Strona 220 z 243

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 14:15
autor: Wiliam
MichalJ pisze:Bardziej mnie ciekawi, jak to ma być na Banacha - nowy wjazd na pętlę ze środka ulicy? Bo chyba jednak nie podwójne tory od Grójeckiej do pętli?
Waraiant z torami po południowej stronie Banacha aż do Żwirki i Wigury nie jest już rozpatrywany?
Teokryt pisze:raptem 70m toru. bez przesady, wjazd od strony Wilanowa potrzebny psu na budę.
Połączeń torowych nigdy za wiele. Choćby do obsługi z Mokotowa linii zaczynających na Banacha.

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 14:52
autor: MichalJ
Analizy wskazują, że lepszy byłby przejazd między jezdniami. Dalej od szpitala, poza tym uniknęlibyśmy wycinania drzew wzdłuż ul. Banacha i ingerowania w zabytkowy szpaler lip w al. Żwirki i Wigury - przekonywał Grzegorz Madrjas.

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 18:29
autor: Bastian
Analizujecie mapkę, przygotowaną przez gazetowego grafika? Chyba wam się nudzi w kanikułę.

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 18:36
autor: JacekM
A mamy coś lepszego do analizowania? :>

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 19:31
autor: MichalJ
Analizujemy, bo jeszcze wczoraj "obowiązywał" wariant z przejściem wzdłuż Banacha bokiem.

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 21:43
autor: fik
Bastian pisze:Analizujecie mapkę, przygotowaną przez gazetowego grafika? Chyba wam się nudzi w kanikułę.
Nie mapkę, tylko konsekwencje poprowadzenia trasy środkiem. Jedną z nich może być układ wyrysowany przez grafika. Z chęcią poaanlizowałbym coś wiarygodniejszego, ale chwilowo takich materiałów nie mam.

Nowe trasy tramwajowe

: 07 lip 2015, 22:08
autor: Wiliam
Bastian pisze:Analizujecie mapkę, przygotowaną przez gazetowego grafika? Chyba wam się nudzi w kanikułę.
Mapka to tylko nałożenie torów na to co jest, a przecież wiadomo że coś będzie inaczej.

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 6:48
autor: Glonojad
MichalJ pisze:Analizujemy, bo jeszcze wczoraj "obowiązywał" wariant z przejściem wzdłuż Banacha bokiem.
W jakim sensie "obowiązywał "?

A wjazd powinien być z obu stron. W przeciwieństwie do przystanku, który dla tramwaju tranzytowego powinien byc obustronnie przy Zwirkach.

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 8:06
autor: MichalJ
Glonojad pisze:
MichalJ pisze:Analizujemy, bo jeszcze wczoraj "obowiązywał" wariant z przejściem wzdłuż Banacha bokiem.
W jakim sensie "obowiązywał "?
W sensie, że jedynym publicznie dostępnym dokumentem jest raport wykonalności z takim przebiegiem.
A wjazd powinien być z obu stron. W przeciwieństwie do przystanku, który dla tramwaju tranzytowego powinien byc obustronnie przy Zwirkach.
Aha, a generatory potoków to sobie pominiemy. To może dobrze, że nie będzie tramwaju na KP, bo zrobiliby przystanek przy Ordynackiej i następny przy Miodowej.

(Co to znaczy 'obustronnie'?)

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 9:32
autor: Stary Pingwin
Pętla Banacha nie idzie do likwidacji?

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 9:42
autor: MichalJ
Nie.

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 14:10
autor: Glonojad
Moim zdaniem generatorem ruchu jest szpital, a nie petla. A ze szpitala rownie blisko, jak nie bliżej, byłoby do przystanku rozpietego między Zwirkami a wyjazdem ze Szpitala (z nowym przejściem dla pieszycj przy tym wylocie).

Ale tez sie ciesze, ze nie ma tramwaju na Trakcie, walka z polityką zatrzymywania tramwaju przy kazdej większej bramie bylaby tam bardzo trudna. :p między Ordynacka a Miodowa jest jednak "nieco" dalej niz między Zwirkami a Grojecka.

@StaryPingwin: nie, chox gdybym mial tali wybor, przehandlowalbym ja chetnie za Prawo Wjazdu i Postoju na Szczesliwice ;)

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 14:51
autor: JacekM
Generatorami są też MIMUW i hale sportowe UW.

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 14:53
autor: MichalJ
Tam jest prawie 800 metrów. Wydłużasz mi dojście do przystanku o 400 m, bo Pasteura jest idealnie pośrodku... Przy Pasteura masz Fizykę, Matematykę, Chemię i IBD PAN. Mało?
Nie uważam, żeby przystanki co 400 metrów w takim rejonie, gdzie naprawdę jest mnóstwo pasażerów (studenci na uczelnię samochodami nie wjadą) były za gęsto. Może co 500-600 m byłoby efektywniej, ale tu masz dwa węzły odległe o 800 m i nie uciekniesz od tego.

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 15:31
autor: Glonojad
No dobrze, tylko skoro te przystanki takie niezbędne,to czemu przez tyle lat nie powstały autobusowe?

I jak o 400 metrów, skoro ze zbiorczego Banacha (ktory nb moglby sobie pozostać i wciaz byc obslygiwany przez 1) do "mojej" lokalizacji jest gora 200 metrow?