Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 25 sty 2017, 11:11

Jeździłem tam ostatnio i było dobrze, od Centrum do DwC bez zatrzymania a w drugą stronę tradycyjnie chwilę trzeba było poczekać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 sty 2017, 13:42

Jeździłem ta wczoraj i było ok. Z centrum na raz, z centralnego moment oczekiwania o ile wymiana pasażerska nie była wydłużona. Hipolita miałem więc pasażerowie wymieniali się wolniej.
Za to zawrotka przy Białostockiej znowu zezwala samochodom na jazdę idealnie w takim momencie, że tramwaje jadące od Ząbkowskiej muszą się zatrzymać, a motorowi patrzą jak im światło na Wileniaku ucieka.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 25 sty 2017, 14:59

Na EP opracowano programy staloczasowe pogarszajace warunki tramwajow. Jeden plan sterowania do czegos sie nadawal i mial byc wdrozony. Prokektant akomodacji nie zrobil, spadlo to na Siemensa.
Za jakis czas wypadaloby napisac od zera wszystkoe algorytmy w Alejach. Sprobuje, poczawszy od pl. Zawiszy. Byc moze Aleje niebawem beda wzorcowe.

Glowna przyczyna strat czasu w Alejach jest to, ze System potrafi w ciagu dnia zalaczyc program nocny i ogolnie za czesto te programy przelacza.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2017, 17:12

Przystanki mogły by być szersze. A już ustawienie wiar na Centrum jest skandalem... wymieniono na nowe i ciągle tak samo głupio.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 sty 2017, 18:26

A aleje to nie był element jakiegoś megaprogramu z unii? To można dotykać w ogóle?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2017, 18:28

Już można. Stare Pesy też już jeżdżą nie tylko na 9.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 25 sty 2017, 18:32

Aleje były robione prawie 10 lat temu z programu modernizacji Banacha-Gocławek więc okres ochronny inwestycji się zakończył. To był chyba pierwszy unijny remont torowiska w Warszawie?

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 sty 2017, 18:34

A ten zintegrowany system co i na Wisłostradzie jest to nie był z tym połączony?

Tak w ogóle w alejach w dzień to mogłaby być staloczasowka, byle dobrze zsynchronizowana.
ŁK

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 25 sty 2017, 18:56

W Alejach przy EP jeszcze w poniedziałek jechało się bez problemów. Ogólnie w dzień jest dobrze ale rano i wieczorem oraz w weekend trzeba światło odstać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 sty 2017, 22:22

Sebastian pisze:Aleje były robione prawie 10 lat temu z programu modernizacji Banacha-Gocławek więc okres ochronny inwestycji się zakończył. To był chyba pierwszy unijny remont torowiska w Warszawie?
Projekt tramwajowy nie obejmował priorytetu - ten element miał w swoim projekcie ZDM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

gfedorynski
Posty: 716
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 27 sty 2017, 9:56

Ten projekt tramwajowy to w ogóle świetny - nie obejmował priorytetu, wagony wpisane inne, niż się w mediach mówiło. Za moich czasów mówiło się na to "remont torowiska". Dobrze, że teraz taki przekręt już nie przechodzi i chociaż ścieżkę rowerową trzeba dobudować.

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 sty 2017, 12:14

Jarek pisze:Sprobuje, poczawszy od pl. Zawiszy. Byc moze Aleje niebawem beda wzorcowe.
Trzymam kciuki, bo wieczorem światła są całkiem skopane na tym węźle :/ Stałem na drugiego za 1 w kierunku Centrum i nawet nie dane było mi przestawić zwrotnicę i wzbudzić przez to światło gdy jeszcze kocie dla 1 nie zapaliły się a już samochody miały zielone do skrętu w lewo w Towarową. W ten sposób musiałem odstać cały cykl. Za to poprawiono chyba odcinek Gocławek - Czapelska bo praktycznie na raz przejechałem bez strat czasowych.

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 sty 2017, 10:16

Nie tyle prasa, co TVN Warszawa zainteresował się zatorami na północnym wlocie Ronda Zgrupowania AK "Radosław". Już za dwa lata będzie tam wdrożony priorytet. A ja pamiętam, jak dwa składy przejeżdżały na raz , bez priorytetu. Może po prostu wrócić do poprzedniej długości światła zezwalającego dla tramwaju?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 31 sty 2017, 10:41

Jakiś czas temu zwrotnica na Babce rano mi zastrajkowała, więc to zgłosiłem, co skutkowało obecnością NR na Babce do momentu naprawy. A obecność NR skutkowała korkiem zaczynającym się jeszcze przed wiaduktem kolejowym. I mniej więcej tak wygląda priorytet: jest szybko, jak nikt nie patrzy. A jak ktoś patrzy i wozy jeżdżą zgodnie z narzuconymi zasadami, to już szybko nie jest.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 sty 2017, 10:51

Mnie cały czas zastanawia sytuacja z drugiej strony miasta, Woronicza/Wołoska. 31 ma światło zawsze, 17 z miasta też. A 17 do miasta jak podjedzie za późno pod sygnalizator, to kwitnie ponad 3 minuty w oczekiwaniu na zezwalające.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ