: 17 lut 2009, 21:54
nie można
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
To trzeba KU...przebudowac i bedzie mozna, a nie sapac i narzekać , ze sie coś nie daslav pisze:nie można
Przejazd kontrolny solówką Mobilisu odbył się jakoś około kwietnia zeszłego roku. Przewoźnik wyraził zgodę na jeżdżenie tamtędy, zarówno przez Ostroroga z zawrotką przy ZP WAWRZYSZEWSKA, jak i Wawrzyszewską z zawrotką przed Prymasa. Nie podobał się ciasny skręt z Obozowej w Wawrzyszewską, toteż wyszła trasa przez Ostroroga. Tak więc do szczęścia brakuje tylko przystanków (TATARSKA lub IV BRAMA, KOZIELSKA, OSTROROGA, SOŁTYKA - z wyjątkiem przedostatniego jest to tylko sprawa projektu organizacji ruchu i postawienia słupków na istniejących chodnikach) i udrożnienia skrętu Tatarska - Powązkowska. Więc jest szansa na ruszenie jeszcze w tym rokujacek pisze:Jaka jest na to szansa, ze 197 zmieni wrescie trase i pojedzie Tatarska?
Proponuję dokładać cytowanie, by było wiadomo, co jest oceniane jako bzdury.slav pisze:proponuję wycieczkę w tamte rejony a później pisać bzdury
Dzieki za konkretna i wyczerpująca odpowiedz, jutro bede w tej okolicy i z ciekawośc zobacze jak to faktycznie wyglądaBastian pisze:Przejazd kontrolny solówką Mobilisu odbył się jakoś około kwietnia zeszłego roku. Przewoźnik wyraził zgodę na jeżdżenie tamtędy, zarówno przez Ostroroga z zawrotką przy ZP WAWRZYSZEWSKA, jak i Wawrzyszewską z zawrotką przed Prymasa. Tak więc do szczęścia brakuje tylko przystanków (TATARSKA lub IV BRAMA, KOZIELSKA, OSTROROGA, SOŁTYKA - z wyjątkiem przedostatniego jest to tylko sprawa projektu organizacji ruchu i postawienia słupków na istniejących chodnikach) i udrożnienia skrętu Tatarska - Powązkowska. Więc jest szansa na ruszenie jeszcze w tym roku
stacje przy okazji wysadze w powietrzeslav pisze:i zburzyć stację benzynową. no tak. słuszna koncepcja, przydałoby się przebudować jeszcze z setkę przejazdów...
Mi? Mobilisowi? Piszę chyba wyraźnie: był przejazd techniczny. Mam użyć większych liter?slav pisze:bastianie proponuję wycieczkę w tamte rejony a później pisać bzdury
Apropos, napisałeś że przejazd odbyl sie wozem su10, czyzby mialy one by obslugiwac zmodyfikowane 197, czy to tylko tak wyszło na testowanej trasie?Bastian pisze:Mi? Mobilisowi? Piszę chyba wyraźnie: był przejazd techniczny
Tatarska i Ostroroga są szerokie. Jedyny problem, to te zawrotki - tam na pewno nie będzie łatwo ani wygodnie, ale inaczej się nie da. Chyba, żeby otworzyć lewoskręt w Płocką - miejsce jest, ale jest też zakaz. To prędko nie nastąpi, choć przy okazji przygotowywania przebudowy Młynarskiej taka opcja się przez krótki czas pojawiła...jacek pisze:z ciekawośc zobacze jak to faktycznie wygląda
Oj, zabij mnie, a ci nie powiem na sto procent, co to było - nie pamiętam. Krótki man? Midik? Nie mikrobus w każdym razie, wtedy ich jeszcze nie było.jacek pisze:napisałeś że przejazd odbyl sie wozem su10
Do jasnej ciasnej! Powązki od lat wędrują pieszo do Broniewskiego - chyba nikt nie sądzi, że najpierw ludzie najpierw odbijali na południowy zachód, by podjechać jeden przystanek nieregularnym 186/197 i uzyskać średniowygodną przesiadkę na tramwaj... A muchy wożone przez 103 tylko to potwierdzają. No i wara od 122Bastian pisze:Żadne strzały w dziesiątkę. Po prostu trzeba było zapewnić jakieś skomunikowanie Powązek z Broniewskiego w sytuacji, gdy przestały się tam zatrzymywać 186 i 197.jacek pisze:Przecież ZTM zapewne robił pomiary i miała byc strzałem w 10
Przesiadka taka sobie, w dodatku strasznie dużo czasu traci się na lewoskręt z AK w Broniewskiego, toteż rzeczywiście piechotą i tak jest szybciej. Ale - czytałeś artykuł? - spróbuj tę oczywistą prawdę komuś powiedzieć. Podobnie jak np. to, że na Kleczewską lub Skalbmierską można też dojść od Kasprowicza (zwłaszcza, skoro i tak się - z braku dojazdu - dochodzi do Szpitala Bielańskiego).JacekM pisze:Do jasnej ciasnej! Powązki od lat wędrują pieszo do Broniewskiego - chyba nikt nie sądzi, że najpierw ludzie najpierw odbijali na południowy zachód, by podjechać jeden przystanek nieregularnym 186/197 i uzyskać średniowygodną przesiadkę na tramwaj...
Napisałem, że byłoby to optymalne ale upierać się nie będę (chociażby dla dobra sprawy ). Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos- ponieważ w jakiś sposób Przy Agorze jechać musi. Więc stawia się na szali pustki na Kampinos ale za to dobre wykorzystanie na Przy Agorze, Kasprowicza itd bądź średnie wykorzystanie na obecnej trasie + Zjednoczenia i Marymonckiej.Bastian pisze:Dwóch bielaniaków, dwa zdania. Dobrze, że tylko dwa
I sami widzicie - jak tu wszystkim dogodzić? Jak tak dalej pójdzie, a stanowisko dzielnicy się nie zmieni (a mógłbym postawić dolary przeciwko orzechom, że się nie zmieni), to tylko patrzeć bielańskiego odpowiednika 202...