[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 01 wrz 2023, 23:48
Kazałem je zdjąć, bo nie zdały egzaminu.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Kazałem je zdjąć, bo nie zdały egzaminu.
primoż pisze: ↑18 sie 2023, 15:08Przede wszystkim sposób wprowadzenia klimatyzacji do akwariów był nieprzemyślany: oprócz tego co wymieniliście, to dodałbym brak równomiernego rozprowadzania klimatyzowanego powietrza w wagonie poprzez kanały i/lub kurtyny powietrzne oraz brak przyciemnianych szyb, przez co skuteczność tej klimatyzacji była tak samo słaba jak w MAN-ie NG 313 #3902 z MZA Warszawa.
W przypadku wagonów serii 105 żadne działania nic by nie dały - odległość między dachem, a wyłożeniem sufitu jest zbyt mała, żeby rozprowadzić kanały powietrzne mogące zrobić jakąkolwiek dobrą cyrkulację powietrza.
Nie wspominajmy nawet tego śmiesznego rozwiązania w postaci klimatyzatorków kabinowych. Wozy MAN NG313 były fabrycznie przygotowane pod klimatyzatory pojazdowe, miały kanały rozprowadzające, czerpnie etc, ale skrobnięto dupę szkłem i klimatyzatorów nie kupiono skazując pasażerów na duszenie się w środku z małymi uchylnymi okienkami. Tak samo zachowany pojazd 3322 nie powinien pojawiać się na linii 100 przy temperaturach powyżej +30st, co trenowano w tym roku.
Tak się dba, tak się ma. Ale skoro jest to akceptowane....gfedorynski pisze: ↑02 wrz 2023, 20:58Sto razy częściej spotkamy w Warszawie niesprawne wyświetlacze, niż źle założone dechy.
Tak samo ciepło jak w 3322 jest Neoplanie, a SU15 pod tym względem były moim zdaniem jeszcze gorsze.MisiekK pisze: ↑03 wrz 2023, 22:38W przypadku wagonów serii 105 żadne działania nic by nie dały - odległość między dachem, a wyłożeniem sufitu jest zbyt mała, żeby rozprowadzić kanały powietrzne mogące zrobić jakąkolwiek dobrą cyrkulację powietrza.
Nie wspominajmy nawet tego śmiesznego rozwiązania w postaci klimatyzatorków kabinowych. Wozy MAN NG313 były fabrycznie przygotowane pod klimatyzatory pojazdowe, miały kanały rozprowadzające, czerpnie etc, ale skrobnięto dupę szkłem i klimatyzatorów nie kupiono skazując pasażerów na duszenie się w środku z małymi uchylnymi okienkami. Tak samo zachowany pojazd 3322 nie powinien pojawiać się na linii 100 przy temperaturach powyżej +30st, co trenowano w tym roku.
Oj tam, oj tam. Kiedyś w Warszawie mieliśmy linię tramwajową kursującą w dni słoneczne, bez deszczu. Da się dopasować i do optymalnej temperaturyAutobus Czerwon pisze: ↑04 wrz 2023, 7:24Tak właściwie to podróż żadnym zabytkiem pow. 30 stopni celsjusza nie jest wybitnie przyjemna xd Natomiast trochę ciężko żeby kursowanie linii było uzależnione od temperatury zewnętrznej.
I dlatego w te raptem kilka upalnych dni w roku nie powinny wyjeżdżać - można dać wtedy pojazdy z dużymi oknami, a te niech wyjeżdżają gdy temperatura jest poniżej +30 st.
Idąc tym tokiem rozumowania, to można linii wcale nie uruchamiać - wiele lat jej nie było i wszyscy dali radę.
Tyle, że 102N ma duże przesuwne okna, a nie uchylne lufciki. Wielokrotnie pisałem o pomyłce założeniowej jaką jest linia 36 - nie będę do tego wracał. A już przy tym 13N tab. 503 na T to kuriozum.
Żaden problem - kwestia chęci i doboru taboru na konkretny dzień.Autobus Czerwon pisze: ↑04 wrz 2023, 7:24Natomiast trochę ciężko żeby kursowanie linii było uzależnione od temperatury zewnętrznej.
Zawsze dziwiłem się, że temu 3902 nie zamontowano klimatyzacji, która byłaby podpięta pod te kanały rozprowadzające etc.MisiekK pisze: ↑03 wrz 2023, 22:38Nie wspominajmy nawet tego śmiesznego rozwiązania w postaci klimatyzatorków kabinowych. Wozy MAN NG313 były fabrycznie przygotowane pod klimatyzatory pojazdowe, miały kanały rozprowadzające, czerpnie etc, ale skrobnięto dupę szkłem i klimatyzatorów nie kupiono skazując pasażerów na duszenie się w środku z małymi uchylnymi okienkami.