Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 sty 2017, 14:33

Wziąłem się za to. Co tam.

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 sty 2017, 23:00

Jakiś chochlik wkradł się wieczorem w priorytet na Marymonckiej i co sygnalizator to poziome i minuta czekania na pionowe. Z Żeromskiego ruszyłem na zero, na cmentarzu Włoskim byłem tylko -7.

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 sty 2017, 14:07

Wrócę do Ogrodowej. Miałem dziś okazję spróbować przejść przez pieszo przez Ogrodową, ale program jest dość koncertowo skopany. Zapaliło się czerwone dla pieszych żeby puścić lewoskręt z JPII (wyjątkowo długie międzyfazowe od skończenia się zieloego dla pieszych do zielonego dla skrętu). Skończyło się zielone dla tego lewoskrętu i piesi mają czerwone i samochody chcące wyjechać z Ogrodowej mają czerwone i JPII ma czerwone (zielone piesi w poprzek) - wszyscy się na siebie patrzą i na czerwony sygnalizator. W końcu zmieniło się dla pieszych przez Ogrodową na zielone - sukces.
Czy ułożyć taki program, że jak samochody mają czerwone to piesi zielone jest wielką sztuką?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sty 2017, 6:33

Nie wszystko jest tak proste jsk się wydaje. Przepisy są publicznie dostępne, zawsze możesz spróbować samemu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 sty 2017, 8:27

Nie, nie mogę, bo z zasady nie biorę się za coś, na czym się nie znam. Natomiast jeżeli przytoczysz przepis który zakazuje podanie zielonego pieszym w sytuacji, kiedy ruch kołowy jest zamknięty bardzo podniesie to poziom dyskusji. Podobnie jestem ciekawy przepisu, który zakazuje podać zielone wyjeżdżającym z Ogrodowej w sytuacji, kiedy zielone mają w nią skręcający - a są to kierunku równoległe (o ile łuki mogą być równoległe). O tym, że JPII jest do poprawki było stronę wcześniej. Możliwe, że nie tylko część "tramwajowa".

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sty 2017, 8:31

A zielone do skrętu w Ogrodową nie jest też z zawracaniem? Bo to by wyjaśniało zakaz skrętu z Ogrodowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 sty 2017, 8:48

Właśnie do skrętu też było czerwone. Może jakaś awaria detekcji, może coś się "przywiesiło". Wyjazd z Ogrodowej miał permanentne czerwone choć piesi dostali kolejne zielone. Wydłużenie "pałki" w stronę Feminy też zadziało jedynie na pierwszy skład, drugi sobie postał.

gfedorynski
Posty: 718
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 18 sty 2017, 9:48

Lewoskręt jest z zawrotką. Ogrodowa teoretycznie może mieć cały czas czerwone z załączaną tylko strzałką skrętu warunkowego, ale nie pamiętam jak jest w rzeczywistości.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 sty 2017, 10:45

Glonojad pisze:Nie wszystko jest tak proste jsk się wydaje. Przepisy są publicznie dostępne, zawsze możesz spróbować samemu.
Nie może, ponieważ laik nie będzie wiedział, które z przepisów może olać.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 sty 2017, 20:39

Dla nowo projektowanych sygnalizacji zdaje się żadne, za to jak mocno wiąże "czerwona książeczka" (która nie wiem, jaki ma status) to już dla wtajemniczonych.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 sty 2017, 21:05

KwZ pisze:Dla nowo projektowanych sygnalizacji zdaje się żadne
Sprawdzić, czy nie Nowowiejska.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 19 sty 2017, 0:53

Jakiś chochlik wkradł się wieczorem w priorytet na Marymonckiej i co sygnalizator to poziome i minuta czekania na pionowe. Z Żeromskiego ruszyłem na zero, na cmentarzu Włoskim byłem tylko -7.
Obrazek

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 sty 2017, 15:06

Kto to? Ten chochlik? Bo do Ciebie w ogóle nie jest podobny.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 sty 2017, 17:44

Jarek pisze:Inżynier Ruchu zaakceptował wprowadzenie priorytetów na ul. Wolskiej od Elekcyjnej do Skierniewickiej. Priorytet będzie oparty na koordynacji, a przy Elekcyjnej będzie dodatkowo akomodacja. Projekty (a ściślej to kalibrację tego, co działa dzisiaj w terenie) skierowano do wdrożenia. Mam nadzieję, że skończy się uciekanie zielonego przy Elekcyjnej. Idzie ku dobremu.
A wiadomo kiedy pójdzie? Bo nie dość, że P+R, Sowińskiego i Reduta wymuszają postój, to jeszcze później się zbiera w dupę przez Płocką. Albo jedzie się 60km/h lub szybciej, albo przejeżdża się przez skrzyżowanie z Płocką na sygnale zabraniającym. Mam wrażenie, że coś się pogorszyło, tylko nie jestem w stanie stwierdzić gdzie. Niby przy Elekcyjnej jest ciut lepiej, ale później traci się to przy Sokołowskiej, bo wpada się w takim momencie, że nie ma opcji legalnego odjazdu jeśli jacyś pasażerowie korzystają z drzwi. A w bonusie osobówki w poprzek torowiska, więc inaczej niż na początku fazy może być ciężko pojechać. Oczywiście Pedet też nie współpracuje i swoje trzeba odstać.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 19 sty 2017, 18:54

Przy Pedecie to chyba działa stałoczasówka bo zapalają się wszystkie kierunki tramwajowe przez co jest krótki sygnał w Młynarską i na drugiego ciężko przejechać.

ODPOWIEDZ