiast jeżeli przytoczysz przepis który zakazuje podanie zielonego pieszym w sytuacji, kiedy ruch kołowy jest zamknięty bardzo podniesie to poziom dyskusji. Podobnie jestem ciekawy przepisu, który zakazuje podać zielone wyjeżdżającym z Ogrodowej w sytuacji, kiedy zielone mają w nią skręcający - a są to kierunku równoległe (o ile łuki mogą być równoległe). O tym, że JPII jest do poprawki było stronę wcześniej. Możliwe, że nie tylko część "tramwajowa".
A zielone do skrętu w Ogrodową nie jest też z zawracaniem? Bo to by wyjaśniało zakaz skrętu z Ogrodowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Właśnie do skrętu też było czerwone. Może jakaś awaria detekcji, może coś się "przywiesiło". Wyjazd z Ogrodowej miał permanentne czerwone choć piesi dostali kolejne zielone. Wydłużenie "pałki" w stronę Feminy też zadziało jedynie na pierwszy skład, drugi sobie postał.
-
- Posty: 718
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Lewoskręt jest z zawrotką. Ogrodowa teoretycznie może mieć cały czas czerwone z załączaną tylko strzałką skrętu warunkowego, ale nie pamiętam jak jest w rzeczywistości.
Nie może, ponieważ laik nie będzie wiedział, które z przepisów może olać.Glonojad pisze:Nie wszystko jest tak proste jsk się wydaje. Przepisy są publicznie dostępne, zawsze możesz spróbować samemu.
Dla nowo projektowanych sygnalizacji zdaje się żadne, za to jak mocno wiąże "czerwona książeczka" (która nie wiem, jaki ma status) to już dla wtajemniczonych.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sprawdzić, czy nie Nowowiejska.KwZ pisze:Dla nowo projektowanych sygnalizacji zdaje się żadne
Jakiś chochlik wkradł się wieczorem w priorytet na Marymonckiej i co sygnalizator to poziome i minuta czekania na pionowe. Z Żeromskiego ruszyłem na zero, na cmentarzu Włoskim byłem tylko -7.
![Obrazek](http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/130/590x/secondary/liar-liar-516393.jpg)
Kto to? Ten chochlik? Bo do Ciebie w ogóle nie jest podobny.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A wiadomo kiedy pójdzie? Bo nie dość, że P+R, Sowińskiego i Reduta wymuszają postój, to jeszcze później się zbiera w dupę przez Płocką. Albo jedzie się 60km/h lub szybciej, albo przejeżdża się przez skrzyżowanie z Płocką na sygnale zabraniającym. Mam wrażenie, że coś się pogorszyło, tylko nie jestem w stanie stwierdzić gdzie. Niby przy Elekcyjnej jest ciut lepiej, ale później traci się to przy Sokołowskiej, bo wpada się w takim momencie, że nie ma opcji legalnego odjazdu jeśli jacyś pasażerowie korzystają z drzwi. A w bonusie osobówki w poprzek torowiska, więc inaczej niż na początku fazy może być ciężko pojechać. Oczywiście Pedet też nie współpracuje i swoje trzeba odstać.Jarek pisze:Inżynier Ruchu zaakceptował wprowadzenie priorytetów na ul. Wolskiej od Elekcyjnej do Skierniewickiej. Priorytet będzie oparty na koordynacji, a przy Elekcyjnej będzie dodatkowo akomodacja. Projekty (a ściślej to kalibrację tego, co działa dzisiaj w terenie) skierowano do wdrożenia. Mam nadzieję, że skończy się uciekanie zielonego przy Elekcyjnej. Idzie ku dobremu.
Przy Pedecie to chyba działa stałoczasówka bo zapalają się wszystkie kierunki tramwajowe przez co jest krótki sygnał w Młynarską i na drugiego ciężko przejechać.