207 też łapaliAdam G. pisze:Paranoja. Tyle ode mnie. Odesłanie do automatu to naturalna rzecz którą bym zrobił, będąc kierowcą odbywającym przerwę.
Biletomaty na przystankach
Moderator: JacekM
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Szczerze mówiąc byłem w takim szoku, że nie sfotografowałem... W każdym razie leży na podłodze w 7/185 Ale wygląda mniej więcej tak: białe, cienkie czarne poziome kreski w tych samych miejscach, co na poprzednich biletach automatowych i na górze, jak na starych kartonikach, obok siebie jedno koło drugiego logo ZTM, tylko to nowe. Mam nadzieję, że choć w 1% zaspokoiłem Twoją ciekawość i mózg wyprodukował Ci mniej więcej pożądany obrazMeWa pisze:o - masz zdjęcie?R-9 Chełmska pisze:Od kiedy bilety drukuje się na białych papierkach z nowym logo?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Kurcze, to jakaś głupota (o ile ja dobrze to zrozumiałem co tam jest napisane). Szkoda, że ZTM tak gorąco nie troszczy się o to, aby w jak największej liczbie wozów MZA były zainstalowane biletomaty, jeśli chce żeby bilety były łatwo dostępne dla pasażera. Ja bym udał się do dziennikarzy na miejscu kierowców, którym zabrano premię z tego powodu.Szeregowy_Równoległy pisze:Czytałeś link JKTpl-a?
Bardzo niedobrze ... Dziennikarz powinien umieć wyłapywać ironię.Adam G. pisze:Nie złapałeś ironii, wyjątkowo trafnej.
I byłbyś podpadnięty . Oj, coś czuję, że też nie będziesz kochał ZTM-u jako kierowca autobusu...Adam G. pisze:Paranoja. Tyle ode mnie. Odesłanie do automatu to naturalna rzecz którą bym zrobił, będąc kierowcą odbywającym przerwę.
Może tak a może nie, w każdym razie pozostawię to poza sferą publicznąlevar pisze:I byłbyś podpadnięty . Oj, coś czuję, że też nie będziesz kochał ZTM-u jako kierowca autobusu...
Faktem jest, że ktoś stworzył nadmiar bezsensownych przepisów. Dla mnie oczywistym jest, że w wozie z biletomatem kierowca nie sprzedaje biletów i może ich nie mieć. Co więcej - uważam że w przypadku awarii automatu pasażer powinien mieć prawo do kontynuowania podróży bez biletu (szczególnie gdy biletomatów będzie więcej i przestaną być luksusową formą sprzedaży). To będzie prawdziwy ukłon w stronę ludzi, który z pewnością pozytywnie poskutkuje marketingowo.
Tak usilne wychodzenie frontem do pasażera naraża ZTM na śmieszność. Moim zdaniem to tylko kwestia czasu, kiedy pojawi się jakiś prześmiewczy artykuł w prasie.
Nijak nie zrozumiem wytłumaczenia, że ktoś może sobie nie poradzić z obsługą automatu. Niech kupi bilet w kiosku. Idąc tym tropem, niedługo kierowcy będą musieli odprowadzać starsze panie pod klatkę bo przecież mogą sobie "nie poradzić" z dojściem.
noidea
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
raczej powiedziałbym, że ktoś usilnie chce stosować literę prawa wbrew jego "duchowi"... Stawiałbym raczej na nadgorliwość, która przysłania zdrowy rozsądek.Adam G. pisze:Faktem jest, że ktoś stworzył nadmiar bezsensownych przepisów.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Niestety żyjemy w czasach, w których na wszystko musi być przepis. Ktoś więc ma podstawę do tego by stosować się do nawet najbardziej idiotycznego przepisu i nie można mu oficjalnie niczego zarzucić.MeWa pisze:raczej powiedziałbym, że ktoś usilnie chce stosować literę prawa wbrew jego "duchowi"... Stawiałbym raczej na nadgorliwość, która przysłania zdrowy rozsądek.Adam G. pisze:Faktem jest, że ktoś stworzył nadmiar bezsensownych przepisów.
Skoro więc ktoś ucieka się do takiej nadgorliwości, należy czym prędzej zmienić przepisy i zapisać w nich, że w pojeździe z biletomatem kierowca nie prowadzi sprzedaży biletów. Proste jak drut, dziwne że nikt jeszcze na to nie wpadł.
noidea
-
- Posty: 5837
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Powinno być jak w SKM. Biletomat działa, kierownik pociągu nie sprzedaje biletów. Biletomat nie działa, to wtedy kierownik pociągu sprzedaje bilety.Adam G. pisze: Co więcej - uważam że w przypadku awarii automatu pasażer powinien mieć prawo do kontynuowania podróży bez biletu (szczególnie gdy biletomatów będzie więcej i przestaną być luksusową formą sprzedaży). To będzie prawdziwy ukłon w stronę ludzi, który z pewnością pozytywnie poskutkuje marketingowo.
I idąc tym tropem - albo docelowo w każym autobusie będzie biletomat, albo każdy kierowca powinien mieć taki automat (w postaci drukarki/kasy fiskalnej czy co tam w PKS-ach jeździ) i nie móc tłumaczyć się (nie mówię, że nieprawdziwie), ze nie ma biletów.SławekM pisze:Biletomat działa, kierownik pociągu nie sprzedaje biletów. Biletomat nie działa, to wtedy kierownik pociągu sprzedaje bilety
Inna alternatywa: albo będzie stała i całodobowa możliwość zakupu biletu w wozie - albo nie powinno jej być wcale.Przy czym opowiadałbym się za tym pierwszym, oczywiście, a zawsze przeciw takiemu systemowi jak obecnie, gdzie niby bilet w pojeździe kupić można ale w praktyce często nie można, a za brak mozliwości odpowiada pasażer w przypadku kontroli.
Popatrz, jaka franca!
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec