Strona 224 z 257

: 17 lut 2009, 14:21
autor: Domino2001
Na poprawę infrastruktury można czekać nawet parę ładnych lat. Tyle krzyku o 103 to jeszcze nie słyszałem. :boks:

: 17 lut 2009, 14:26
autor: Bastian
geograf pisze:Czy na spotkaniu przedstawiono wizję 103 jadącego z Marymonckiej na Wrzeciono i do Huty? :>
Nie.
Domino2001 pisze:Jak skracali 103 do pl. Wilsona to nie pamiętam jaki był argument, żeby wycofywać z Pragi tą linię.
Frekwencja i czas przejazdu. Przypominam, że wtedy 6 kursowała przez Babkę - i okazało się, że liczba chętnych do tłuczenia się stamtąd na Pragę autobusem stopniała do minimum.
Domino2001 pisze:A gdyby 103 dzisiaj miał pierwotną trasę to prędzej byłoby więcej solarisów.
Zdjętych na przykład ze 185 :/
Domino2001 pisze:Kiedyś (jakieś 3 lata temu) na 103 około 17 na placu Hallera było bardzo dobre zapełnienie do Arkadii.
Kiedyś warszawskimi mostami jeździło się o wiele lepiej.

: 17 lut 2009, 14:30
autor: Domino2001
Bastian pisze: Zdjętych na przykład ze 185 :/ .

(-X

: 17 lut 2009, 14:36
autor: Bastian
Domino2001 pisze:
Bastian pisze: Zdjętych na przykład ze 185 :/ .

(-X
Aha, proponujesz, by 103 jeździło po tramwaju, ale sobie ani brygady odebrać nie pozwolisz? (-X

: 17 lut 2009, 14:37
autor: Domino2001
Podobno mają być zakupy autobusowe w tym roku :)

: 17 lut 2009, 14:44
autor: a/p TALENT
Czy ja dobrze kojarzę? Czyżby Bastiana w dzisiejszym artykule GW tytułowano mianem "urzędnik"? Z artykułu można było jasno wydedukować, że walka Bastiana z forumowymi trollami i gęgaczami procentuje niebywale przy okazji kontaktu z tzw. niezadowoloną i roszczeniową publiką.

: 17 lut 2009, 14:48
autor: pawcio
Domino2001 pisze:Podobno mają być zakupy autobusowe w tym roku :)
Tak. Żeby wycofać Ikarusy.

: 17 lut 2009, 16:28
autor: selsa
Myślę, że to dosyć abstrakcyjne myślenie jeśli idzie o 103 na Pradze- wątpie by taka zmiana kiedykolwiek zaszła, wszak nie wycofa się 28 na rzecz autobusu. Cieszy mnie natomiast raban o trasę 103 na Bielanach. Nie mogę patrzeć jak obecnie marnuje się na Powązkach- absolutny dramat. Mam nadzieję, że ta dyskusja przyniesie jakieś owoce bo nie pamiętam bardziej spektakularnego zepsucia dobrej linii..
Ale żeby nie było- nie wtóruje krzykom o cm. Północny bo wiem, że tam poza studentami w dzień i kilkoma osobami na cmetarz, 103 równie ładnie prezentowało swoje puste wnętrza jak i dziś na Powązkach. Studenci mają aż 3 linie a 181 na Wóycickiego w zupełności wystarcza.
Najbardziej optymalna trasa to od Krasińskiego: Broniewskiego - Jarzębskiego - Al. Zjednoczenia (w tym roku wszystkie spr urzędowe będzie można załatwić w nowym ratuszu a nie na Przybyszewskiego) - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - M. Młociny. Tyle.

: 17 lut 2009, 16:30
autor: SławekM
geograf_OSU pisze:
a tobie i innym podobnym sie nie wytlumaczy ze komunikacja ma byc dla ludzi a nie dla urzedniczych abstrakcyjnych wymyslow typu "uklad komunikacyjny".
Ok, to zróbmy mnóstwo linii bezpośrednich, tylko nie płakać, że autobus kursuje co 30-60 minut.

: 17 lut 2009, 16:49
autor: geograf_OSU
a czy ja napisalem ze KM dla ludzi = duzo linii bezposrednich ze slaba czestotliwoscia?
Trzeba dazyc do rownowagi miedzy czestymi liniami z przesiadkami a rzadszymi bezposrednimi. O ile poprzednia wladza w ZTM przeginala w jedna strone, to mam wrazenie ze teraz probuje sie przegiac w druga.

moznaby tutaj inaczej to zrobic. Dla mnie te zmiany sa na sile. Nadal nikt nie uzasadnil zmiany trasy 103 miedzy Kasprowicza a Broniewskiego. Nie moglo zostac po staremu? Nie mozna bylo jakos wygiac 103 zeby pojechal Kasprowicza-Przy Agorze-Marymoncka do Szpitala?

: 17 lut 2009, 16:51
autor: Glonojad
Domino2001 pisze:Podobno mają być zakupy autobusowe w tym roku :)
Plan MZA spada rokrocznie o 1,5 mln wozokm, to raz.

Po drugie, niby z jakiej paki robić luksusy i duble rejonom, które mają dwie trasy tramwajowe a przede wszystkim metro, a ich rozwój przestrzenny nijak ma się do takich Skoroszy, Białołęki, czy choćby Miasteczka Wilanów, gdzie szyny żadnej nie ma i nie będzie wcale (a przynajmniej nie przez najbliższe 10 lat)?

: 17 lut 2009, 16:53
autor: geograf_OSU
Nikt nie mowi o dublach, np. przywroceniu 103 na Prage. Ale inne rzeczy sa wazne w tym tekscie, mianowicie ze przy okazji dostosowywania tras do metra, kasuje sie wazne lokalne polaczenia, np. z urzedami czy szpitalem.

: 17 lut 2009, 18:08
autor: Adam G.
bleah, jak czytam te kretyńskie argumentacje ludzi to mi się niedobrze robi!
faktycznie, na bielanach z komunikacją wcale nie jest lepiej niż było przed otwarciem metra , wiele rzeczy mi się nie podoba, lecz jednak by coś osiągnąć, należałoby argumentować z sensem. no ale fakt - to brzmi medialnie, że stare babcie straciły bezpośredni dojazd do szpitala i na cmentarz.

: 17 lut 2009, 18:54
autor: Nazgul
Mówiłem, że o 103 będzie raban, bo to linia mająca na prawdę dobre wykorzystanie lokalne. Odradzam stanowczo jakiekolwiek manewry wyrzucające tę linię z wolumenu.

: 17 lut 2009, 20:15
autor: geograf_OSU
Adam G. pisze:to brzmi medialnie, że stare babcie straciły bezpośredni dojazd do szpitala i na cmentarz
co znaczy brzmi medialnie? ze mowi to osoba starsza to juz nie jest sensowny argument? jeszcze raz mowie, ze mozna bylo stworzyc takie trasy na bielanach ktory oprocz nowych rol dowozowych moglyby spelniac wiekszosc lokalnych polaczen przed zmiana tras.