Warszawa
INWESTYCJE
Druga linia metra ma być dłuższa
Oprawie kilometr dalej, niż planowano, dojedzie druga linia metra. Tereny Chrzanowa (Bemowo), gdzie miała powstać stacja techniczno-postojowa, miasto przeznaczy pod zabudowę mieszkaniową.
Do wczoraj urzędnicy zapewniali, że na zachód od ul. Lazurowej powstanie po 2013 roku "zajezdnia" dla drugiej linii: 30 hektarów hangarów, warsztatów i torów.
-Chrzanów to bardzo atrakcyjny teren, którego szkoda na taki cel - mówi szef Biura Komunikacji Mieczysław Reksnis. - Nową stację techniczno-postojową wyznaczyliśmy więc w Morach, między ul. Połczyńską a torami kolejowymi - ujawnia.
Według prezesa Metra Warszawskiego Jerzego Lejka stacja Chrzanów będzie przelotowa (po wysadzeniu pasażerów pociągi pojadą dalej do stacji technicznej w Morach). Skrzyżowanie ul. Górczewskiej z Lazurową ma się zaś zamienić w węzeł komunikacyjny - z pętlą autobusową i tramwajową.
Czy osiedla w Chrzanowie będą się cieszyły popularnością? Bliskość metra może wywindować do astronomicznego pułapu ceny za metr. Zainteresowanie klientów może ostudzić jedynie bliskość planowanych tras: łącznika z autostradą A2 i ul. Nowolazurowej.
kmaj
[ Dodano: 2007-03-30, 00:02 ]
o to się nie martw Zobacz ile np. kosztują mieszkania przy KEN-ieDennis pisze:Ciekaw tylko jestem, czy te "hektary gruntu" pójdą za więcej, niż będzie kosztował ten kawał dodatkowego tunelu do Mor