Strona 23 z 45

: 12 gru 2011, 22:41
autor: Szeregowy_Równoległy
Adam G. pisze:Paranoja. Tyle ode mnie. Odesłanie do automatu to naturalna rzecz którą bym zrobił, będąc kierowcą odbywającym przerwę.
207 też łapali :D

: 12 gru 2011, 22:42
autor: MeWa
R-9 Chełmska pisze:Od kiedy bilety drukuje się na białych papierkach z nowym logo?
o - masz zdjęcie? :)

: 12 gru 2011, 23:37
autor: R-9 Chełmska
MeWa pisze:
R-9 Chełmska pisze:Od kiedy bilety drukuje się na białych papierkach z nowym logo?
o - masz zdjęcie? :)
Szczerze mówiąc byłem w takim szoku, że nie sfotografowałem... W każdym razie leży na podłodze w 7/185 ;) Ale wygląda mniej więcej tak: białe, cienkie czarne poziome kreski w tych samych miejscach, co na poprzednich biletach automatowych i na górze, jak na starych kartonikach, obok siebie jedno koło drugiego logo ZTM, tylko to nowe. Mam nadzieję, że choć w 1% zaspokoiłem Twoją ciekawość i mózg wyprodukował Ci mniej więcej pożądany obraz ;)

: 13 gru 2011, 8:22
autor: Solaris U10
Wyglądają dokładnie tak.

: 13 gru 2011, 19:16
autor: fraktal
Szeregowy_Równoległy pisze:Czytałeś link JKTpl-a?
Kurcze, to jakaś głupota (o ile ja dobrze to zrozumiałem co tam jest napisane). Szkoda, że ZTM tak gorąco nie troszczy się o to, aby w jak największej liczbie wozów MZA były zainstalowane biletomaty, jeśli chce żeby bilety były łatwo dostępne dla pasażera. Ja bym udał się do dziennikarzy na miejscu kierowców, którym zabrano premię z tego powodu. :razz:

: 14 gru 2011, 0:24
autor: levar
Adam G. pisze:Nie złapałeś ironii, wyjątkowo trafnej.
Bardzo niedobrze :sad:... Dziennikarz powinien umieć wyłapywać ironię.
Adam G. pisze:Paranoja. Tyle ode mnie. Odesłanie do automatu to naturalna rzecz którą bym zrobił, będąc kierowcą odbywającym przerwę.
I byłbyś podpadnięty :D . Oj, coś czuję, że też nie będziesz kochał ZTM-u jako kierowca autobusu... O-)

: 14 gru 2011, 0:44
autor: Adam G.
levar pisze:I byłbyś podpadnięty :D . Oj, coś czuję, że też nie będziesz kochał ZTM-u jako kierowca autobusu... O-)
Może tak a może nie, w każdym razie pozostawię to poza sferą publiczną :P
Faktem jest, że ktoś stworzył nadmiar bezsensownych przepisów. Dla mnie oczywistym jest, że w wozie z biletomatem kierowca nie sprzedaje biletów i może ich nie mieć. Co więcej - uważam że w przypadku awarii automatu pasażer powinien mieć prawo do kontynuowania podróży bez biletu (szczególnie gdy biletomatów będzie więcej i przestaną być luksusową formą sprzedaży). To będzie prawdziwy ukłon w stronę ludzi, który z pewnością pozytywnie poskutkuje marketingowo.
Tak usilne wychodzenie frontem do pasażera naraża ZTM na śmieszność. Moim zdaniem to tylko kwestia czasu, kiedy pojawi się jakiś prześmiewczy artykuł w prasie.
Nijak nie zrozumiem wytłumaczenia, że ktoś może sobie nie poradzić z obsługą automatu. Niech kupi bilet w kiosku. Idąc tym tropem, niedługo kierowcy będą musieli odprowadzać starsze panie pod klatkę bo przecież mogą sobie "nie poradzić" z dojściem.

: 14 gru 2011, 0:51
autor: MeWa
Adam G. pisze:Faktem jest, że ktoś stworzył nadmiar bezsensownych przepisów.
raczej powiedziałbym, że ktoś usilnie chce stosować literę prawa wbrew jego "duchowi"... Stawiałbym raczej na nadgorliwość, która przysłania zdrowy rozsądek.

: 14 gru 2011, 0:55
autor: Adam G.
MeWa pisze:
Adam G. pisze:Faktem jest, że ktoś stworzył nadmiar bezsensownych przepisów.
raczej powiedziałbym, że ktoś usilnie chce stosować literę prawa wbrew jego "duchowi"... Stawiałbym raczej na nadgorliwość, która przysłania zdrowy rozsądek.
Niestety żyjemy w czasach, w których na wszystko musi być przepis. Ktoś więc ma podstawę do tego by stosować się do nawet najbardziej idiotycznego przepisu i nie można mu oficjalnie niczego zarzucić.
Skoro więc ktoś ucieka się do takiej nadgorliwości, należy czym prędzej zmienić przepisy i zapisać w nich, że w pojeździe z biletomatem kierowca nie prowadzi sprzedaży biletów. Proste jak drut, dziwne że nikt jeszcze na to nie wpadł.

: 14 gru 2011, 0:59
autor: MeWa
Ktoś ma podstawę, ale czy musi stosować?
Widocznie nie jest to w interesie organizatora - zawsze dodatkowe wpływy z tytułu kar...

: 14 gru 2011, 1:03
autor: Stary Pingwin
Co roku w grudniu są przeprowadzane dziwne akcje. W tym roku padło na bilety. Budżet się organizatorowi nie domyka czy co?

: 14 gru 2011, 8:06
autor: KwZ
I można w ten sposób ściągnąć 0,1% rocznego budżetu? Stawiałbym raczej na jedną milionową.

: 14 gru 2011, 10:30
autor: SławekM
Adam G. pisze: Co więcej - uważam że w przypadku awarii automatu pasażer powinien mieć prawo do kontynuowania podróży bez biletu (szczególnie gdy biletomatów będzie więcej i przestaną być luksusową formą sprzedaży). To będzie prawdziwy ukłon w stronę ludzi, który z pewnością pozytywnie poskutkuje marketingowo.
Powinno być jak w SKM. Biletomat działa, kierownik pociągu nie sprzedaje biletów. Biletomat nie działa, to wtedy kierownik pociągu sprzedaje bilety.

: 14 gru 2011, 11:09
autor: drapka
SławekM pisze:Biletomat działa, kierownik pociągu nie sprzedaje biletów. Biletomat nie działa, to wtedy kierownik pociągu sprzedaje bilety
I idąc tym tropem - albo docelowo w każym autobusie będzie biletomat, albo każdy kierowca powinien mieć taki automat (w postaci drukarki/kasy fiskalnej czy co tam w PKS-ach jeździ) i nie móc tłumaczyć się (nie mówię, że nieprawdziwie), ze nie ma biletów.
Inna alternatywa: albo będzie stała i całodobowa możliwość zakupu biletu w wozie - albo nie powinno jej być wcale.Przy czym opowiadałbym się za tym pierwszym, oczywiście, a zawsze przeciw takiemu systemowi jak obecnie, gdzie niby bilet w pojeździe kupić można ale w praktyce często nie można, a za brak mozliwości odpowiada pasażer w przypadku kontroli.

: 14 gru 2011, 11:17
autor: R-9 Chełmska
drapka pisze:(w postaci drukarki/kasy fiskalnej czy co tam w PKS-ach jeździ)
Bileterka EMAR 105 ;)