![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Flashu, proszę Cię. Nie poznajesz ludzi, więc...Flash8222 pisze:Ten przetarg robiony jest pod zwiększenie planu od czerwcaPawel_ pisze:A to nie będzie, tak przypadkiem, łatanie dziur po ajentach? Wspominał ktoś o tym?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Midibusy rozumiem, że są zamawiane, ale po cholerę przeguby? Za Jelcze czy za co?
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
A cholera wie, ale pewne jest podniesienie planu od czerwca, a wozy trzeba skądś mieć i dlatego też jest taki krótki termin dostawyPawel_ pisze:Flashu, proszę Cię. Nie poznajesz ludzi, więc...Flash8222 pisze: Ten przetarg robiony jest pod zwiększenie planu od czerwca
Midibusy rozumiem, że są zamawiane, ale po cholerę przeguby? Za Jelcze czy za co?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pytania, odpowiedzi i zmiany SIWZ
http://www.mza.waw.pl//download.php?z=8 ... 1&m=5&c=29
http://www.mza.waw.pl//download.php?z=8 ... 1&m=5&c=29
http://www.mza.waw.pl//download.php?z=8 ... 1&m=5&c=29
http://www.mza.waw.pl//download.php?z=8 ... 1&m=5&c=29
Więcej miejskich autobusów. To nie będą mercedesy?
W skrócie:
20 sztuk MIDI
Lider Trading (Solbus) - 17,835 mln
Solaris - 18,179 mln
16 sztuk prrzegubowych
Solaris - 21 874 320
EvoBus (Mercedes) - 23 114 160
(dane poprawione)
W skrócie:
20 sztuk MIDI
Lider Trading (Solbus) - 17,835 mln
Solaris - 18,179 mln
16 sztuk prrzegubowych
Solaris - 21 874 320
EvoBus (Mercedes) - 23 114 160
(dane poprawione)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przetarg na zamówienie jak dla manufaktury, to i manufaktura wygrywa. Należy się cieszyć, że nie MAZ...
I może właśnie o to chodziło w tym przetargu na "megawymianę" 2% taboru w inwentarzu...
I może właśnie o to chodziło w tym przetargu na "megawymianę" 2% taboru w inwentarzu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wy tu się spieracie a jak wół na dole pisze że po 01.09.2013 cięcia rozkładów. A po rozmowach które już się odbyły między MZA, ratuszem a ZTM. Wozy te kupione są na wymianę taboru a nie na zastąpienie nie których brygad po ajentach. Od 01.09.2013 roku MZA po ajentach bierze tylko dosłownie tylko 19 brygad.
Na tyle zezwala obecna sytuacja taborowa MZA i likwidacja sporej części taboru MZA podczas likwidacji zajezdni Inflancka i Chełmska bo miejsce trzeba było zrobić w innych oddziałach MZA.
A w zamian za kasowane wozy wchodzili ajenci i tak powstał impas bo:
- MZA nawet jakby mieli pieniądze na zakup 100 wozów dodatkowych w zamian za ajentów w roku 2013 odp: brak miejsca w oddziałach na większą liczbę autobusów
- brak kasy na nowe przetargi ( 10 lat temu nikt się tym nie przejmował widocznie, że po zakończeniu kontraktów będą powstawać dziury w obsłudze miasta np. z powodu krachu finansowego i ogromnej dziurki budżetowej )
- ogólnie za podwyższenie biletów od 01.01.2013 od 01.09.2013 czeka nas uszczuplenie puli autobusów o 81 brygad jak na całą sieć linii MZA to dość sporo. Czeka nas więc cięcie w rozkładach i kursowanie jak sardynki w puszcze.
Pozdrawiam.
Na tyle zezwala obecna sytuacja taborowa MZA i likwidacja sporej części taboru MZA podczas likwidacji zajezdni Inflancka i Chełmska bo miejsce trzeba było zrobić w innych oddziałach MZA.
A w zamian za kasowane wozy wchodzili ajenci i tak powstał impas bo:
- MZA nawet jakby mieli pieniądze na zakup 100 wozów dodatkowych w zamian za ajentów w roku 2013 odp: brak miejsca w oddziałach na większą liczbę autobusów
- brak kasy na nowe przetargi ( 10 lat temu nikt się tym nie przejmował widocznie, że po zakończeniu kontraktów będą powstawać dziury w obsłudze miasta np. z powodu krachu finansowego i ogromnej dziurki budżetowej )
- ogólnie za podwyższenie biletów od 01.01.2013 od 01.09.2013 czeka nas uszczuplenie puli autobusów o 81 brygad jak na całą sieć linii MZA to dość sporo. Czeka nas więc cięcie w rozkładach i kursowanie jak sardynki w puszcze.
Pozdrawiam.