Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36681
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tylko czy prawdziwe?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tak. Sprawdzałem, czy 77 w DS będzie jeździć co 7,5, czy co 15 minut. I będzie co 7,5.
Mało trafiony żarcik. Próbuj dalej.a/p TALENT pisze:Brnijmy w śmieszności dalej - ZTM, TW, MZA, SKM, Metro, KM to kosztowny zbytek, wsiobusy załatwią nam tanią komunikację zbiorową w stolicy!
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Cóż, elektorat mamy taki, że jeździ wsiobusami i pełnoletnimi golfami. Strach pomyśleć o konsekwencjach wycofania z ruchu tego sprzętu. Może za kilka lat właściciele wsiobusów odkupią wozy od PB, a kierowcy starych golfów przesiądą się na nowe golfy.
miłośnik 13N
Tabor, którym dysponuje PB nie nadaje się do ruchu aglo.Stary Pingwin pisze:Może za kilka lat właściciele wsiobusów odkupią wozy od PB,
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To był przykład. Wydaje mi się, że linia radzymińska ma o wiele lepszy tabor, niż na początku.
miłośnik 13N
Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.
Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.
Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.
Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.
Co do radzymińskiej to się nie wypowiem, ale tabor na linii karczewskiej jakieś 20 lat temu, to było istne muzeum. A teraz toto przerażenia nie budzi i ma nawet rozkłady.
A cała dyskusja o tej komunikacji nie ma nic wspólnego z wyłaczeniem z ruchu Mostu Łazienkowskiego.
Ja obecnie wygląda przejazd w popołudniowym szczycie tramwajem Alejami przez Centrum? Dalej sie blokuja ronda czy mozna zaryzykowac jazde tramwajem?
Ja obecnie wygląda przejazd w popołudniowym szczycie tramwajem Alejami przez Centrum? Dalej sie blokuja ronda czy mozna zaryzykowac jazde tramwajem?
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na każde światło przejeżdżają dwa składy. Blokowaniu torowiska zapobiega obecność policji i nadzorów ruchu.
miłośnik 13N
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Nie odkrywam koła na nowo, ale temat dezorganizacji ruchu ulicznego w W-wie przewijał się na forum wawkomu wielokrotnie. Przy okazji długotrwałego wyłączenia mostu łazienkowskiego trzeba jeszcze raz kompleksowo podejść do zmian organizacyjnych w ruchu ulicznym. Jednym z tematów do załatwienia jest ucywilizowanie / nie likwidacja ! / problemu tzw. wsiobusów. Kolejny temat to wprowadzenie realnego uprzywilejowania dla tramwajów, reforma systemu płatnego parkowania itd. Zmiany organizacyjne nie wymagające specjalnych nakładów, ale o wybitnie korzystnym wskaźniku koszt/efekt. Wykasuje się wtedy głupie tematy zastępcze typu: most pontonowy czy składany most saperski Baileya.
ZUS fundatorem emigracji
Strefa parkowania nie wymaga fundamentalnej reorganizacji, tylko po prostu egzekwowania.
Przejazd tramwajem: przytyka się nieco, przejeżdża się na drugich światłach raz i drugi. Góra 3 min w plecy.
Przejazd tramwajem: przytyka się nieco, przejeżdża się na drugich światłach raz i drugi. Góra 3 min w plecy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy komentujemy w ogóle pomysły J. Sasina czy spuszczamy na nie zasłonę milczenia?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jestem zdecydowanie za tym drugim rozwiązaniem ze względu na ich absurdalność.Glonojad pisze:Czy komentujemy w ogóle pomysły J. Sasina czy spuszczamy na nie zasłonę milczenia?
Czy wobec utworzenia buspasów na Wale planowane jest przesunięcie tamże autobusów (przynajmniej części) z Gocławia w godzinach szczytu porannego (zamiast przejazdu Saską Kępą)? Wobec braku możliwości wjechania samochodami prywatnymi z Wału na Most Poniatowskiego Saska Kępa stanie już w kompletnych korkach po 7 rano, więc i tak jedynym wyjściem pozostanie przesiadka na kładce nad Trasą w autobusy na dole.
Czy wobec utworzenia buspasów na Wale planowane jest przesunięcie tamże autobusów (przynajmniej części) z Gocławia w godzinach szczytu porannego (zamiast przejazdu Saską Kępą)? Wobec braku możliwości wjechania samochodami prywatnymi z Wału na Most Poniatowskiego Saska Kępa stanie już w kompletnych korkach po 7 rano, więc i tak jedynym wyjściem pozostanie przesiadka na kładce nad Trasą w autobusy na dole.
Czy wobec utworzenia buspasów na Wale planowane jest przesunięcie tamże autobusów (przynajmniej części) z Gocławia w godzinach szczytu porannego (zamiast przejazdu Saską Kępą)? Wobec braku możliwości wjechania samochodami prywatnymi z Wału na Most Poniatowskiego Saska Kępa stanie już w kompletnych korkach po 7 rano, więc i tak jedynym wyjściem pozostanie przesiadka na kładce nad Trasą w autobusy na dole.
Długo bym myślał nad tą głupotą z Kryniczną. W ogóle mam wątpliwości czy potrzebny jest buspas na Wale Miedzeszyńskim od Mostu Poniatowskiego do Mostu Łazienkowskiego.ZTM pisze:Od 23 lutego br. na moście Poniatowskiego, Wale Miedzeszyńskim i w Al. Jerozolimskich będą funkcjonowały dodatkowe buspasy. Zostaną wytyczone, aby usprawnić przejazd autobusów przez most Poniatowskiego.
Od 14 lutego wszystkie autobusy kursujące mostem Łazienkowskim – w związku z pożarem przeprawy – zostały skierowane na most Poniatowskiego.
- W tej trudnej sytuacji wprowadzamy kolejne ułatwienia komunikacyjne. Chcemy żeby jak najwięcej mieszkańców stolicy mogło sprawnie przemieszczać się po Warszawie – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent m.st. Warszawy.
Aby usprawnić przejazd przez zostaną wytyczone dodatkowe odcinki buspasów:
W kierunku centrum:
- Wale Miedzeszyńskim, na odcinku od ulicy Zwycięzców do wjazdu na most Poniatowskiego (przy Stadionie Narodowym)
- na moście Poniatowskiego, na odcinku od ronda Waszyngtona do obecnie funkcjonującego odcinka buspasa w Alejach Jerozolimskich
Te pasy tylko dla autobusów będą obowiązywały tylko w godzinach porannego szczytu, czyli w godz. 7.00 – 10.00. Dodatkowo – w tych samych godzinach – wjazd na most Poniatowskiego z Wału Miedzeszyńskiego będzie przeznaczony tylko dla komunikacji miejskiej.
W kierunku Pragi:
- w ciągu Alej Jerozolimskich – od ronda de Gaulle’a do zjazdu na Wał Miedzeszyński
- na Wale Miedzeszyńskim (lewy pas) od zjazdu z mostu Poniatowskiego do al. Stanów Zjednoczonych.
Te odcinki buspasów będą obowiązywały tylko w popołudniowym szczycie, czyli w godz. 15.00 – 19.00. Ze względu na wytyczenie buspasa na lewym pasie ruchu – zawieszone zostanie funkcjonowanie – tylko dla linii dziennych – przystanku KRYNICZNA 01.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)