Strona 221 z 246
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 17:48
autor: TGM
I dlaczego tramwaj 19 a nie 16 skoro będzie 15? A na Broniewskiego 16 też było. Numery kolejne na Sobieskiego ładnie by się ułożyły...
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 17:57
autor: primoż
TGM pisze: ↑10 cze 2024, 17:48
I dlaczego tramwaj 19 a nie 16 skoro będzie 15? A na Broniewskiego 16 też było. Numery kolejne na Sobieskiego ładnie by się ułożyły...
Przy Sobieskiego jest szpital psychiatryczny, może tam pomogą w rozwiązaniu tego problemu.
Re: Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:08
autor: Łukasz
Emyl pisze:Ciekawe ile z tego się ostanie do uruchomienia. Awantura o zostawienie 131 na Waryńskiego i chociaż co godzinę 519 za 3, 2, 1...
Dokładnie.
Ciekawe czy 15 do Muranowskiej oznacza co 8 minut do momentu zbudowania przelotki (czyli za 5 lat).
Czy 130 znów umrze szybciej niż powstało? I dlaczego nie do Spartańskiej? Żeby nie kusić połączeniem z 1 sierpnia?
Że też wcisnęli w ten projekt wygaszenie 518…
E-2 ze wszystkimi przystankami, żeby się nie okazało, że tramwaj wolniejszy od ekspresu? Ta linia przetrwa wszystko (w przeciwieństwie do 130).
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:21
autor: Georg
518 to dobry pomysł. Ale liczyłem, że projekt założy odwrotnie - podstawowa trasa do Marymontu i kursy wydłużone do Centrum. Wtedy łatwiej by było się ich pozbyć.
Edward jest do wycięcia, ale boją się krzyku o zabranie ostatniej linii ekspresowej.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:24
autor: pawcio
Wolfchen pisze: ↑10 cze 2024, 17:46
Tramwaje między św. Bonifacego a Branickiego będą miały dziury w takcie, co delikatnie mówiąc jest niezrozumiałe dla mnie - więc szumnie zapowiadanego "co 2 minuty w szczycie" nie będzie, za to będzie coś takiego:
Szczyt: 00 02 04 08 10 12 16 18 20 ...
Międzyszczyt: 00 03 06 12 15 18 24 27 ...
DS: 00 07 11 15 22 26 30 ...
15 i 15bis mogą mieć nierówny takt, tak jak np. obecna 9 w weekendy. Co by się zresztą dobrze z zgrywało z pozostałymi trzema slotami na Marszałkowskiej.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:25
autor: Bywalec
Łukasz pisze: ↑10 cze 2024, 18:08
Ciekawe czy 15 do Muranowskiej oznacza co 8 minut do momentu zbudowania przelotki (czyli za 5 lat).
Przelotka ma być budowana teraz w wakacje.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:29
autor: Wolfchen
pawcio pisze: ↑10 cze 2024, 18:24
15 i 15bis mogą mieć nierówny takt, tak jak np. obecna 9 w weekendy. Co by się zresztą dobrze z zgrywało z pozostałymi trzema slotami na Marszałkowskiej.
W pierwszej wchwili tak pomyślałem, natomiast po wczytaniu się w komunikat do konsultacji, to wychodzi, że taki takt ma być na północ od Bonifacego, bo na południe odpada 19, a jest ona wliczana do częstotliwości taktu na wspólnym odcinku.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:30
autor: bentes
Widzę dwie poważne wady:
1. Brak funkcjonującego od kilkudziesięciu lat połączenia Siekierek i Augustówki, realizowanego do niedawna przez 108,
2. Skrócenie 163 (263) do Natolina Północnego, bez oberka przez Dereniową i Centrum Onkologii. Wbrew pozorom, była to fajna dowozówka z osiedli przy Pileckiego do metra. Na plus zwiększona częstotliwość.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:31
autor: pawcio
Nie przywiązywałbym się na etapie tego komunikatu do takich szczegółów.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:43
autor: Delwin
Do czego ma być teraz 131? Kursy co 6 minut i po rejonie gdzie są nonstop korki? No i oczywiście częstotliwość tramwajów - linie "wilanowskie" dostają 30 kursów a 11 ma 7,5...
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:45
autor: adam2239
O ile likwidacja 501 i 522 jest zasadna, o tyle należy zachować linię nr 519, która zapewnia dodatkową funkcję w postaci skomunikowania z Powsińskim Parkiem Kultury.
Kolejna sprawa, zaproponowana zmiana na linii 518 jest totalnym nieporozumieniem, gdyż ta linia - co do zasady - ma łączyć Białołękę z Uniwersytetem oraz Traktem Królewskim, więc przystanek końcowy/początkowy przy placu Trzech Krzyży jest jak najbardziej optymalny (co pokazują również zapełnienia na tej linii).
Linia 517 – zamiast do Placu Trzech Krzyży niech pojedzie do Placu Konstytucji
Do rozważenia:
Linia 108 – wydłużenie z Placu Trzech Krzyży do Dworca Centralnego lub Emilii Plater;
Linia 159 – wydłużenie z Małych Siekierek na Gocław;
Linia 19 - zmiana krańca z Nowego Bemowa na os. Górczewską.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:53
autor: Delwin
131 moim zdaniem jest szykowane do całkowitej kasacji: redukcja częstotliwości i puszczenie jakąś małpią trasą...
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 18:57
autor: Georg
adam2239 pisze: ↑10 cze 2024, 18:45
O ile likwidacja 501 i 522 jest zasadna, o tyle należy zachować linię nr
519, która zapewnia dodatkową funkcję w postaci skomunikowania z Powsińskim Parkiem Kultury.
Kolejna sprawa, zaproponowana zmiana na linii
518 jest totalnym nieporozumieniem, gdyż ta linia - co do zasady - ma łączyć Białołękę z Uniwersytetem oraz Traktem Królewskim, więc przystanek końcowy/początkowy przy placu Trzech Krzyży jest jak najbardziej optymalny (co pokazują również zapełnienia na tej linii).
Linia
517 – zamiast do Placu Trzech Krzyży niech pojedzie do Placu Konstytucji
Do rozważenia:
Linia
108 – wydłużenie z Placu Trzech Krzyży do Dworca Centralnego lub Emilii Plater;
Linia
159 – wydłużenie z Małych Siekierek na Gocław;
Linia 19 - zmiana krańca z Nowego Bemowa na os. Górczewską.
Czytałeś w ogóle ten projekt? 519 będzie się nazywało 239.
517 na pl. Konstytucji? W jakim celu?
Odkąd uruchomiono 518 na Tarchominie jest już 2 i 17. Od biedy może być też przesiadka drzwi w drzwi 116<->518. No i M2 też dowozi do UW i traktu.
159 na Gocław to zupełnie nie rozumiem.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 19:04
autor: Krokiet
517 na Konstytucji wydaje się dobrym pomysłem na zwiększenie podaży między Śródmieściem Płd. a Centralnym, w końcu znika tam 131,501,519 i 522…
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 10 cze 2024, 19:11
autor: ZielonyJamnik
517 to wbrew pozorom genialny pomysł. Oberek przez Metro Świętokrzyska sporo opóźniał. Znowuż teraz z Torwaru, który często jest zastawiony, łapie się opóźnienie na Książęcej. Pl. 3 Krzyży spowoduje mniejsze opóźnienia.
107 jest do podziału na Torwarze.