Na pierwszy rzut oka wygląda super. Podobna do mapy ze strony WTP, tyle że z tego co widzę, tutaj jest faktycznie cała aglomeracja. To co na w pierwszej chwili wydaje mi się, że można by nieco zmienić to moim zdaniem są zbyt małe kropki przystanków. Ale ogólnie bardzo fajnie i widać, że musiało być włożone w tą mapę mnóstwo pracy. A nie planujesz jakoś się zatrudnić w ZTM przy robieniu map w takim razie ? Autorka mapy kiedyś tu się wypowiadała że brakuje im ludzi o ile pamiętam.kmwaw pisze: ↑12 maja 2024, 12:00Chciałem przedstawić projekt, który robiłem przez kilka miesięcy. Jest to mapa komunikacji miejskiej w aglomeracji warszawskiej w dzień i noc. Mapa nie jest jeszcze zrobiona w 100%, ale mogę już ją udostępnić. Brakuje nazw: ulic, osiedli, miast, dzielnic, ważnych punktów jak: szpitale, stadiony. Nie ma zaznaczonych miejsc gdzie są cmentarze, lasy, centra handlowe itp. Wszystko to będzie sukcesywnie dodawane i publikowane.
Na tej mapie jest zaznaczony stały układ tras, bez zmian takich jak np. tramwaj do Wilanowa, przebudowa torowiska na Bródnie itp.
Mapa ze zmianami zostanie opublikowana za około miesiąc.
Mapa znajduje się na stronie internetowej w zakładce "mapy i schematy" https://kmwawa.github.io/kmwaw/
Mapa komunikacji miejskiej
Zrobienie tego ręcznie musi być mega żmudne. Fajnie by było mieć opis mapy, żeby się generowała automatycznie. Wprowadzanie zmian to praca na cały etat
ale nie wiem, czy płace w ZTM są tak atrakcyjne, żeby rzucać swoje zajęcie i tam się zatrudniać. Chyba że by chcieli płacić za pracę po godzinach. Tyle że etat po godzinach to…

ŁK
W htmlu na pewno nie robił MAPY, bo to nie jest program, a tym bardziej program graficzny xD
Pytając "w czym" miałem na myśli właśnie program/apkę graficzną.
Pytając "w czym" miałem na myśli właśnie program/apkę graficzną.
w inkscape
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
Do tak zaawansowanych map nie wiem czy nie lepiej mieć oprogramowanie GIS. Np. QGIS jest darmowy. Wprawdzie pewnie ustawienie takiej grafiki będzie bardziej pracochłonne, ale zarządzanie wszystkimi danymi wektorowymi jest na pewno prostsze, nie ma ryzyka, że coś np. się przypadkiem wykasuje, co w programie graficznym pewnie się zdarza. Ja przynajmniej nie wyobrażam sobie robienia zaawansowanych map w programie graficznym. Opisy, np. linii na danym odcinku też można robić, chociaż np. w ArcGIS z którego ja korzystam, jest to dość uciążliwe. No ale wiadomo, że teraz przerzucanie wszystkiego do innego programu to z pewnością bardzo uciążliwe by było.
Dropnęły nowe mapy i schematy z powodu odpalenia 11 na Gagarina.
Niestety schemat szynowy nieustannie pomija fakt skróconych kursów 17 do Tarchomina Kościelnego...
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... zynowa.pdf
Niestety schemat szynowy nieustannie pomija fakt skróconych kursów 17 do Tarchomina Kościelnego...
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... zynowa.pdf
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ciekawe że schemat sugeruje powrót 14 na Wilanowską.
Bo ona formalnie wciąż ma taką trasę w okresie zawieszenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 3083
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A 35 już nie?
Nie próbowałem odtworzyć statusu linii 35, szczególnie że oprócz dylematu Banacha/Wyścigi mamy jeszcze dylemat Piaski/Nowe Bemowo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem