Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4779
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 lip 2015, 14:15

MichalJ pisze:Bardziej mnie ciekawi, jak to ma być na Banacha - nowy wjazd na pętlę ze środka ulicy? Bo chyba jednak nie podwójne tory od Grójeckiej do pętli?
Waraiant z torami po południowej stronie Banacha aż do Żwirki i Wigury nie jest już rozpatrywany?
Teokryt pisze:raptem 70m toru. bez przesady, wjazd od strony Wilanowa potrzebny psu na budę.
Połączeń torowych nigdy za wiele. Choćby do obsługi z Mokotowa linii zaczynających na Banacha.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 lip 2015, 14:52

Analizy wskazują, że lepszy byłby przejazd między jezdniami. Dalej od szpitala, poza tym uniknęlibyśmy wycinania drzew wzdłuż ul. Banacha i ingerowania w zabytkowy szpaler lip w al. Żwirki i Wigury - przekonywał Grzegorz Madrjas.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 lip 2015, 18:29

Analizujecie mapkę, przygotowaną przez gazetowego grafika? Chyba wam się nudzi w kanikułę.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 lip 2015, 18:36

A mamy coś lepszego do analizowania? :>
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 lip 2015, 19:31

Analizujemy, bo jeszcze wczoraj "obowiązywał" wariant z przejściem wzdłuż Banacha bokiem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 lip 2015, 21:43

Bastian pisze:Analizujecie mapkę, przygotowaną przez gazetowego grafika? Chyba wam się nudzi w kanikułę.
Nie mapkę, tylko konsekwencje poprowadzenia trasy środkiem. Jedną z nich może być układ wyrysowany przez grafika. Z chęcią poaanlizowałbym coś wiarygodniejszego, ale chwilowo takich materiałów nie mam.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4779
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 lip 2015, 22:08

Bastian pisze:Analizujecie mapkę, przygotowaną przez gazetowego grafika? Chyba wam się nudzi w kanikułę.
Mapka to tylko nałożenie torów na to co jest, a przecież wiadomo że coś będzie inaczej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lip 2015, 6:48

MichalJ pisze:Analizujemy, bo jeszcze wczoraj "obowiązywał" wariant z przejściem wzdłuż Banacha bokiem.
W jakim sensie "obowiązywał "?

A wjazd powinien być z obu stron. W przeciwieństwie do przystanku, który dla tramwaju tranzytowego powinien byc obustronnie przy Zwirkach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 8:06

Glonojad pisze:
MichalJ pisze:Analizujemy, bo jeszcze wczoraj "obowiązywał" wariant z przejściem wzdłuż Banacha bokiem.
W jakim sensie "obowiązywał "?
W sensie, że jedynym publicznie dostępnym dokumentem jest raport wykonalności z takim przebiegiem.
A wjazd powinien być z obu stron. W przeciwieństwie do przystanku, który dla tramwaju tranzytowego powinien byc obustronnie przy Zwirkach.
Aha, a generatory potoków to sobie pominiemy. To może dobrze, że nie będzie tramwaju na KP, bo zrobiliby przystanek przy Ordynackiej i następny przy Miodowej.

(Co to znaczy 'obustronnie'?)

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 08 lip 2015, 9:32

Pętla Banacha nie idzie do likwidacji?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 9:42

Nie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lip 2015, 14:10

Moim zdaniem generatorem ruchu jest szpital, a nie petla. A ze szpitala rownie blisko, jak nie bliżej, byłoby do przystanku rozpietego między Zwirkami a wyjazdem ze Szpitala (z nowym przejściem dla pieszycj przy tym wylocie).

Ale tez sie ciesze, ze nie ma tramwaju na Trakcie, walka z polityką zatrzymywania tramwaju przy kazdej większej bramie bylaby tam bardzo trudna. :p między Ordynacka a Miodowa jest jednak "nieco" dalej niz między Zwirkami a Grojecka.

@StaryPingwin: nie, chox gdybym mial tali wybor, przehandlowalbym ja chetnie za Prawo Wjazdu i Postoju na Szczesliwice ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 08 lip 2015, 14:51

Generatorami są też MIMUW i hale sportowe UW.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 14:53

Tam jest prawie 800 metrów. Wydłużasz mi dojście do przystanku o 400 m, bo Pasteura jest idealnie pośrodku... Przy Pasteura masz Fizykę, Matematykę, Chemię i IBD PAN. Mało?
Nie uważam, żeby przystanki co 400 metrów w takim rejonie, gdzie naprawdę jest mnóstwo pasażerów (studenci na uczelnię samochodami nie wjadą) były za gęsto. Może co 500-600 m byłoby efektywniej, ale tu masz dwa węzły odległe o 800 m i nie uciekniesz od tego.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lip 2015, 15:31

No dobrze, tylko skoro te przystanki takie niezbędne,to czemu przez tyle lat nie powstały autobusowe?

I jak o 400 metrów, skoro ze zbiorczego Banacha (ktory nb moglby sobie pozostać i wciaz byc obslygiwany przez 1) do "mojej" lokalizacji jest gora 200 metrow?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ