Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lut 2015, 22:18

Tylko czy prawdziwe?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 lut 2015, 22:20

Tak. Sprawdzałem, czy 77 w DS będzie jeździć co 7,5, czy co 15 minut. I będzie co 7,5.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 20 lut 2015, 10:04

a/p TALENT pisze:Brnijmy w śmieszności dalej - ZTM, TW, MZA, SKM, Metro, KM to kosztowny zbytek, wsiobusy załatwią nam tanią komunikację zbiorową w stolicy!
Mało trafiony żarcik. Próbuj dalej.

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 lut 2015, 10:12

Cóż, elektorat mamy taki, że jeździ wsiobusami i pełnoletnimi golfami. Strach pomyśleć o konsekwencjach wycofania z ruchu tego sprzętu. Może za kilka lat właściciele wsiobusów odkupią wozy od PB, a kierowcy starych golfów przesiądą się na nowe golfy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 20 lut 2015, 10:17

Stary Pingwin pisze:Może za kilka lat właściciele wsiobusów odkupią wozy od PB,
Tabor, którym dysponuje PB nie nadaje się do ruchu aglo.

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 lut 2015, 10:21

To był przykład. Wydaje mi się, że linia radzymińska ma o wiele lepszy tabor, niż na początku.
miłośnik 13N

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 20 lut 2015, 10:32

Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.



Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.



Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 20 lut 2015, 10:49

A cała dyskusja o tej komunikacji nie ma nic wspólnego z wyłaczeniem z ruchu Mostu Łazienkowskiego.

Ja obecnie wygląda przejazd w popołudniowym szczycie tramwajem Alejami przez Centrum? Dalej sie blokuja ronda czy mozna zaryzykowac jazde tramwajem?

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 lut 2015, 10:57

Na każde światło przejeżdżają dwa składy. Blokowaniu torowiska zapobiega obecność policji i nadzorów ruchu.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1716
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 20 lut 2015, 12:37

Nie odkrywam koła na nowo, ale temat dezorganizacji ruchu ulicznego w W-wie przewijał się na forum wawkomu wielokrotnie. Przy okazji długotrwałego wyłączenia mostu łazienkowskiego trzeba jeszcze raz kompleksowo podejść do zmian organizacyjnych w ruchu ulicznym. Jednym z tematów do załatwienia jest ucywilizowanie / nie likwidacja ! / problemu tzw. wsiobusów. Kolejny temat to wprowadzenie realnego uprzywilejowania dla tramwajów, reforma systemu płatnego parkowania itd. Zmiany organizacyjne nie wymagające specjalnych nakładów, ale o wybitnie korzystnym wskaźniku koszt/efekt. Wykasuje się wtedy głupie tematy zastępcze typu: most pontonowy czy składany most saperski Baileya.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lut 2015, 18:16

Strefa parkowania nie wymaga fundamentalnej reorganizacji, tylko po prostu egzekwowania.

Przejazd tramwajem: przytyka się nieco, przejeżdża się na drugich światłach raz i drugi. Góra 3 min w plecy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2015, 18:56

Czy komentujemy w ogóle pomysły J. Sasina czy spuszczamy na nie zasłonę milczenia?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 20 lut 2015, 19:01

Glonojad pisze:Czy komentujemy w ogóle pomysły J. Sasina czy spuszczamy na nie zasłonę milczenia?
Jestem zdecydowanie za tym drugim rozwiązaniem ze względu na ich absurdalność.

ouizosi
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2015, 20:09

Post autor: ouizosi » 22 lut 2015, 19:25

Czy wobec utworzenia buspasów na Wale planowane jest przesunięcie tamże autobusów (przynajmniej części) z Gocławia w godzinach szczytu porannego (zamiast przejazdu Saską Kępą)? Wobec braku możliwości wjechania samochodami prywatnymi z Wału na Most Poniatowskiego Saska Kępa stanie już w kompletnych korkach po 7 rano, więc i tak jedynym wyjściem pozostanie przesiadka na kładce nad Trasą w autobusy na dole.



Czy wobec utworzenia buspasów na Wale planowane jest przesunięcie tamże autobusów (przynajmniej części) z Gocławia w godzinach szczytu porannego (zamiast przejazdu Saską Kępą)? Wobec braku możliwości wjechania samochodami prywatnymi z Wału na Most Poniatowskiego Saska Kępa stanie już w kompletnych korkach po 7 rano, więc i tak jedynym wyjściem pozostanie przesiadka na kładce nad Trasą w autobusy na dole.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lut 2015, 21:04

ZTM pisze:Od 23 lutego br. na moście Poniatowskiego, Wale Miedzeszyńskim i w Al. Jerozolimskich będą funkcjonowały dodatkowe buspasy. Zostaną wytyczone, aby usprawnić przejazd autobusów przez most Poniatowskiego.

Od 14 lutego wszystkie autobusy kursujące mostem Łazienkowskim – w związku z pożarem przeprawy – zostały skierowane na most Poniatowskiego.

- W tej trudnej sytuacji wprowadzamy kolejne ułatwienia komunikacyjne. Chcemy żeby jak najwięcej mieszkańców stolicy mogło sprawnie przemieszczać się po Warszawie – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent m.st. Warszawy.

Aby usprawnić przejazd przez zostaną wytyczone dodatkowe odcinki buspasów:

W kierunku centrum:

- Wale Miedzeszyńskim, na odcinku od ulicy Zwycięzców do wjazdu na most Poniatowskiego (przy Stadionie Narodowym)

- na moście Poniatowskiego, na odcinku od ronda Waszyngtona do obecnie funkcjonującego odcinka buspasa w Alejach Jerozolimskich

Te pasy tylko dla autobusów będą obowiązywały tylko w godzinach porannego szczytu, czyli w godz. 7.00 – 10.00. Dodatkowo – w tych samych godzinach – wjazd na most Poniatowskiego z Wału Miedzeszyńskiego będzie przeznaczony tylko dla komunikacji miejskiej.

W kierunku Pragi:

- w ciągu Alej Jerozolimskich – od ronda de Gaulle’a do zjazdu na Wał Miedzeszyński

- na Wale Miedzeszyńskim (lewy pas) od zjazdu z mostu Poniatowskiego do al. Stanów Zjednoczonych.

Te odcinki buspasów będą obowiązywały tylko w popołudniowym szczycie, czyli w godz. 15.00 – 19.00. Ze względu na wytyczenie buspasa na lewym pasie ruchu – zawieszone zostanie funkcjonowanie – tylko dla linii dziennych – przystanku KRYNICZNA 01.
Długo bym myślał nad tą głupotą z Kryniczną. W ogóle mam wątpliwości czy potrzebny jest buspas na Wale Miedzeszyńskim od Mostu Poniatowskiego do Mostu Łazienkowskiego.
Obrazek

Zablokowany