Strona 221 z 243

Nowe trasy tramwajowe

: 08 lip 2015, 15:57
autor: MichalJ
Bo komunikacja autobusowa na Banacha praktycznie nie istnieje.

Gdzie jest "twoja" lokalizacja? Do Żwirek jest 350 m: http://umapa.pl/72GtU
I na wuj mi jedynka, jak z Mokotowa chcę jeździć?

Nowe trasy tramwajowe

: 09 lip 2015, 7:28
autor: pawcio
A gdyby zrobić tak: na wschód przystanki byłyby za Grójecką (jak obecnie) i przed Żwirkami, w obu przypadkach z obusrtonnymi dojściami do Pawińskiego i wjazdu do szpitala, a w drugą stronę zrobić przystanki przed skrętem w Banacha (co daje wygodniejszą przesiadkę w autobusy na północ), między Pasteura i Pawińskiego (z obustronnym dojściem od razu jako zbiorczy z pętli) i za skrzyżowaniem z Grójecką (skoro powinien być za). Bo o ile na wschód dwa przystanki się bronią, to na zachód przez przystanek aż za Grójecką trochę średnio to wychodzi.

Nowe trasy tramwajowe

: 09 lip 2015, 13:25
autor: person
Lokalizacja przystanków będzie przedmiotem konsultacji społ.?

Nowe trasy tramwajowe

: 09 lip 2015, 14:59
autor: Glonojad
Nie powinna, ale pewnie będzie.

Nowe trasy tramwajowe

: 09 lip 2015, 18:00
autor: Bywalec
W dzisiejszym "Metrze" jest artykuł o tym jak radni dzielnicy Białołęka domagają się powstania trasy tramwajowej na osiedle Derby.

Nowe trasy tramwajowe

: 09 lip 2015, 18:46
autor: Glonojad
Gdyby ostatnich 5 lat nie spędzili na walce z tramwajami i próbą udowodnienia, że na Białołęce zmieszczą się Katowice (300k mieszkańców) jakby nie wystarczył Radom (220), to może by i ten tramwaj mieli.

Nowe trasy tramwajowe

: 09 lip 2015, 19:35
autor: grzegorz
Glonojad pisze:Nie powinna, ale pewnie będzie.
Przerzucanie odpowiwdzialności na osoby niekoniecznie niekompetentne? To tak ma wyglądać ,,demokracja po warszawsku"? (-(

Nowe trasy tramwajowe

: 11 lip 2015, 10:17
autor: Glonojad
Kompetentne, czy nie, Naród chce to,Naród dostanie.

Nowe trasy tramwajowe

: 12 lip 2015, 22:28
autor: Teokryt
Taki pomysł tylko rzucam bo mi na luźno przyszedł do głowy bez sprawdzania czegokolwiek poza mapą - czy wykorzystanie bezużytecznego peronu Metra Stadion jako peronu dla tramwaju do Ząbek ma sens?

Nowe trasy tramwajowe

: 12 lip 2015, 22:30
autor: Glonojad
Mogłoby mieć, choć pytanie, gdzie miałby się w korytarz M3 wpiąć.

Nowe trasy tramwajowe

: 13 lip 2015, 0:04
autor: Wiliam
Jakieś inne miejsce do najprostszej obsługi i nocowania składów na M2 by się przydało, a na to nie prędko się zapowiada.
Wpięło by się to pewnie jakoś na Kijowskiej, tylko w sumie po co? Ząbki dojazd do M2 już mają.

Nowe trasy tramwajowe

: 13 lip 2015, 15:46
autor: Teokryt
to M3 ma nadal sens istnienia?

Nowe trasy tramwajowe

: 13 lip 2015, 20:19
autor: Wiliam
A nie ma?

Nowe trasy tramwajowe

: 13 lip 2015, 21:32
autor: Teokryt
Myślałem ze Tramwaj na Gocław pogrzebie ten pomysł głębiej niż metro... Nawet jeśłi to sens budowy wcześniej niż przed 2030rokiem uważam za absurd.

Tak na marginesie marzy mi sie miejski węzeł komunikacyjny w rejonie Utraty...

Nowe trasy tramwajowe

: 13 lip 2015, 22:17
autor: Wiliam
Tramwaj na Gocław jest jakimś rozwiązaniem, ale jak dla mnie z racji zupełnie innej trasy jest tyle konkurencyjny co komplementarny. M3 w domyśle polepsza obsługę w zasadzie całej Pragi Południe, która wciąż się rozbudowuje i zagęszcza.

Węzeł na Utracie wydaje się być przekreślony choćby z racji istnienia spalarni śmieci, która chyba też ma podlegać rozbudowie. Pomijam fakt że nic tam nie ma i w zasadzie przy dzisiejszych szlakach to miejsce jest po drodze donikąd.