Nie 22 zł, a 21 zł.Pawel_ pisze:Nie, kuźwa. Nie masz biletu przy sobie, a masz go w domu. Jedziesz, potwierdzasz to, że taki bilet masz, więc masz po kłopocie. Płacisz tylko 22,-.
Bilety, kontrole, taryfa
Moderator: JacekM
Nie ma to jak propagadna.
A jak bilet weekendowy skasuję w poniedziałek o 7:59 to chyba znacznie więcej stracę niż jak skasuję bilet 3-dniowy o 23:59 dowolnego dnia tygodnia. Nie mówiąc o tym, że bilet weekendowy obejmuje maksymalnie 61 godzin, a 3-dniowy obejmuje maksymalnie 72 godziny.ZTM pisze:I właśnie z myślą o takich pasażerach wprowadzone zostały bilety weekendowe, które zastąpią używane obecnie bilety 3-dniowe. Z biletów 3-dniowych można wprawdzie korzystać we wszystkie dni tygodnia, jednak i tak bilety weekendowe mają nad biletami 3-dniowymi dużą przewagę.
Po pierwsze – są ważne dłużej. Bilet 3-dniowy jest ważny tylko do godz. 23.59 trzeciego dnia ważności biletu. Oznacza to, że taki bilet skasowany w piątek wieczorem będzie ważny tylko do godz. 23.59 w niedzielę. Bilet weekendowy zaś będzie ważny od godz. 19.00 w piątek do godz. 8.00 w poniedziałek.
Juz wniodek rodzinny o hologramy poszedl ze strony ZTM, odbior w POM Wawer i nie trzeba jednak przedsatwiac zadnych dokumentow dokumentujacych placenie podatkow, wystarczy sam dowod osobisty.
Ciekawe, psia mać, jakie bilety będzie miał kierowca...
Niczego innego jak: "Bilet jednorazowy przesiadkowy" bym się nie spodziewał. Nawet ceny będą te same.
Oszustwo w czystej postaci. Z Niedźwiadka na Stegny, w szczycie, nie da się dojechać w 75'. Z Gwiaździstej na Ursynów też nie. Pewnie znajdzie się jeszcze ileś tam kwiatków... Kasować więc dwa za 4.40, czy jeden za 7.00?
A nową taryfę czytałeś? Bilet jest ważny przez 75/90 minut (w zależności od strefy) lub do końca trasy w pojeździe, w którym się skasowało bilet.Pawel_ pisze:Oszustwo w czystej postaci. Z Niedźwiadka na Stegny, w szczycie, nie da się dojechać w 75'. Z Gwiaździstej na Ursynów też nie. Pewnie znajdzie się jeszcze ileś tam kwiatków... Kasować więc dwa za 4.40, czy jeden za 7.00?
Raz jechałem z kolegą tramwajem, wszedł kontroler. Ja nie miałem problemu, ale karta mojego kolegi nie chciała dać znaku życia. Dostał mandat i musiał się bujać po mieście, żeby karę anulować. 22 złote to dwa skromne obiady na mieście. Rozumiem, że student ma się przegłodzić i następnym razem wiedzieć, dokąd uciekać?Pawel_ pisze:Nie, kuźwa. Nie masz biletu przy sobie, a masz go w domu. Jedziesz, potwierdzasz to, że taki bilet masz, więc masz po kłopocie. Płacisz tylko 22,-.rhemek pisze: Czyli pasazer z kupionym imiennym biletem jest dla ZTM zlodziejem???
Prawie 600zł za kwartalny w II strefie, pięknie. Z dniem 1 stycznia składam wniosek do swojego UG za likwidacją 711 i przeznaczenie jej finasowania na "wsiobus" podjeżdżający do Pralki
Trochę to niekonsekwentne, bo skoro nad drzwiami wejściowymi do pojazdów są umieszczane naklejki z logiem ZTM (po to, żeby informowały, iż w danym pojeździe obowiązuje taryfa ZTM), to identyczne logo powinno być również na biletach. Wtedy prawie nikt nie miałby wątpliwości, zauważając spójność takich oznaczeń.person pisze:I nie będzie na nich (po raz pierwszy?) loga ZTM.ashir pisze:Pokazany też został wygląd nowych biletów: każdy będzie miał syrenkę i hasło: "Zakochaj się w Warszawie".
I o to właśnie władzom Warszawy chodzi… wyższe ceny biletów to mniej pasażerów, mniej pasażerów doprowadzi do likwidacji linii podmiejskich, dzięki czemu Warszawa nie bedzie musiała dopłacać do jakichś „słoików z prowincji co podatków nie płacą”.Teokryt pisze:Prawie 600zł za kwartalny w II strefie, pięknie. Z dniem 1 stycznia składam wniosek do swojego UG za likwidacją 711 i przeznaczenie jej finasowania na "wsiobus" podjeżdżający do Pralki
A na twoim miejscu to bym raczej zainwestował w samochód… w końcu po co czekać na kursujący co dwie godziny pekaes, skoro po drodze i tak się w te same korki wpadnie? A na Okęciu jest ładny P+R, gdzie można zostawić samochód nie martwiąc się o miejsce i opłaty parkingowe, i przesiąść się w tramwaj.
OIDP, w Poznaniu bilet dobowy skasowany w piątek wieczorem lub w sobotę staje się z automatu weekendowym.ashir pisze:Fajna jest nowa taryfa, w której w soboty i niedziele bardziej będzie się opłacało kupić bilet weekendowy niż dobowy, jeśli chce się korzystać z dwóch stref.
A czemu miałby nie być?ashir pisze:A ten bilet weekendowy też w postaci kartonika będzie emitowany?
Inna sprawa, że od ZTMowskiej propagandy na temat rzekomej wyższości biletu weekendowego nad 3-dniowym się wymiotować chce.
Skoro karta nie dawała znaku życia, to znaczy, że kwita dostał z powodu wady technicznej czy czegoś w tym rodzaju i opłaty manipulacyjnej się nie nalicza - bo bilet miał fizycznie przy sobie, a to, że nie można go było odczytać, to już brocha ZTMu.plunio7 pisze:Raz jechałem z kolegą tramwajem, wszedł kontroler. Ja nie miałem problemu, ale karta mojego kolegi nie chciała dać znaku życia. Dostał mandat i musiał się bujać po mieście, żeby karę anulować. 22 złote to dwa skromne obiady na mieście. Rozumiem, że student ma się przegłodzić i następnym razem wiedzieć, dokąd uciekać?
Grandą jest to, że płacąc podatki w Warszawie i korzystając z biletów ulgowych nie można skorzystać z "Karty Warszawiaka" w drugiej strefie. A z biletu normalnego można,,,Teokryt pisze:Prawie 600zł za kwartalny w II strefie, pięknie.
Wygląd biletów moim zdaniem jeszcze gorszy, niż obecnych. Bo teraz jedyną informacją o nazwie organizatora jest... malutki druk biegnący po górnej krawędzi biletu.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jak miałbym zainwestować w samochód to...A na Okęciu jest ładny P+R, gdzie można zostawić samochód nie martwiąc się o miejsce i opłaty parkingowe, i przesiąść się w tramwaj.
wolę jeździć (przyszła) S8 prosto do Jerozolimskich i parkować w centrum. Albo przeniosę się do warszawy jak tylko nadarzy się okazja, bo nie trzyma mnie 30 letni kredyt zaciągnięty na dom. Pekaes co 2h? częstotliwość zostanie ta sama. Jeśli teraz gmina przy zerowym dochodzie z biletów jest w stanie utrzymywać autobus z 10 kursami w obie strony podstawowymi i kilkoma wariantami to czemu miało by jej nie stać na utrzymywanie linii z normalnymi biletami do 1 strefy? Będzie "ciut" drożnej dla gminy ale wtedy "przyjezdni" z Warszawy (działkowcy) nie be∂a mieli karty "wieśniaka" sfinansują. Powiedzmy sobie szczerze zdemontowanie wspólnego biletu spowoduje jeszcze większy urban sprawl, jeszcze dalej bo skoro koszty maja być wysokie to czy będziesz jeździł samochodem 10 czy 15km - już bez różnicy. każdy kilometr kosztuje około 35gr. Żaden przewoźnik nie jest w stanie konkurować z samochodem na odcinku do 6 km. Jeśli będziesz woził dwie osoby samochodem to przewoźnik kolejowy robi się atrakcyjny przy zasięgu 20km. Wiec takim ludkom z Żyrardowa, Skierniewic podwyżka biletów nic nie zmieni. oni dalej będą jechać KM do granicy stref. Niestety chwilowo nie mam cennika KM biletu sieciowego ale nie zdziwię się jak mieszkańcom Grodziska Mazowieckiego Taniej będzie jeżdzić do Warszawy niz mieszkańcom Pruszkowa korzystającym z SKM.
ZTM od pewnego czasu nie jest już samodzielny w sprawach medialnych.Wolfchen pisze: Inna sprawa, że od ZTMowskiej propagandy (...)
Bo ZTMowi udało się jednak porozumieć z MinFin i będzie weryfikacja on-line.rhemek pisze:i nie trzeba jednak przedsatwiac zadnych dokumentow dokumentujacych placenie podatkow, wystarczy sam dowod osobisty.
Dlatego skandalem jest, że podwyżce cen biletów nie towarzyszyła znacząca podwyżka cen parkowania.wolę jeździć (przyszła) S8 prosto do Jerozolimskich i parkować w centrum.
O tyle, o ile nie potrzebują gdzieś dalej jechać komunikacją w samej Warszawie.nie zdziwię się jak mieszkańcom Grodziska Mazowieckiego Taniej będzie jeżdzić do Warszawy niz mieszkańcom Pruszkowa korzystającym z SKM.
Swoją drogą, jakiej wielkości jest to badziewie i jakim cudem da się to zmieścić gdzieś na ELS?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.