Quo vadis, MZA?
: 12 lip 2024, 12:40
A z jakiego rocznika to były wozy?vernalisadonis pisze: ↑12 lip 2024, 12:40Ostatnio MPK Wrocław też chciał wziąć trochę wozów po Michalczewskim, ale jak
zobaczyli z bliska to zrezygnowali.
Za duży koszt naprawy tych wozów
To nie przypadkiem przeciwni byli politycy szczebla lokalnego, no bo to wstyd, żeby stolica Polski kupowała używki? Zdaje się, że z podobnego powodu upadł pomysł kupienia używanych tramwajów przez TW?
Pod blachą też jest dobrze, czy tylko tam, gdzie pasażer widzi?
To są te co jeżdżą, a rocznik to 2015r.fraktal pisze: ↑12 lip 2024, 18:08A z jakiego rocznika to były wozy?vernalisadonis pisze: ↑12 lip 2024, 12:40
Ostatnio MPK Wrocław też chciał wziąć trochę wozów po Michalczewskim, ale jak
zobaczyli z bliska to zrezygnowali.
Za duży koszt naprawy tych wozów
Że ten Wrocław jeszcze nie pognał MichalczewskiejZielonyJamnik pisze: ↑12 lip 2024, 22:26Te z Wrocławia MANy to w ogóle szroty. Niech ten artykuł odda stan tych autobusów.
https://gazetawroclawska.pl/kolejna-kon ... 1-15862117
Od tego czasu niewiele się zmieniło. Autobusy musiały by być oddane w cenie złomu, żeby opłacał się zakup.
Ale już zapowiedzieli, że umowy nie będą przedłużali, a wręcz będą starali się zmniejszać plan przed końcem umowy, bo są bardzo niezadowoleni z jakości przewoźnika, pomimo dobrego startu. Zostanie tylko Radom do 2028 roku, gdzie jeżdżą tylko dlatego, że dali bardzo niską stawkę (5,19 zł za wzkm na start w 2018 roku). Co ciekawe według archiwalnego artykułu już w 2012 roku jeździli na liniach 3, 8 i 13 za 5,30 zł za wzkm solówką i 5,68 zł przegubem i zbyt niska stawka była przedmiotem sporu z miastem.Jurand pisze: ↑12 lip 2024, 22:31Że ten Wrocław jeszcze nie pognał MichalczewskiejZielonyJamnik pisze: ↑12 lip 2024, 22:26Te z Wrocławia MANy to w ogóle szroty. Niech ten artykuł odda stan tych autobusów.
https://gazetawroclawska.pl/kolejna-kon ... 1-15862117
Od tego czasu niewiele się zmieniło. Autobusy musiały by być oddane w cenie złomu, żeby opłacał się zakup.![]()
Było też 11 Manów z 2017 roku, ale 10 sztuk po zmniejszeniu planu w 2019 roku (chyba na własne życzenie?) zostało sprzedanych. Podobnie tylko 2 lata (2014-2016) jeździło 8 Solarisów Urbino 12 CNG w Radomiu, po tym jak wypowiedział przewoźnik umowę, później już nie miały stałego zatrudnienia, czasem jeździły na komercyjnej linii A, później zostały oddelegowane do Wrocławia, następnie stanowiły zastępstwo za Autosany aż w końcu 6 z 8 sztuk zostało sprzedane. Same złote interesy.
No to Scanie jednak nieco młodsze. A pamiętamy w jakim stanie były MANy NL223.
Na bezrybiu i rak ryba.Matt Cubis pisze: ↑12 lip 2024, 19:50Chyba musi być całkiem okej skoro Woronicza reanimuje 8811 co miał czołówkę z BMW w al. Wilanowskiej.