Strona 226 z 257

: 17 lut 2009, 21:54
autor: slav
nie można

: 17 lut 2009, 21:56
autor: jacek
slav pisze:nie można
To trzeba KU...przebudowac i bedzie mozna, a nie sapac i narzekać , ze sie coś nie da (-(

: 17 lut 2009, 22:00
autor: slav
i zburzyć stację benzynową. no tak. słuszna koncepcja, przydałoby się przebudować jeszcze z setkę przejazdów...

: 17 lut 2009, 22:09
autor: Bastian
jacek pisze:Jaka jest na to szansa, ze 197 zmieni wrescie trase i pojedzie Tatarska?
Przejazd kontrolny solówką Mobilisu odbył się jakoś około kwietnia zeszłego roku. Przewoźnik wyraził zgodę na jeżdżenie tamtędy, zarówno przez Ostroroga z zawrotką przy ZP WAWRZYSZEWSKA, jak i Wawrzyszewską z zawrotką przed Prymasa. Nie podobał się ciasny skręt z Obozowej w Wawrzyszewską, toteż wyszła trasa przez Ostroroga. Tak więc do szczęścia brakuje tylko przystanków (TATARSKA lub IV BRAMA, KOZIELSKA, OSTROROGA, SOŁTYKA - z wyjątkiem przedostatniego jest to tylko sprawa projektu organizacji ruchu i postawienia słupków na istniejących chodnikach) i udrożnienia skrętu Tatarska - Powązkowska. Więc jest szansa na ruszenie jeszcze w tym roku :)

: 17 lut 2009, 22:12
autor: slav
bastianie proponuję wycieczkę w tamte rejony a później pisać bzdury (-X

: 17 lut 2009, 22:13
autor: pawcio
slav pisze:proponuję wycieczkę w tamte rejony a później pisać bzdury
Proponuję dokładać cytowanie, by było wiadomo, co jest oceniane jako bzdury.

: 17 lut 2009, 22:14
autor: jacek
Bastian pisze:Przejazd kontrolny solówką Mobilisu odbył się jakoś około kwietnia zeszłego roku. Przewoźnik wyraził zgodę na jeżdżenie tamtędy, zarówno przez Ostroroga z zawrotką przy ZP WAWRZYSZEWSKA, jak i Wawrzyszewską z zawrotką przed Prymasa. Tak więc do szczęścia brakuje tylko przystanków (TATARSKA lub IV BRAMA, KOZIELSKA, OSTROROGA, SOŁTYKA - z wyjątkiem przedostatniego jest to tylko sprawa projektu organizacji ruchu i postawienia słupków na istniejących chodnikach) i udrożnienia skrętu Tatarska - Powązkowska. Więc jest szansa na ruszenie jeszcze w tym roku
Dzieki za konkretna i wyczerpująca odpowiedz, jutro bede w tej okolicy i z ciekawośc zobacze jak to faktycznie wygląda ;-)
slav pisze:i zburzyć stację benzynową. no tak. słuszna koncepcja, przydałoby się przebudować jeszcze z setkę przejazdów...
stacje przy okazji wysadze w powietrze :D

: 17 lut 2009, 22:15
autor: Bastian
slav pisze:bastianie proponuję wycieczkę w tamte rejony a później pisać bzdury (-X
Mi? Mobilisowi? Piszę chyba wyraźnie: był przejazd techniczny. Mam użyć większych liter? :/

: 17 lut 2009, 22:18
autor: jacek
Bastian pisze:Mi? Mobilisowi? Piszę chyba wyraźnie: był przejazd techniczny
Apropos, napisałeś że przejazd odbyl sie wozem su10, czyzby mialy one by obslugiwac zmodyfikowane 197, czy to tylko tak wyszło na testowanej trasie?

: 17 lut 2009, 22:19
autor: Bastian
jacek pisze:z ciekawośc zobacze jak to faktycznie wygląda ;-)
Tatarska i Ostroroga są szerokie. Jedyny problem, to te zawrotki - tam na pewno nie będzie łatwo ani wygodnie, ale inaczej się nie da. Chyba, żeby otworzyć lewoskręt w Płocką - miejsce jest, ale jest też zakaz. To prędko nie nastąpi, choć przy okazji przygotowywania przebudowy Młynarskiej taka opcja się przez krótki czas pojawiła...

[ Dodano: 2009-02-17, 22:21 ]
jacek pisze:napisałeś że przejazd odbyl sie wozem su10
Oj, zabij mnie, a ci nie powiem na sto procent, co to było - nie pamiętam. Krótki man? Midik? :-k Nie mikrobus w każdym razie, wtedy ich jeszcze nie było.

: 17 lut 2009, 22:28
autor: JacekM
Bastian pisze:
jacek pisze:Przecież ZTM zapewne robił pomiary i miała byc strzałem w 10 :spoko:
Żadne strzały w dziesiątkę. Po prostu trzeba było zapewnić jakieś skomunikowanie Powązek z Broniewskiego w sytuacji, gdy przestały się tam zatrzymywać 186 i 197.
Do jasnej ciasnej! Powązki od lat wędrują pieszo do Broniewskiego - chyba nikt nie sądzi, że najpierw ludzie najpierw odbijali na południowy zachód, by podjechać jeden przystanek nieregularnym 186/197 i uzyskać średniowygodną przesiadkę na tramwaj... :shock: A muchy wożone przez 103 tylko to potwierdzają. No i wara od 122 :-?

: 17 lut 2009, 22:41
autor: pawcio
Bardzo ciekawa dyskusja na temat powiązania węzła Powązkowska z węzłem Prymasa Tysiąclecia przeniosła się do tematu obwodnicowego na Infrastrukturze.

: 17 lut 2009, 23:55
autor: Bastian
JacekM pisze:Do jasnej ciasnej! Powązki od lat wędrują pieszo do Broniewskiego - chyba nikt nie sądzi, że najpierw ludzie najpierw odbijali na południowy zachód, by podjechać jeden przystanek nieregularnym 186/197 i uzyskać średniowygodną przesiadkę na tramwaj... :shock:
Przesiadka taka sobie, w dodatku strasznie dużo czasu traci się na lewoskręt z AK w Broniewskiego, toteż rzeczywiście piechotą i tak jest szybciej. Ale - czytałeś artykuł? - spróbuj tę oczywistą prawdę komuś powiedzieć. Podobnie jak np. to, że na Kleczewską lub Skalbmierską można też dojść od Kasprowicza (zwłaszcza, skoro i tak się - z braku dojazdu - dochodzi do Szpitala Bielańskiego).

Inna rzecz, że przy dobrych 114 i 122, to to 103 i tak na południe od Olszyny nie jest do niczego potrzebne*, więc nie robi różnicy, czy jedzie na te całe Powązki. Tym bardziej, że - jak czytaliście - Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym, a za to na Powązki rzeczywiście nie jest stamtąd łatwo się dostać. 103 zniszczone? Ja bym raczej powiedział, że jak w przyrodzie - wyparte przez silniejszych...


*) I właśnie dlatego najbardziej tę właśnie linię widzę na Tatarskiej, Płockiej i DWZ - uzasadniałaby to (w zestawieniu ze 197) zarówno trasa na Bielanach, jak i częstotliwość. No i wtedy obsłużyłaby Powązki, zarazem na nich nie strasząc pustkami.

: 18 lut 2009, 8:21
autor: Glonojad
A niech sobie będzie to bielańskie 202, jeśli za cenę jednej czy dwóch brygad będzie można zrobić sensowną komunikację resztą. Nasz Dziennik na pewno pochwali.

: 18 lut 2009, 13:42
autor: selsa
Bastian pisze:Dwóch bielaniaków, dwa zdania. Dobrze, że tylko dwa :P

I sami widzicie - jak tu wszystkim dogodzić? Jak tak dalej pójdzie, a stanowisko dzielnicy się nie zmieni (a mógłbym postawić dolary przeciwko orzechom, że się nie zmieni), to tylko patrzeć bielańskiego odpowiednika 202... :roll:
Napisałem, że byłoby to optymalne ale upierać się nie będę (chociażby dla dobra sprawy ;-) ). Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos- ponieważ w jakiś sposób Przy Agorze jechać musi. Więc stawia się na szali pustki na Kampinos ale za to dobre wykorzystanie na Przy Agorze, Kasprowicza itd bądź średnie wykorzystanie na obecnej trasie + Zjednoczenia i Marymonckiej.
No chyba, że bierzemy po uwagę bezsensowny powrót na cm. Północny- wtedy ten dylemat znika ;-)